חומוס משלוחים תל אביב עד הבית

חומוס גרגרים, חומוס פטריות, עם בשר טחון או בשר חתיכות - אתם מכירים את זה מהחריימה - טעים אש. את החומוס שלנו אנו משרים לילה שלם, מרתיחים אותו בבוקר, מקררים עד הערב וטוחנים את החומוס ביחד עם המים שבהם הוא ישב מוסיפים שום, מלח, טחינה גולמית ושמן זית וטוחנים הכל ביחד עד שכל החגיגה הזו מקבלת טקסטורה של משחה. חומוס פטריות; חומוס עם פטריות שמפניון המוקפצות ביחד עם שום ובצל ירוק, שמן זית ומעט לימון.

חומוס בשר; חומוס עם בשר בקר בבישול קדירה. הבשר מתבשל בבישול קדירה במשך 24 שעות לפני שאנו מוסיפים אותו למנה.

חמשוקה; חומוס עם שקשוקה.

אנו מציעים משלוחים חומוס עד הבית באזור תל אביב והמרכז. אנו מגיעים לרמת גן, גבעתיים, תל אביב, חולון, בת ים, ראשון לציון, רחובות, נס ציונה ועוד מה יותר ישראלי מלשבת ולנגב חומוס אותנטי עם פיתות טריות. כאשר אנו אומרים חומוס איננו מתכוונים לדבר הזה שקונים בסופר, אלא את החומוס האותנטי אשר התבשל על פתיליה כל הלילה, עם הכמון ושמן הזית. אם אתם שקוראים את

זה מתחילים להזיל ריר ורק מדמיינים את טעם החומוס, חישבו על זה היושב וכותב עכשיו על חומוס. איזה מזל שהוא יכול להזמין חומוס משלוחים. כן, כן… מהיום לא צריך לחפש אחר החומוסיות שתמיד ממוקמות במקומות שאין בהם חנייה או שיש בהן תור ענק של אנשים בכניסה, מהיום אפשר להזמין חומוס משלוחים.

חומוס משלוחים - הפתרון לכל מצב

חומוס משלוחים יכול להיות פתרון לכל מצב. כאשר החברה במשרד לא יודעים מה לאכול בארוחת הצהריים וכבר נמאס להם מסושי או תאילנדי, אז אפשר לגוון עם מנות חומוס. לא משנה אם זו חברת הייטק, צוות העובדים בבנק או עובדי חברת השמירה - כולם אוהבים חומוס, זה מה שמאחד אותנו. ואם הגיעו למשרד אורחים מחו“ל, בטח תרצו לתת להם לטעום מהחומוס הישראלי.

אבל לנסוע לחומוסיה האהובה עליכם, לחפש חנייה וכל הבלאגן זה כבר חצי יום עבודה שמתבזבז. חומוס משלוחים סוגר לכם את כל הפינות. ומה קורה שהחברה נפגשים לאיזה כוס בירה בבית של אחד החברים. לשבת בגינה, לשבת במרפסת וליהנות. אולי אתם רואים משחק כדורגל, אולי מעשנים משהו ואז פתאום אתם מרגישים רעבים. איפה תחפשו עכשיו אוכל באמצע הלילה?

פשוט מזמינים חומוס משלוחים ונהנים. תוסיפו לזה מיץ ענבים, קולה או את השתייה המועדפת עליכם ושלום על ישראל - שבעים ומרוצים.

לכל אחד צלחת החומוס שלו

איך אתם אוהבים את החומוס שלכם? לכל אחד יש את הסגנון שלו גם בחומוס ואפילו בצורת הניגוב. יש את אלו שמסתפקים בחומוס סטנדרטי, נקי עם נגיעות של טחינה. האמת שהגישה של קיפ איט סימפל יכולה להתאים לכולם. אבל יש כאלה אשר אוהבים לשדרג את החומוס עם גרסת החומוס גרגירים ואולי גם כמה נגיעות של צנובר.

ויש את אלו אשר רוצים פול חום ברוטב שום ולימון על צלחת החומוס שלהם. אני באופן אישי בעניין של חומוס פטריות. ובשביל עוד קצת תוספת חלבון אפשר להוסיף לחומוס ביצה קשה. אפשר לדבר עד מחר על כל סוגי החומוס, והאם לנגב בדוך או בסיבוב, ולכל אחד יש את העדפות שלו. אבל מ זה בעצם משנה?

הנקודה החשובה היא שכל אחד יכול להזמין חומוס משלוחים לפי הטעם שהוא אוהב. אם אחד אוהב חומוס מסבאחה ואחר רוצה חומוס עם טחינה, מזמינים חומוס משלוחים וכל אחד יקבל את מה שהוא אוהב. ולא לשכוח את הפיתות החמות והחמוצים בצד, התוספת המושלמת לכל מנת חומוס. אפילו קצת חריף למי שאוהב או למי שחושב שאי אפשר בלעדיו.

התוספות שלצד החומוס

כאשר מזמינים חומוס משלוחים ישנן גם כל מיני תוספות קטנות שאפשר להזמין, או פשוט חובה להזמין. המלפפונים החמוצים והזיתים הם בהחלט חובה, אבל לא על זה אני מדבר. לצד צלחת החומוס שלכם אפשר להזמין עוד דברים נוספים כמו כדורי פלאפל טעימים, מנת צ‘יפס פריכה או סלט ירקות ישראלי טעים ובריא. התוספות הללו מוסיפות המון והן יבטיחו שתהיו שבעים ומרוצים.

אם אתם אוהבים חומוס תוכלו גם לנסות להכין חומוס לבד בבית. האם זה מסובך? לא, הכנת חומוס לבד היא אינה דבר מסובך.  לא צריך להיות מדען אטום בשביל להכין חומוס. אבל בהכנת חומוס ישנם שני אתגרים עיקריים, הראשון הוא הזמן הרב שזה לוקח ושנית אתם זקוקים למעבד מזון חזק. על מנת להכין חומוס יש להשרות את

גרגירי החומוס ללילה שלם ואחר מכן לבשל אותם. לבסוף טוחנים אותם, מוסיפים טחינה, מיץ לימון, שום, שמן זית ותבלינים. לא מסובך אבל הבעיה היא שאתם גוועים ברעב ונראה שחומוס משלוחים הוא קצת יותר פרקטי מהרפתקאות החומוס. גם אם בכיף שלכם תכינו חומוס שיהיה מוכן מחר, מה עם הפיתות הטריות? מה עם כדורי הפלאפל הפריכים? תתחילו להכין גם אותם.

בואו נהיה רציניים, הכי זול, הכי מהיר, הכי משתלם והכי טעים זה להזמין חומוס משלוחים. חומוסיות יש בפריסה ארצית והחומוס מגיע אליכם במהירות הבזק.

חומוס משלוחים - חומוס זה אוכל בריא

אחת הבעיות של האנשים אשר אין להם זמן לאכול ונעזרים במשלוחי אוכל היא העליה במשקל. יום ראשון פיצה, יום שני פסטה, יום שלישי המבורגר… יום רביעי כבר לא נסגר הכפתור. יש הרבה ג‘אנק פוד שאתם יכולים להזמין לבית או למשרד. יש המבורגרים נוטפי כולסטרול, מנות סביח ספוגות בשמן שלא החליפו אותו כבר שבוע, פיצות עם גבינות שמנות, מלוואח שאלוהים ישמור…

כל הדברים שמלאים קלוריות ושומנים. אבל חומוס בפני עצמן, למרות שכדאי להיות עדינים עם הפיתות, הוא אוכל בריא. חומוס הוא מקור חשוב לחלבון ממן הצומח ומי שמקפיד על דיאטה צמחונית או טבעונית בוודאי ירצה להוסיף חומוס לתזונה שלו. אם אין לכם זמן לבשל או שאתם רוצים להזמין אוכל למשרד, חומוס משלוחים יכול להיות פתרון מעולה ועדיף על כל האפשרויות האחרות.

בחומוס תוכלו למצוא חלבון, סיבים תזונתיים, חומצה פולית ואחוז גבוה של סידן. כבר אמרנו לכם שרק צריך להיות זהירים עם הפיתות החמות ולא להגזים, גם את הקולה או המיץ הממותק כדאי להחליף במים וכך תוכלו לשמור על המשקל וליהנות מאוכל בריא.

חומוס משלוחים בפרישה ארצית.

לכל ישראלי יש את החומוסיה שלו, המקום ששם מכינים את החומוס הכי טוב בארץ. לא משנה אם אתם בקריית שמונה, חיפה, תל אביב או אילת, תמיד תוכלו למצוא חומוס משלוחים. חומוס הוא המאכל האוהב על הקהל הישראלי ויש אינספור חומוסיות בכל רחבי הארץ.

תמיד תוכלו למצוא חומוס אשר פתוח וישביע את רעבונכם. חומוס זה אוכל שאפשר לאכול בכל שעות היום. ישנם כאלו אשר אוהבים להתחיל את היום עם צלחת חומוס, לאחרים זו ארוחת הצהריים ויש כאלו שעבורם זה הפינוק שאחרי הבילוי במועדון.

טוב כמה אפשר לדבר על חומוס, זה לא עושה אתכם רעבים? אולי במקום לדבר כל כך הרבה פשוט להזמין חומוס משלוחים.

אני יודע שזה מה שאני הולך לעשות.

נסיון
1937 - present
חומוס משולש

חומוס פול ומסבחה, שמן זית, פפריקה מתוקה, כמון, פטרוזיליה, רוטב פלפלים

1938 - present
חומוס מסבחה

שמן זית, פפריקה, כמון, פטרוזיליה, רוטב פלפלים חמוץ, וגרגרי חומוס חמים.

1939 - present
חומוס עם טחינה

שמן זית, פפריקה מתוקה, כמון פטרוזיליה וטחינה ירוקה.