שינוי כתובת מגורים אונליין

עוברים דירה? מזל טוב. כיום ניתן לשנות את כתובת המגורים שלכם למען החדש באמצעות מערכת אינטרנטית ממוחשבת המזינה את המידע ישירות למשרדי הממשלה.


שינוי כתובת בתעודת זהות - החלפת כתובת מגורים אונליין

 

להגשת בקשה לחצו כאן

 

שינוי כתובת בתעודת זהות אונליין מאפשר להגיש בקשה לשינוי כתובת המגורים החדשה אליה עברתם במזל טוב - במשרד הפנים. אם עברתם מתישהו דירה בטח התייאשתם כבר בדרישות שונות ומשונות מצד העירייה והרשויות לשינוי הכתובת הרשומה. כל זאת בכדי לשנות את כתובת המען למשלוח דואר מהרשויות, מס הכנסה, ביטוח לאומי, מע"מ, משרד הרישוי, משרד הפנים, לקבל תו חניה ולנצל כל מיני הטבות. בטח אם רציתם להצביע בבחירות ליד הבית במקום לנסוע לקלפי ליד הבית של ההורים.

להגשת בקשה לחצו כאן

שינוי כתובת בתעודת זהות - החלפת כתובת מגורים אונליין - למה אני צריך את זה?

לא צריכים לרוץ (בחום/בקור) יותר לאף מקום. מגישים בקשה עבור שינוי כתובת בתעודת זהות אונליין באמצעות מילוי טופס מקוון בצורה פשוטה. לאחר שני ימי עסקים, בצורה אוטומטית להפליא, תקבלו חזרה למייל ספח דיגיטלי רשמי התקף אצל כל הרשויות המעיד על שינוי הכתובת. ללא ניירות שהולכים לאיבוד, בלי לסחוב תעודת זהות מיותרת שלא עוזרת לאף אחד אף פעם, פשוט ספח חדש בפורמט PDF מגיע למייל שם הוא נשאר זמין תמיד.

להגשת בקשה לחצו כאן

שינוי כתובת בתעודת זהות - החלפת כתובת מגורים אונליין - כמה זה עולה?

הנציגים המנוסים שלנו עוברים על הפרטים, מתקנים את הטעויות הנפוצות שמרבית האנשים עושים כשהם מתעסקים עם בירוקרטיה מעייפת, מטפלים במנגנונים הממשלתיים המתישים ופשוט מריצים את העניין תוך שני מי עסקים עד לטיפול מלא בבקשה. כל אדם בוגר שצריך לשנות את כתובת המגורים שלו או של בני משפחתו יכול פשוט להכנס לאתר, למלא את פרטי הזיהוי ואת הכתובת החדשה והופ, כמו קסם, הכתובת תתעדכן תוך שני ימי עסקים.

מדהים שאפשר היום לשנות את הכתובת בלי לחכות ימים לפקיד. לא להתעצבן כי לדואר יש ישראל יש לו"ז משלו. בצעו שינוי כתובת בתעודת זהות בצורה פשוטה, קלה, מהירה ובעיקר יעילה שחוסכת זמן וכסף. ההליך באמצעות המערכות שלנו זהה להליך בקשה עם טופס שינוי כתובת במשרד הפנים.

מזל טוב לרגל מעבר הדירה, בהצלחה