לימוזינה ליום הולדת

חוגגים יום הולדת? מזל טוב. אין כמו לחגוג את יום ההולדת עם כל החברים במסיבה שמתגלגלת לה על שמונה גלגלים. אנו מציעים חבילות מפנקות לחגיגות ימי הולדת לילדים עד גיל 120. עם אווירה מחשמלת, מוסיקה מגניבה, שתיה, ריקודים (בישיבה). מבטיחים לכם שלא תשכחו את יום ההולדת הזה עוד הרבה מאד שנים.

יום הולדת בסטייל   |   יום הולדת בסטייל, לימוזינה ליום הולדת, מזל טוב   |   09.02.2021

יום ההולדת מתקרב? מה התכניות שלכם, כיצד תחגגו השנה את יום ההולדת? ישנם אנשים אשר אוהבים חגיגה צנועה ויסתפקו בטלפונים של החברים הוותיקים המתקשרים לברכם, או לכל היותר ארוחה חגיגית עם בת הזוג וזה הכל. אך ישנם אנשים אשר אוהבים לחגוג בגדול. אנשים אשר עבורם כל שנה צריך לחגוג את יום ההולדת בצורה מפתיעה ויוצאת דופן. אלו הם האנשים אשר אוהבים לתפוס את החיים ב…., ולסמן וי על כל החוויות המטורפות שהחיים האלו מציעים.

לימוזינה ליום הולדת יכולה להיות עוד אחד מהרעיונות המדליקים שאנשים כאלו ירצו לחוות. שהם היו בני 13 הם חגגו בטיול לדיסני; כאשר הם היו בני 18 הם עשו סקיי דייבינג; בגיל 20 הם עשו מסיבה על חוף הים; אחר כך הם חגגו על יאכטה, והיום הגיע התור שלהם לחגוג יום הולדת בלימוזינה יוקרתית. 

לימוזינה ליום הולדת היא חוויה יוצאת דופן. הלימוזינה תיקח את מי שחוגג יום הולדת, ביחד עם חבריו לנסיעה כיפית ברכב מפואר כמו של שחקני הקולנוע בהוליווד. לימוזינה הנו רכב גדול ומרווח אשר אפשר לבלות בו וממש לעשות מסיבה בתוכו. אתם לא צריכים להיות מודאגים לגבי הנהיגה, יש נהג מיומן שלוקח אתכם לנסיעה ואתם יכולים להיות עסוקים במוזיקה, בשתיית משקאות מהמיני בר ותמונות לאינסטגרם. הנהג יכול לקחת אתכם למקומות בילוי לפי בחירתכם,

אך האמת שלא תרצו בכלל לרדת מהלימוזינה.

ביניכם לבין הנהג ישנה מחיצה, בה אתם יכולים לשלוט באמצעות לחיצת כפתור במידה ותרצו לדבר עם הנהג ולבקש ממנו לקחת אתכם לכל מיני מקומות. אך המצב האידאלי עבורכם הוא לסגור את המחיצה. כך הנהג יכול להתרכז בנסיעה ואתם יכולים להתרכז במסיבה עם פרטיות מירבית. לימוזינה ליום הולדת יכולה להיות האירוע עצמו, ויכולה להיות האמצעי אשר יאפשר לכם להגיע אירוע מיוחד אשר עורכים לכבודכם. 

לימוזינה ליום הולדת יכולה להתאים לכל הגילאים, אך בדרך כלל אנשים אוהבים לשמור את המספרים העגולים לאירועים מיוחדים, כמו למשל יום הולדת 20, 30, 40, 50… אז אם את/ה רוצים לחגוג יום הולדת בצורה מיוחדת, הזמינו לימוזינה ליום הולדת והזמינו את החברים הקרובים שיבלו אתכם בלימוזינה. אתם קובעים את היום, את השעה ואת המקום והנהג שלנו מגיע לאסוף אתכם עם לימוזינה יוקרתית ומנצנצת.

גם מסיבות הפתעה

אם חבר יקר, או אולי בת הזוג חוגגים יום הולדת ואתם חושבים שהשנה מגיע להם לחגוג בגדול, תוכלו לארגן להם הפתעה ולהזמין עבורם לימוזינה ליום הולדת. זוהי תהיה הפתעה יוצאת דופן שהם אפילו לא יכולים לחלום עליה. אתם יכולים לתכנן זאת איך שתרצו, אך רק דמיינו את הרגע שאתם אומרים להם שתבואו לאסוף אותם מהבית והם מצפים לראות את המאזדה הישנה שלכם, אך במקום זאת מחכה שם לימוזינה. הם עשויים לחשוב שראש הממשלה הגיע לבקר בשכונה…

רק דמיינו את הפנים שלהם שהם יבינו שהלימוזינה היא בשבילם! הנהג יעמוד שם בחוץ, יפתח את הדלת עבורם ויזמין אותם להיכנס. לימוזינה ליום הולדת יכולה להיות דרך מעולה להפתיע מישהו. רק תכינו אותו שיתלבש יפה, תגידו לו שאתם לוקחים אותו לבלות וזהו. הוא, או היא, יניחו שפשוט מדובר ביציאה לאיזה בר בשביל לשתות כוס בירה כפי שבדרך כלל אתם עושים. אבל בסוף תהיה לו הפתעה גדולה.

הרבה שואלים - אבל לאן נוסעים עם הלימוזינה? הלימוזינה יכולה לקחת אתכם לכל מקום שתבחרו - זוהי יכולה להיות מסיבה במועדון, מסעדה, בר או כל מקום שתרצו לבלות בו ביום ההולדת שלכם. אבל חשוב להבין שעצם הנסיעה בלימוזינה היא החוויה ולא חייבים לנסוע לשום מקום מיוחד.

 

לימוזינה ליום הולדת - אירוע בלתי נשכח

לא כל יום נוסעים בלימוזינה, ולמעשה רוב האנשים מעולם לא נסעו בלימוזינה, כך שזה באמת דבר מיוחד ויוצא דופן. ולא רק למסיבות יום הולדת, אנשים מזמינים לימוזינות לחתונות, מסיבות רווקים, נשפים ועוד אירועים שונים. בתוך הלימוזינה תוכלו למצוא מושבי עור מהודרים ובנוחות יוצאת דופן. לימוזינה ליום הולדת מאובזרת במערכת סאונד, מסכי ווידאו וכמובן המיני בר המפורסם עם משקאות אלכוהוליים (לגילאי 18 ומעלה).

ואפילו שוקולדים יוקרתיים. לימוזינה ליום הולדת אינה מספקת לכם ארוחות, אך הנהג יכול לקחת אתכם למיטב המסעדות לפי בחירתכם. במהלך הנסיעה, כאשר החברים יחדיו, תוכלו לשתות, לצחוק, לשיר עם מערכת קריוקי ולעשות סרטים ותמונות לאינסטגרם,

לפייסבוק ולטיקטוק כמו שאתם אוהבים.

בילוי בלימוזינה ליום הולדת יכול להיות גם פתרון מעולה לימי הקורונה. בימים אלו אנו שומרים על ריחוק חברתי ונמנעים מלהסתובב במקומות הומי אדם. את הבילוי במועדונים ניתן להחליף בבילוי יותר אינטימי בקרב קבוצת חברים קרובים. הלימוזינה כמובן עוברת חיטוי וסטריליזציה בטרם השימוש, בהתאם להוראות משרד הבריאות.

לימוזינה ליום הולדת - כיצד נבחר?

לצורך בחירת לימוזינה ליום הולדת תוכלו לפנות אל החברות השונות המציעות שירותי לימוזינה. כמובן שתוכלו לערוך השוואות מחירים וזה אפילו מומלץ, אך אל תשכחו לבדוק את הלימוזינות. חשוב להבין שלכל מקום ישנם דגמים אחרים של לימוזינות, בגדלים שונים (למספר שונה של אנשים), ברמות אבזור שונות וכו‘. תוכלו להתרשם מהיצע הלימוזינות באמצעות אתרי האינטרנט וגם לבוא ולראות את הלימוזינה באופן אישי.

חשוב להבין שאין מדובר אך ורק בלימוזינה והמראה החיצוני שלה. לימוזינה ליום הולדת נועדה להעניק לכם חוויה ולא שירות מוניות. לכן חשוב לשים לב לאבזור הפנימי, למשך הזמן של הנסיעה ומה שכלול או לא כלול. גם הנהג צריך להיות נהג מקצועי עם תודעת שירות, אשר יכול לעמוד לשירותכם כאשר תצטרכו, אך מצד שני גם לא יפריע לכם לבלות במסיבה שלכם. 

שימו לב שאתם לא משאירים זאת לרגע האחרון, מוטב לעשות את ההזמנה ולשריין מראש לימוזינה, כך לפחות תוכלו להבטיח שתעמוד לרשותכם הלימוזינה שאתם מעוניינים בה ולא תצטרכו לעשות שום סוג של פשרה. תקופות מסוימות, כמו למשל תקופת החתונות יכולות להיות עמוסות מאוד ולכן כדאי לעשות הזמנה מספיק זמן מראש.

פעם בשנה מגיע לכם לחגוג, מגיע לכם לחגוג בגדול! פנקו את עצמכם עם לימוזינה ליום הולדת, זו תהיה חוויה מעולה גם עבורכם וגם עבור החברים אשר יצטרפו אליכם. נהג הלימוזינה יבוא ויאסוף אתכם ואת החברים, ייקח אתכם לסיבוב, יעצור היכן שתרצו ובסוף יסיע אתכם לביתכם. ואם זה לא בשבילכם, אלא בשביל חבר קרוב או אדם יקר, לימוזינה תהיה הפתעה מאוד מרגשת.