מוזיאון מוקו אמסטרדם In art we trust

מוזיאון מוקו באמסטרדם מתמקד בהבאת אמנות מודרנית ועכשווית לקהל הרחב. לאחר שפתחה את שעריה ב-2016, Moco התחייבה להציג אוסף איקוני של אמנות. יצירות אמנות רחוב ייחודיות, אמנות מודרנית ועכשווית מאת בנקסי, בסקיאט, הרינג, הירסט, JR, קונס, קוסמה, KAWS ועוד. ביקור במוקו הוא חוויה בלתי נשכחת ומאיר עיניים אמיתי.

In art we trust   |   In art we trust, מוזיאון מוקו אמסטרדם   |   12.11.2022

מוצג ב-48 שעות באמסטרדם: המסלול המושלם ליומיים - ביטול חופשי - בטלו עד 24 שעות מראש כדי לקבל החזר מלא - הזמינו עכשיו ושלמו אחר כך - משך שעה

 

באוסף, Moco מציגה את ז'אן-מישל בסקיאט, בנקסי, JR, KAWS, קית' הרינג, ג'ף קונס, דמיאן הירסט, טרייסי אמין, יאיוי קוסמה, אנדי וורהול, סטודיו אירמה ועוד הרבה! המוזיאון מציע למבקרים אוסף אמנות שאין שני לו לחוויה בלתי נשכחת. המוזיאון המודרני העכשווי (Moco) עשה את ביתו בוילה אלסברג ההיסטורית ב - Museumplein (Honthorststraat 20, 1071 DE Amsterdam, NL) וב-Palacio Cervelló לשעבר (c / Montcada 25, 08003 Barcelona, ​​SP).

בנקסי, אמן רחוב מוערך נמצא בימים אלה באוקראינה. העלה את התמונה הזו לאינסטגרם שלו - מתעמלת מבצעת איזון על גבי הריסות ההפצצות.

מוקו אמסטרדם

מוקו אמסטרדם שוכן בוילה אלסברג בית עירוני המשקיף על כיכר המוזיאונים (Museumplein ) בלב אמסטרדם. הבניין תוכנן בשנת 1904 על ידי אדוארד קויפרס, אחיינו של פייר קויפרס הנודע, מעצב התחנה המרכזית של אמסטרדם והרייקסמוזיאום. בית מגורים זה בבעלות פרטית היה אחד מבתי המשפחה הראשונים שנבנו לאורך מוזיאומפליין ושמר על תפקיד זה עד 1939. לאחר מכן, הבית הוחכר לכמרים שלימדו בבית הספר סנט ניקולס באמסטרדם, וכיום משמש כמשרד עורכי דין.

מוקו ברצלונה

מוקו ברצלונה ממוקם בארמון מהמאה ה-16 ברחוב מונטקאדה בלב ברצלונה. Palacio Cervelló היה בעבר בית המגורים הפרטי של משפחת האצילים Cervelló עד המאה ה-18. הבניין חובק שילוב של סגנונות ומראה היסטורי צבעונית וגדולה לאורך מאות שנים. בשילוב חלקים מבנייה קודמת מהמאה ה-15 - חצר פנימית, גרם מדרגות מקושת עם עמודים, כותרות ופיתוחים מסוג רנסנס - Palacio Cervelló מקבל את פני המבקרים עם חזית גותית מרשימה. מימי הביניים ועד המאה ה-20, אריסטוקרטים, סוחרים ומשפחת מלוכה החזיקו באתר היסטורי זה.

מוזיאון מוקו (אמסטרדם/ברצלונה) מגביר את האנרגיה של מקומות השמורים לזכות לעורר ולהאיר את עולמנו באמצעות אמנות ולקבל את פני כולם. כיום, מוזיאון מוקו אמסטרדם קיבל קרוב ל-2 מיליון מבקרים מלמעלה מ-120 מדינות שונות. מאז תחילת הדרך, Moco הנגישה את האמנות לציבור, ומספקת חוויות מיוחדות במינן המיועדות לקהל רחב - ביקור במוקו יגרום לכם לפקוח את העיניים.

מוזיאון מוקו באמסטרדם וברצלונה הוא יוזמה פרטית, המנוהלת על ידי המייסדים ליונל וקים לוג'יז. יצירות האמנות המוצגות מושאלות בחלקן מהרשת הבינלאומית המטופחת בקפידה של חובבים ואספנים.

"אנו מאמינים שאמנות יכולה לעשות יותר!"

מוזיאון מוקו דוגל במודל המוזיאון הכולל. הם יוצרים מופעים ותערוכות נגישות באמסטרדם ובברצלונה שמאירות, מעוררות השראה ומעצימות את הקהילה. מסיבה זו, Moco הפכה ליעד מוביל עבור חובבי אמנות ברחבי העולם.

"אנחנו משתמשים בכוחה של האמנות כדי לאתגר את הנורמה, לקדם את האמת, לפתוח מוחות ולהטיל ספק בעולם הסובב אותנו."

כפי שרומז שמו, אמנות מודרנית ועכשווית של ז'אן מישל בסקיאט, קית' הרינג, דמיאן הירסט, KAWS, ג'ף קונס, יאיוי קוסמה, טרייסי אמין, מארק רותקו, אנדי וורהול ועוד מרכיבות את תערוכת Moco Masters בצדק. מוזיאון מוקו מספק גם במה לכוכבים עולים בתחום העכשווי, מציג מופעי יחיד של THE KID, גיירמו לורקה, ו-Reflecting Forward מאת סטודיו אירמה, ואמנים נוספים בהמשך.

קול הרחובות

המוזיאון מאמץ את קולה של אמנות הרחוב מכיוון שהיא מחברת אנשים, מאתגרת אידיאולוגיות ומפעילה מעורבות. בברצלונה ובאמסטרדם, מוזיאון מוקו מקפיד להציג יצירות של אמנים כמו JR, OsGemeos, Icy & Sot, Stik ובנקסי כדי לעודד שיחות על עולמנו ועל הקיום המשותף שלנו.

העיזו לשנות

כפי שזה משתקף באוסף האמנות של Moco, כך גם התמיכה הפילנתרופית של המוזיאון בארגוני צדקה כמו Movement On The Ground, Aidsfonds, Metakids.

מוזיאון מוקו שואף להעצים ולעזור לאחרים בכל הזדמנות אפשרית. הרוח של מייסדי המוזיאון תמיד הייתה לראות את העולם בדרך מוארת כי הרי שלום ואחדות הם בלתי נמנעים. חלק מההכנסות ממוזיאון מוקו נתרמות לעמותות צדקה הקרובות ללבם של היוזמים. גלו וחקרו את מוזיאון מוקו אמסטרדם ומוזיאון מוקו ברצלונה. פתחו את כוחה של האמנות להעיר, לטלטל ולעשות אותנו.

"באמנות אנו בוטחים"

תערוכות נוכחיות:

  • סטודיו אירמה: Reflecting Forward (תערוכת אמנות דיגיטלית טבולה)
    • אדם פארקר סמית'
    • בנקסי: צחק עכשיו
    • חדר קוסאמה
    • הילד

תערוכות מתמשכות:

  • Moco Masters: אוסף מסתובב של עבודות
    • Moco Garden: חלל תצוגה חיצוני מסתובב

נקודת מפגש

ניתן להגיע למוזיאון מוקו באמצעות חשמלית GVB מספרים 2, 5 ו-12, או אוטובוס 88 (תחנת Museumplein).

 רייקסמוזיאום --->