ג'חנון באר שבע
Waze 0723730297

ג'חנון באר שבע משלוחים עד הבית בסופ"ש

מהצהריים של יום חמישי ועד מוצאי שבת אנו שולחים את הג'חנונים שלנו לכל רחבי באר שבע ואזור הדרום במחיר של 17 שקלים ליחידה שכוללת ג'חנון, ביצה, רסק וחריף. הג'חנונים שלנו מכינים פרוווה כי יש לנו לקוחות שהם טבעונים ולא רוצים בכלל מרכיבים חלביים. בעבר הכנתי עם חמאה ודבש וכל מיני דברים אבל היות ורוב הלקוחות שלנו הם טבעונים ומבקשים אוכל טבעוני אז אני כבר מכינה אותם בצורה אחרת. מנה עולה 17 שקלים זה מגיע עם סחוג רסק וביצה. המשלוח הוא בתוספת 10 שקלים והשליחים שלנו יגיעו אליכם בשבת בבאר שבע וסביבותיה.

בקרוב:

ג'חנון ביתי עבודת יד קפוא בתוך סיר חד פעמי - רק להוסיף ביצים, 2 לכל אחד ככה זה אצלנו במשפחה ;) הכניסי לתנור בשישי בשמונה בערב על 100 מעלות וכל המשפחה מסודרת לארוחת הבוקר. סיר ג'חנון חד פעמי קטן, עם 9 יחידות מחצי ק"ג בצק ומספיק מקום להכניס 10 ביצים ב ₪95 כולל הסיר והמשלוח. סיר ג'חנון חד פעמי עם 18 יחידות מקילו בצק ועוד יותר מקום, ל 20 ביצים - ב ₪170 כולל הסיר ושליח עד הבית. ההזמנה תיעשה באמצעות טופס אונליין באתר מיום ראשון עד רביעי בחצות בלבד. 

נסיון
2020 - present
ג'חנון עד הבית

בעקבות מגיפת קורונה הוספנו משלוחים עד הבית. כרגע משלוחי הג'חנון שלנו מתרכזים בעיר באר שבע. בקרוב ניידות ג'חנון יחלקו לכם את הבצק התימני האהוב בכל עיר בארץ.

2020 - present
ג'חנון עומר

ג'חנון משלוחים עומר. אנו מגיעים גם לעומר. בראשון ביוני ייפתחו ההזמנות לג'חנון קפוא עד הבית שלכם. תושבי עומר, הזמינו באתר קילו או חצי קילו ג'חנון והשליחים שלנו בדרך אליכם.