דוכני גלידות לאירועים

חוגגים יום הולדת? אירוע בעבודה? הרמת כוסית? התקשרו אלינו ונגיע אליכם עם דוכן גלידות עמוס בים של טעמים. עם הגלידות של ניסים ונפלאות דוכני מזון כל אחד ימצא את הטעם שלו.

דוכן גלידה אמריקאית לאירועים   |   Happy Hour, גלידה לאירועים, גלידות לבר מצווה, גלידות להפי האוור, דוכנים מתוקים לאירועים   |   09.03.2020

דוכני גלידות לאירועים ישדרגו את חווית הטעם באירוע שלך. בדרך כלל עמדות גלידה מזמינות חברות להפי האוור ודברים כאלה, למחלקות או לחברה, פורים בעיקר ובימי הקיץ מזמינים את הגלידה ומתקשרים אלי אני מבין שמדובר בהפי האוור, באיזה אירוע בריכה כזה או אחר, אני מציע להם את הגלידה. גלידה אמריקאית בשלושה טעמים של שוקו, וניל, ושוקו וניל ביחד. ניתן לגוון עם טעמים נוספים, פונץ', בננה, פסיפלורה, מוקה וכו', לפי הזמנה.

גלידה אמריקאית מגיעה בכוס או בגביע עם מגוון רחב של תוספות. התוספות הם החל מבוטנים מסוכרים, אגוזי לוז, פקאן סיני, קוקוס, סוכריות ססגוניות, סוכריות צבעוניות, עדשים, מרשמלו, גליליות, עוגיות, לוטוס, אוראו, פררו רושה וכו'. כמו כן הגלידות מגיעות עם מגוון תוספות, סירופ מייפל, נוטלה, תות, פסיפלורה. עמדה מאד יפה המגיעה עם דוכני עץ, בוצ'ר בצבע דובדבן, צוות חייכן, עמדה ססגונית ועשירה ומאד טעימה, ניתן לשלב עם זה בדרך כל וופל בלגי לאירועים או פנקייק שאני מציע לאנשים, הלקוחות עפים על זה. אין כמו ביס קראנצ'יק של משהו חם מתוק.

גלידה בכל מקום ובכל מצב

אנו בין הבלעדיים בארץ שיכולים להפעיל דוכן גלידות בכל מצב ובכל מקום. המכונה היא מכונה שעובדת על גנרטור אחד פאזי, 99% מהמכונות הן תלת פאזי, המכונה שלי היא היחידה בארץ שיכולה לספק גלידה ללא הגבלה. ללא הגבלה, ללא הפסקה, ללא מנוחה, ולא מאה גלידה בשעה ולא 200 בשעה, גלידה ללא הפסקה, כל שלוש שניות יוצאת גלידה ללא הפסקה. יתרון, אין את זה להרבה חברות קייטרינג.

אצלנו יש ייחודיות והגלידה יכולה לעבוד לתת מענה גם לאלף אנשים ללא הפסקה וגם במקום פתוח עם מכונה שעובדת על גנרטור חד פאזי. מעבר לכך, ניתן להזמין גם גלידה כדורים בלמעלה מ 25 טעמים שונים המוגשים בצלחת, וופל בלגי, גביע, כוס, טעמים לא הפסקה. כל טעם שעולה לכם בראש יש לנו אותו, וניל, שוקו, פסיפלורה, תות, בננה, מסטיק, אוכמניות, קוקוס, פררו, אוראו, מלבי, כל סוגי הטעמים יש לנו.

דוכן גלידה אמריקאית לאירועים - כמה זה עולה לנו?

בכדי שנוכל לדעת יותר ובכדי לתת לכם הצעת מחיר מדוייקת, כדי שלא תהיינה הפתעות, לא לנו ולא לכם, נא צרו קשר עמנו באחד או יותר מדרכי ההתקשרות מטה.