סוגי עסקאות נדלן מניב מסחרי דיור קרקעות לקניה למכירה להשכרה

נדלן מניב למכירה; כשבאים להשקיע באבנים, בכל צורה שהיא, מסחרי, פרטי, מגורים השקעה וכו', יש הרבה מאד דברים שצריכים לקחת בחשבון. קראו אודותיהם בפוסט זה.

מה זה נדל"ן   |   29.03.2020

נדלן מניב למכירה; רציתי לספר לכם קצת מה חשוב כשבאים להשקיע בנדל"ן. קודם כל מה הוא נדל"ן? נדל"ן, נכסי דלא ניידי, הוא בעצם נכסים. יש נכסים עסקיים, מניבים, ויש נכסי דיור. מה חשוב, בבואנו לבצע עסקאות נדלן כתבנו פה כמה דברים ככה על האצבע. חשוב לראות היכן ממוקם הנכס ומה הפוטנציאל צמיחה שלו לפי התקדמות הצמיחה של האזור, של השכונה, של העיר ואופי המקום. זה דבר אחד. מקום הנכס.

שתיים, איפה הנכס מוצב, מקום עם נוף, מקום עם גינה, מקום ליד פארק, חשוב מאד. מה מצב הנכס? נכס ישן? נכס לא משופץ? נכס הרוס, נכס בדמי מפתח, נכס עם שוכר, נכס עם שוכר לטווח ארוך, מאד חשוב כל הדברים האלה לצורך ההשקעה גם אם אתה בא עם כסף מהבית או גם אם אתה מגיע לקחת הלוואה – משכנתא. לאחר מכן, שכנים, מי השכנים? אם זה דיור אז אם יש גנים באזור, אם יש חניה באזור, בתי ספר, בתי קפה, אטרקציות, קרבה לכבישי תנועה ראשיים ככביש שש. וכו'.

נדלן מניב למכירה - סוגי עסקאות נדל"ן - עסקת תשואה

מה שחשוב בנדל"ן לדעת לחשב את התשואה ורמת ההחזר במידה ורוצים עסקת תשואה. עסקת תשואה בעצם אמורה להחזיר לך את ההשקעה שלך בטווח ארוך. זאת עסקת תשואה. יש עסקה שנקראית פליפ, מה שאומרת עסקה מהירה, עסקה של קניה, השבחת הנכס ומכירתו ברווח נאה. חשוב להבין איך רוצים לגשת ומה רוצים להשיג מהעסקה. כל אחד לפי רמת הידע וההבנה שלו. למשל, אם בנאדם שבא לקנות את הדירה הוא גם אדריכל או מעצב פנים מן הסתם יהיה לזה ערך מוסף כי הוא יוכל להביא את רמת הדירה יותר בקלות ולהשביח אותה מבנאדם רגיל שלא מהענף. כמובן חשוב לדעת איך לקרוא חוזה, מי המוכר, עם מתווך, בלי מתווך, יש הרבה משתנים שחשוב לשים אליהם לב כי כל דבר כזה הוא כסף, זמן, ידע ואנרגיה אז חשוב למקד את השאלות הנכונות ואת המאמצים הנכונים בדברים העיקריים על מנת שנוכל להשיג את התוצאה המבוקשת.