מוזיאון ואן גוך באמסטרדם הולנד

הגעתם לאמסטרדם? אל תפספסו את הביקור במוזיאון ואן גוך המפורסם. עם הכרטיסים המלהיבים שלנו תוכלו לחזות במאות מיצירותיו של האמן המפורסם, מכתבים שכתב ועוד. הזמנת כרטיסים אונליין.

Van Gogh Museum   |   וינסנט ואן גוך, מוזיאון ואן גוך אמסטרדם   |   08.10.2022

מוזיאון ואן גוך באמסטרדם הולנד - מה כלול בכרטיס?
ביטול חופשי
בטלו עד 24 שעות מראש כדי לקבל החזר מלא
הזמינו עכשיו ושלמו מאוחר יותר
שמרו על תוכניות הנסיעה שלכם גמישות - הזמינו היום ושלמו אחר כך.
משך 1.5 שעות
בדקו זמינות כדי לראות את זמני ההתחלה.
מדריך שמע אופציונלי בשפות אנגלית, ספרדית, סינית, הולנדית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, יפנית, קוריאנית, פורטוגזית ורוסית.
הסיור נגיש במלואו לאנשים היושבים בכסא גלגלים

 

עיקרי הדברים

הציגו, סרקו ותיהנו. אין צורך בהדפסת הכרטיס על גבי נייר, זה כל כך אייטיז. לאחר התשלום תקבלו כרטיס דיגיטלי לנייד שלכם שאותו יסרקו לכם בכניסה למוזיאון. הזמינו את שעת הכניסה המתאימה לכם ביותר באופן קל ופשוט באונליין ותוכלו ליהנות מ 200 ציורים ויותר, 500 רישומים ו 750 המכתבים שכתב המאסטר ההולנדי.

וינסנט וילים ואן גוך

אטרקציות באמסטרדם ישנן לא מעט ואחת מהאטרקציות המובילות בעיר הוא ביקור במוזיאון. המוזיאון מושך אליו יותר ממיליון מבקרים מדי שנה. עם הכרטיס הזה, תוכלו לחזות בלמעלה מ-200 ציורים, 500 רישומים ויותר מ-750 מכתבים מוואן גוך. אל דאגה, יהיה לכם מספיק זמן לעשות את זה בקצב שלכם ללא מדריך שנושף בעורף. במוזיאון האוסף הגדול בעולם של ציוריו של וינסנט ואן גוך, מוזיאון וינסנט וילים ואן גוך באמסטרדם מעביר מבקרים למסע מרתק בחייו של האמן ובני דורו.

המוזיאון מציג את הסיפור המלא: האמן, ההקשר, שאיפותיו האישיות של ואן גוך, רגשותיו, המיתוסים הסובבים אותו והשפעתו על אמנים ותיקים כצעירים עד עצם היום הזה. האוסף במוזיאון כולל ציורים מפורסמים בעולם כמו החמניות, פריחת השקד וגם אוכלי תפוחי האדמה.

המוזיאון מארגן גם שלוש תערוכות מתחלפות מדי שנה. המקום פתוח תמיד, 365 ימים בשנה. הכרטיסים זמינים לרכישה באינטרנט בלבד. אל תפספסו, הזמינו מראש. המבקרים במקום נהנים ממדריך אודיו וירטואלי שזמין ב 11 שפות.

מה כולל כרטיס הכניסה

כולל;
כניסה למוזיאון ואן גוך
כרטיס כניסה מתוזמן (בחר זמן המתאים לך ביותר)
כל התערוכות הזמניות והקבועות
מדריך אודיו כף יד ב-11 שפות (אם נבחרה אפשרות)
דמי הזמנה

לא כלול;
איסוף והחזרה מהמלון
מדריך חי ונושם

נקודת המפגש תלויה בסוג הכרטיס;

  • כרטיסים עם מדריך אודיו.
  • כרטיס כניסה ללא הדרכה קולית.

כדאי לדעת

עדיף להקדים לביקור במוזיאון כדי להימנע מהתורים הארוכים המשתרכים בחוץ. אנו ממליצים לבקר במקום בין השעות 09.00-11.00 או אחרי 15.00 בצהריים. השעות העמוסות ביותר הן בין 11.00 בבוקר ל 15.00 בצהריים.

<--- רייקסמוזיאוםטיול אופניים באמסטרדם --->