מרקספייס קרליבך 10

מרקספייס קרליבך 10 בתל אביב; משרדי עבודה פרטיים/משותפים להשכרה ב30% הנחה ממחיר המחירון לרגל המצב, חדרי ישיבות, כניסה ללא הגבלה והכל כלול. התקשרו למידע נוסף.

מתחם עבודה   |   חלל עבודה משותף הכל כלול   |   25.04.2020

מתחם עבודה בתל אביב - מרקספייס קרליבך 10 הנו מתחם עבודה משותף אחד משני סניפינו בתל אביב - השני, מרקספייס בגין 65 - מרחק של 150 מטרים אחד מהשני. את מרקספייס הקמנו לפני כחמש שנים. לקחנו קומה שלמה ברחוב קרליבך 10 בתל אביב, בניין משרדים גדול וותיק בן עשרות שנים - הרסנו הכל מבפנים והתחלנו בעבודה. שמנו לנגד עינינו את כל בעלי העסקים המקוונים אשר עובדים מהבית או שוכרים משרד בעלויות גבוהות ומצאנו דרך ששנינו נרוויח - בעלי העסקים ואנו כיזמים של מרקספייס קרליבך.

מרקספייס קרליבך 10

חללי עבודה טובים בתל אביב; אנו די בטוחים שאתם כל כך מקצועיים בעסק שלכם אז רצינו להוריד מכם את כל כאב הראש הכרוך בשכירת משרד בעידן הדיגיטלי. בסניף מרקספייס קרליבך כמו גם בסניף מרקספייס בגין אימצנו את המודל משרדים להשכרה הכל כלול. במקום שתחתמו על חוזים דרקוניים, תשלמו ארנונה, מים, חשמל, ביוב, תדאגו לרהט ובמקום לעבוד בעבודה שלכם תמצאו את עצמכם מבזבזים זמן יקר על דברים שאנו יכולים לעשות.

מרקספייס קרליבך 10

אנו מציעים עכשיו 30% הנחה על שכירת משרדים ליחיד ומעלה בעקבות מגיפת קורונה אשר באה עלינו לרעה. בנוסף, שולחן אופן ספייס המסוגל לקבל אליו 12 עובדים, משרדי ישיבות הזמנת מקום באמצעות האפליקציה שלנו. לפרטים נוספים התקשרו אלי, ספיר.