תיאום מס אונליין

תיאום מס אונליין; מחפשים דרך פשוטה וקלה לבצע תיאום מס? הכנסו לפוסט זה ובצעו תיאום מס מבלי לצאת מהבית. ניתן לעשות זאת לבד או באמצעות נציג טלפוני.


 

להגשת בקשה נא לחצו כאן

תיאום מס אונליין מאפשר להגיש בקשה לתיאום מס מול פקיד השומה הרלוונטי בהתאם למקום המגורים שלך. כמו כן, מאפשר לחסוך כספים רבים שעלולים ללכת לאיבוד בדרך. אין צורך להרחיב, בטח בתקופה לחוצה כלכלית כמו שאנו חווים עכשיו, בתקופת קורונה, כמה כל שקל עשוי לעשות את ההבדל אם סוגרים את החודש או לא. אין שום סיבה לאבד את הכסף היקר הזה כשאפשר למנוע את זה מראש.

אפשר לעשות תיאום מס באמצעות הנציגים המומחים של חברתנו אשר יסייעו לכם למנוע חיוב מיותר במסים ויסייעו לכם למנוע מהמדינה להכניס יד לכיס שלכם אם אין צורך בכך. כל מה שיש לעשות הוא להכנס לאתר, להגיש בקשת תיאום מס אונליין ברור ופשוט ולא מסובך וללא טעויות שיכולות לעלות מאות ואלפי שקלים. את האישור על תיאום המס מקבלים במהירות, לרוב תוך שני ימי עסקים ולעתים מעט יותר, להטבות מס אחרות וישנה אפשרות להזמין תיאום מס דחוף שמוכן לעתים, תוך שעות בודדות בלבד.

כמה זמן זה לוקח?

את האישור הרשמי מקבלים באופן דיגיטלי, מדפיסים, מגישים למעסיק והוא זה שדואג לא להוריד לכם מסים מיותרים מתלוש השכר. פשוט במקום לרוץ לרשות המסים, במקום להמתין בתור אינסופי ועוד כשכולם בתור הזה עוטים מסביב מסיכות נגד קורונה. במקום לחוות את החוויה "המפוקפקת" בלשון המעטה של תיאום מס מול פקיד שומה, במקום להזיע בכסא כשהוא שואל כמה אתם מרווחים, ניתן לעשות זאת דרך האתר בלחיצה על הכפתור מטה, לעשות הכל בקלילות, בפשטות ישירות מהספה בבית. זה מדהים כמה אנשים לא יודעים שהם צריכים להגיש תיאום מס ולחסוך באמצעותו כל כך הרבה כסף בכמה קליקים פשוטים, כסף על העץ.

להגשת בקשה נא לחצו כאן

אם אדם עובד יותר בעבודה אחת הוא חייב לערוך תיאום מס על מנת שלא יגבו לו 47 אחוזי מס הכנסה מהעבודה השניה. זה שיעור המס המקסימלי הקבוע בחוק. ברגע שמבצעים את תיאום המס מדפיסים את האישור הרשמי שהוא מתקבל ישירות מפקיד השומה של רשות המסים, מגישים למעסיק השני וכמו קסם, במקום לשלם מס מטורף משלמים את שיעור המס הרגיל הקבוע בחוק על פי נתוני השכר, על פי הנתונים האישיים של האדם, אם יש לו נקודות זיכוי וכו' ועל פי הקריטריונים של מס הכנסה.

למי זה טוב?

לדוגמה, אם שכר השתנה במהלך שנת העבודה, בייחוד אם חלילה השכר ירד, הוא חייב לערוך תיאום מס כדי לא לשלם מס עודף- מיותר. יתרה מכך, כל אדם העובד ביותר מעבודה אחת או שזכה למענק מסויים והוא גר ביישוב מועדף כלשהו ומבקש לקבל את הטבת המס שלו צריך לבצע תיאום מס אונליין. לדוגמה, חברי קיבוץ, אנשים שגרים בפריפריות, תושבי יישובים צמודי גדר, אפילו ערים מסויימות כמו נהריה, טבריה, חצור, קצרין, כל אלו יכולים לקבל הטבת מס ששווה אלפי שקלים בשנה. כל עוד מגישים את תיאום מס אונליין בצורה נכונה. באמצעותנו זה קורה בפשטות, ביעילות ובמהירות. והעיקר עד הבית בלי לקום מהכסא.

אם זה קיים להטבות נוספות כמו מגורים ביישוב שמזכה בהטבת מס, ההליך עדיין מאד מאד פשוט, בזכות חברתנו שהעבירה לאוטומציה את השירות. אנשים שעברו עבודה במהלך השנ,ה מבחירה, אם פוטרו מסיבה כזאת או אחרת, בגלל הקורונה או בגלל סיבות אחרות ובייחוד אם השכר שלהם ירד, כל האנשים האלה חייבים לערוך תיאום מס אונליין כדי לא לשלם את המס המיותר, כפי שאמרנו, בשיעור 47%. המס הוא שנתי והתשלום מחולק לפי ציפייה שעובדים שנה מלאה במקום העבודה הראשון.  אם מחליפים את העבודה והשכר שונה כמובן שצריך לערוך תיאום מס ולהימנע מהעצם הזאת בגרון.

יש כמובן מבחר נסיבות שבהן צריך לערוך תיאום מס אונליין כדי לא לאבד את הכסף;

  • שינויים במצב המשפחתי בשנת המס האחרונה.
  • קבלת תשלום מהמוסד לביטוח לאומי.
  • קבלת קצבה אחרת.
  • תשלומי עצמאיים לקופת גמל וביטוח חיים.
  • תרומות למוסדות ציבור.
  • בן/בת זוג נכים או ללא הכנסות.
  • ועוד.

עכשיו, בימי קורונה, אם מישהו יצא לחל"ת במקום העבודה המשני בעקבות המשבר, כלומר במקום העבודה בוא הוא עובד פחות שעות מאשר מקום העבודה הראשי, הוא חייב לערוך תיאום מס מחודש בשל היציאה לחל"ת שנגרמה בגלל הקורונה. כלומר, הקצבה של אנשים שיצאו לחל"ת בגלל הקורונה וקיבלו אותה למעשה חייבים לערוך תיאום מס אונליין מחדש.

להגשת בקשה נא לחצו כאן

אם עברתם עבודה, אם השכר שלכם השתנה, אם התחלתם לעבוד בעבודה נוספת, אם יצאתם לחל"ת, אם החלפתם עבודה במהלך השנה, אם אתם גרים ביישוב עם הטבת מס, אפשר פשוט לפנות לחברה שלנו, בלי לשבור את הראש ולקבל אישור תיאום מס רשמי, בפשטות, בקלילות - ישר למייל.