קליפ בת מצווה

קליפ בת מצווה במשך 15 דקות צילומים בכל רחבבי העיר עם תצווגת על מסך גדול באולם האירוע. התקשרו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף. צילומי וידאו מקצועיים 20 שנים.

סרטון לבת מצווה   |   סרטון לבת מצווה   |   10.08.2021

קליפ בת מצווה: השנים עוברות כל כך מהר וכבר הילדה חוגגת בת מצווה. מסיבת בת המצווה מתקרבת וברור לכולם שזהו עומד להיות האירוע של השנה. הילדה מתרגשת, ההורים מתרגשים והסבתא אומרת שרק אתמול היא הייתה בת 6… ככה זה בכל המשפחות. אז עכשיו צריך להתחיל לארגן את המסיבה ולטפל בכל הפרטים. זהו גם זמן טוב לבדוק מהם הטרנדים בתחום. אנו מניחים שכלת הבת מצווה כבר יודעת מה היא רוצה - קליפ בת מצווה. אז מהו קליפ בת מצווה, מה צריך לדעת עליו ולמה זהו טרנד כל כל כך מוצלח?

הטרנד המוביל

לא מגנטים, לא עוגה עם תמונה מודפסת ולא שום שטות אחרת - קליפ בת מצווה הוא אחד הטרנדים החזקים ביותר היום וכמעט אין בת מצווה ללא קליפ שכזה. שום דבר לא מגיע לרמה של הקליפ. אפשר להסביר ולדבר ולדבר.. אבל כאשר תראו הפקה אמתית של קליפ בת מצווה מוצלח, מייד תבינו. אם תרצו תוכלו כבר עכשיו לחפש ביוטיוב דוגמאות ולהתרשם לטובה. קליפ שכזה הוא הדבר הכי מדליק שיש ודרך מושלמת לחגוג את האירוע. בבת המצווה הילדה שלכם רוצה להרגיש מיוחדת, ומגיע לה. הפעם הבאה שתוכל להרגיש כל כך מיוחדת אולי תהיה ביום החתונה. ובכן זהו הזמן להשקיע בקליפ בת מצווה שבאמת יגרום לילדה להרגיש כמו כוכבת ליום אחד. בעצם הרבה יותר מיום אחד.

קליפ בת מצווה יכול לשמש בתור חלק מהחלק הבידורי באירוע. כלומר ניתן להקרין אותו על מסך בזמן האירוע והוא יהיה פשוט להיט בקרב האורחים. הילדה החוגגת בת מצווה תזכה למחיאות כפיים סוערות מהחברים ובני המשפחה ופשוט תרגיש בשמיים. זוהי יכולה להיות הפתעה לכולם בזמן האירוע, ואם תרצו תוכלו אפילו להשתמש בקלפי המיוחד על מנת לפרסם את האירוע ולהזמין את האורחים.

קליפ בת מצווה באורך של 15-20 דקות עשוי להיות כבד מידי בשביל לשלוח בוואטסאפ, אך תוכלו בקלות להעלות אותו ליוטיוב ולשלוח את הקישור לבני המשפחה והחברים. אם תרצו, תוכלו לעשות זאת לפני האירוע, או גם אחרי האירוע. אם בחרתם להשאיר את הקליפ בתור הפתעה לאורחים, תוכלו לשלוח להם את הקישור לאחר האירוע למקרה שירצו לצפות שוב. ואם הקליפ ממש מוצלח, ערוץ היוטיוב שלכם יכול לזכות בצפיות רבות.

קליפ בת מצווה מקצועי

קליפ בת מצווה הוא אינו סתם עוד סרטון ווידאו שצולם בטלפון הנייד. מדובר בהפקה מקצועית הנעשית על ידי אנשי מקצוע וציוד מתאים. הקליפ עובר עריכה ואולי גם אפקטים בהתאם לצורך. בסופו של דבר הקליפ נראה ונשמע כמו הפקה מקצועית ואיכותית, ולא כמשהו חובבני. יש איכות לתמונה ויש איכות לסאונד.

לצורך הפקת הקליפ משתמשים בצלמים מקצועיים עם מצלמות איכותיות וציוד תאורה. לפעמים אלו צילומי חוץ ולפעמים צילומי אולפן עם מסך ירוק, הכל בהתאם לקונספט והצורך. כמובן שלפעמים משלבים גם וגם. איפור, תלבושות, תסרוקות, אביזרים וכל מה שצריך. ולבסוף הקליפ עובר עריכת ווידאו מקצועית הנותנת לו את הנגיעה האחרונה.

כאשר מחפשים חברה להפקת קליפ בת מצווה, זה לא מספיק לבחון רק את ההיבטים הטכניים. צילום איכותי, תאורה, איפור ועריכה הם דברים שכמעט כל סטודיו יכול לבצע. אך האתגר האמתי בהפקת הקליפ הוא הקריאטיב - כלומר הקונספט והרעיון. הקונספט של הקליפ צריך להיות מקורי ומיוחד. רצוי שישקף את האישיות של כלת הבת מצווה או לפחות יבליט את הכישרונות שלה.

אולי יש למשפחה רעיונות או שאין לכם שום רעיון - בכל מקרה חברת ההפקה תסייע גם בזה. אם יש לכם רעיון גולמי הדורש עיבוד או שאין לכם שום רעיון ואתם זקוקים לתסריט מאפס, חברת ההפקות תעשה זאת. זהו האתגר האמתי, יותר מהצילום והעריכה. כאשר אתם מחפשים חברה להפקת קליפ בת מצווה, שימו לב גם לאיכות התכנים.

מה זה כולל

האם הילדה צריכה לרקוד? לשיר? לדבר או אולי לעמוד על הראש? האמת שאין כאן שום כללים. לצורך הפקת הקליפ אנו רוצים להכיר את הילדה ואת בני המשפחה ולחשוב על רעיונות מתאימים. כמובן שתמיד אפשר לבטא כישרונות אישיים, משירה וריקוד ועד כל תחביב אחר שיש לילדה. גם שילוב של הומור הוא דבר מומלץ מאוד לצורך הפקת קליפ מוצלח. את הקליפ ניתן לצלם בבית, בחוץ או בסטודיו. שירים הם אכן דבר מקובל מאוד. פעם כאשר דיברנו על הפקת קליפ בעיקר היה מדובר בשירים. 

אך היום אנו רואים יצירתיות רבה והקליפים הם הרבה יותר משירים. לפעמים הם ממש סרט עלילתי. ישנם קליפים בהם הילדה היא הכוכבת היחידה וישנם קליפים המשלבים גם את יתר בני המשפחה, דבר מומלץ מאוד. אפילו אפשר לשלב את החברים והחברות.

רעיונות לקליפ בת מצווה

לא חסרים לנו רעיונות. למשל קליפים בהשראת תכניות טלוויזיה - במקרים רבים מפיקים קליפים בהשראת תכנית טלוויזיה, כמו למשל תכניות ריאלטי. אפשר גם קליפים בהשראת סרטים - אפשר לקחת רעיון מאיזה סרט הוליוודי ולהתבסס עליו לצורך הפקת הקליפ. כמובן בגרסה שלנו, עם השחקנית הכי מיוחדת בעולם ועם הרבה מאוד הומור. וכמובן שתמיד אפשר ליצור משהו חדש לגמרי ומקורי לחלוטין.

לא להתבייש

לפעמים הילדה או בני המשפחה שמתבקשים להשתתף בקליפ בת מצווה עשויים להתבייש. הם עשויים להרגיש כי הם לא יודעים לשיר, לרקוד או שאין להם כישרון משחק. תאמינו לנו שאין שום סיבה להתבייש. הפקנו כבר אינספור קליפים לבת מצווה ובאף משפחה אין שחקנים מקצועיים.  באמת שאין סיבה להתבייש, אנו יכולים לתפור לכל אחד תפקיד התואם לכישוריו ולהבטיח לכם כי התוצאה תהיה מעולה ולשביעות רצונכם. תזכרו שגם העשייה וההפקה של קליפ בת מצווה בהשתתפותכם היא חלק מהכיף.

לא רק הקליפ הסופי הוא המטרה, אלא כל הצילומים הם כיף לא רגיל. אם כל המשפחה משתתפת בהפקת הקליפ זהו ממש גיבוש משפחתי בלתי רגיל. לסיכום הפקת קליפ בת מצווה היא הדבר המתבקש. התוצאות נהדרות, כולם אוהבים את זה וכולם מרוצים. לא רק שהקליפ ישדרג את כל האירוע, הוא גם יהיה זיכרון מתוק למשך שנים. למרות שזה נשמע כרגע רחוק - עוד יבוא היום והבת שלכם תצפה בקליפ ביחד עם ילדיה. זוהי באמת הזדמנות לעשות משהו שונה ובעל ערך. כל יתר האטרקציות למסיבת הבת מצווה נשכחות עוד באותו היום, אך זהו זיכרון לשנים ארוכות.