סיר ג'חנון חולון
Waze 0723730586

ג'חנון ביתי קפוא לשבת בבוקר 

ג'חנון לשבת בבוקר מחצי קילו או קילו בצק עבודת יד קפוא בתוך סיר חד פעמי. רק להוסיף ביצים ולתנור. ג'חנון בעבודת יד אשר יגיע אליכם קפוא בתוך סיר חד"פ בימי שישי מהשעה תשע בבוקר - סיר של תשעה ג'חנונים מחצי קילו בצק או סיר של 18 ג'חנונים לכוווווווווווולם? 

ג'חנון ביתי קפוא לשבת בבוקר - הזמנה אוטומטית אונליין

הסיר יגיע עם שליח ואל דאגה, יש מספיק מקום בסירים עבור הביצים החומות שאתם ככ אוהבים בצד. הזמנה בטופס אונליין באתר - לחצו על תפריט - הזמינו, בחרו את יום ושעת האספקה ואנחנו בדרך. התשלום לשליח במזומן בלבד. ג'חנון איכותי, ללא חומרים משמרים וכל התוספות שמפעלי האכלת ההמונים בעולם דוחפים לנו. ג'חנון לשבת, מקילו או חצי קילו בצק, יגיע אליכם בתוך סיר חד פעמי עד הבית עם שליח. כל שעליכם לעשות הוא פשוט;

ברבע לעשר בלילה חממו תנור ל 120 מעלות, הכניסו את הסיר פנימה. הריח יתפשט בכל הבית כבר בערב ולמחרת בשמונה בבוקר הג'חנון מוכן. את הג'חנון אני מכין ממתכון עתיק של אמא וסבתא שלי, אני מערבב קמח, מים ומרגרינה ויוצק המון המון אהבה לג'חנונים שלי. הג'חנון מגיע אליכם כבר עם סיר אשר בתוכו קילו/חצי ק"ג של ג'חנון. את הג'חנון אני מכין באהבה כדי שההנאה תשאר לכם לאורך כל השבת.

נו, עוד לא הזמנתם ג'חנון לשבת?

הזמנות ניתן לבצע דרך לחיצה על תפריט ואח"כ הזמינו. מלאו את כל הפרטים שלכם והשליח שלנו יגיע אליכם בחמישי או בשישי, לפי בחירתכם, עם סיר מלא בג'חנונים טעימים להפליא אשר נימוחים בפה. המחיר עבור סיר ג'חנון זה ₪95 ל 9 יחידות או ₪170 ל סיר עם 18. המחיר כולל את השליחות וגם את הסיר.

שיהיה לכם טעים בלב

נסיון
2010 - present
ג'חנון ביתי קפוא למכירה

ג'חנון תימני ממתכון של סבתא שלי. 9 יחידות ג'חנונים קפואים בתוך סיר חד פעמי עם מספיק מקום לביצים ורק להכניס לתנור ב 95 שקלים. סיר עם 18 יחידות ג'חנון ב 170 שקלים. עם שליח, עד אליכם הביתה בחמישי שישי.