חנות פופ אפ
Waze 0723730296

חנויות פופ אפ להשכרה - מה צריך לדעת

ספוטנגו עכשיו מציעה חנויות פופ אפ מוכנות ומזומנות למותגים אשר רוצים להשיק חנות בקלות. בכל חנות יש את כל השירותים והתצוגה שהם צריכים. החל ממדפים, שולחנות, אמצעי Display ועד מזגן, שירותים, WIFI, מקומות אחסון, מקומות לעבוד וכך אנו בעצם יוצרים סטנדרט. החנויות שלנו ממוקמות בפריים לוקיישן ומאפשרות למותגים החל משבוע ועד לחצי שנה להתארח בחנות, להשתלב עם מותגים נוספים ובעצם להכנס ולהיות חלק מרשת המותגים של ספוטנגו.

חנות פופ אפ להשכרה זה Spotango. יש לך מותג מנצח? קבל חשיפה במקום, בזמן ולאיזה קהל שתרצה ספוטנגו מאפשרת לך, בעל המותג, להקים חנות פופ אפ בפשטות, קלות ובעיקר במחיר השווה לכל נפש. חנות פופ אפ להשכרה בבית קפה מדליק? קל! חנות פופ אפ להשכרה בחנות אופנה נחשקת בנמל? קל! בקיצור - אתה תדאג למותג, אנו נדאג למיקום, לקהל, למכירות ולהכל, אז למה אתה מחכה? הירשם עוד היום.


חנות פופ אפ, בשפה המקצועית זהו תחום הנקרא Pop-up Retail, היא בהחלט מגמה מעניינת בתחום הקמעונאות. במקרים רבים חנויות הפופ אפ נועדו לסתום חורים, סוג של פלסטר לחנות שנסגרה; כלומר טקטיקה להתמודדות עם מצב קיים. אבל לחנויות פופ אפ יש את היתרונות שלהן ויש גם כאלו אשר למדו לעשות שימוש אסטרטגי בחנות פופ אפ. אז לפני שנצלול לעומק הנושא, בואו קודם כל נסביר מהן חנויות פופ אפ.

חנויות פופ אפ (חנויות להשכרה לטווח קצר), בהגדרתן, הן חנויות אשר נפתחות באופן זמני על מנת לנצל הזדמנויות עסקיות של הרגע, כמו לרכב על הגל של איזה טרנד או דרישה עונתית. לדוגמה יש איזה להיט חדש, כמו הספינר שהציף את השוק לפני מספר שנים, וכולם רוצים אותו. ניתן לפתוח חנות פופ אפ שתתנסה למכור כמה שיותר עד שהגל ידעך והטרנד יעבור. או דוגמה אחרת יכולה להיות חנות פופ אפ שנפתח לקראת פורים ומציעה לציבור תחפושות ואביזרים לחג, ביום שלאחר החג החנות תיעלם. במקומה יכולה לקום חנות הפופ אפ הבאה אשר תציע לציבור את הטרנד העונתי הבא.

מי מרוויח מחנויות פופ אפ

ישנה אמרה ’צריך שניים לטנגו‘; אם ישנן חנויות פופ אפ אז די ברור שיש כאן לפחות שני מרוויחים, גם הבעלים של שטחי הנדל“ן המסחרי, וגם השוכרים. אני אומר לפחות שניים, מכיוון שניתן להתייחס גם אל קהל הלקוחות כמרוויחים מהחדשנות, ההיצע וסוג של סיילים בכל עונות השנה.

על פניו היינו מצפים מבעלי הנדל“ן המסחרי להעדיף לחפש שוכרים לטווח ארוך, כך הם יכולים ליהנות מהכנסה בטוחה ויציבה ופחות התעסקויות אשר נובעות מהחלפה תכופה של שוכרים. אך בפועל אנחנו לא חיים בעולם מושלם. לא כל אזור מסחרי מצליח למלא בכזו קלות את כל שטחי המסחר שעומדים לרשותו. אם רשת אופנה שהחזיקה חנות בקניון נסגרה, לא בהכרח ימצא שוכר חדש באופן מיידי. במקרה הזה חנויות פופ אפ יכולות למלא את החלל.

חנות פופ אפ היא אולי לא הדבר האידאלי עבור בעל הנכס, אך לפחות היא מאפשרת להרוויח תשואה משכירות עד שימצא לקוח לטווח ארוך, במקום שהחלל יעמוד ריק. כמו כן ישנם מקרים בהם כבר יש לקוח חדש, אך במסגרת ההסכם יש עוד כמה חודשים עד שיקבל את השטח, ואז חנות פופ אפ יכולה להיות פתרון זמני מעולה. כמו כן חנויות פופ אפ יכולות לאפשר להפיק תשואה משטחים שבדרך כלל אינם מנוצלים; למשל בחוץ לארץ, בסמוך לחגיגת הקניות של חג המולד; תוכלו לראות מקומות שהקדישו שטחים במגרש החנייה לצורך מכירת עצי אשוח או אביזרי חג המולד. זוהי הדוגמה המושלמת של חנות פופ אפ. גם בארץ לפעמים ניתן לראות תופעות דומות.

חנויות פופ אפ - חנות מוכנה להתחלת מכירות

עוד נקודה, גם מנקודת המבט של בעלי הנכס ומנהלי הקניון; חנויות פופ אפ מאפשרות להם לתת ערך גדול יותר עבור הלקוחות. כאשר היום נפתחת חנות פופ אחת, מחר נפתחת חנות אחרת, ישנה אווירה של דינמיות והתחדשות. קהל המבקרים במקום תמיד נחשף לגירוים חדשים והדבר יוצר עניין ומוסיף לחוויית הקנייה של הלקוחות. ומה מרוויח המוכר, זה אשר שוכר את הנכס לצורך הקמת חנות פופ אפ? השוכר זוכה בשטח מסחרי במחיר מוזל;

למעשה העניין הכלכלי הוא הרכיב המרכזי ביתרונות העסקה. במידה מסוימת גם הסיכון שלו יותר נמוך, הוא הולך על טרנד בטוח לטווח הקצר. במקום לחתום על חוזה שכירות ארוך טווח ניתן למצוא חוזים יומיים, שבועיים וחודשיים. במידה מסוימת ניתן להתייחס לזה גם כאל בלון ניסוי על מנת לבחון את השוק. חניות פופ מוקמות בהשקעה בסיסית; עיקר ההשקעה היא בסחורה ולא בעיצוב החנות. עוד שימוש מעניין לחנות פופ נוכל לראות אצל מעצבים צעירים אשר רוצים להציע לשוק את עיצובי האופנה שלהם, אך אין ביכולתם להרשות לעצמם השקעה גדולה וגם אין להם את הביטחון שהקהל יגלה מספיק עניין בעיצוביהם. לכן זוהי נקודה טובה להתחלה. היא גם מאפשרת להם לנדוד בין נקודות מכירה שונות בכל רחבי הארץ.

יתרונות מרכזיים של חנות פופ אפ

התנסות במסחר ללא התחייבות - כאשר אתם רוצים להרגיש את השוק, לבדוק האם למוצר שלכם יש פוטנציאל בטרם תחתמו על חוזה שכירות לחמש שנים, ובטרם תשקיעו סכומי עתק, זוהי ההזדמנות שלכם לבחון את השוק.

הגעה לקהלים חדשים

פתיחת חנות פופ אפ מאפשרת לכם להגיע לקהלים חדשים, אם תבחרו נכון את המארח. אם אתם מתארחים בשטח מסחר מסוים, בעלי קהל לקוחות מאופיין היטב, יתכן שזהו הקהל החדש שאתם מחפשים.

ליהנות מתנועת לקוחות קיימת

שיווק והבאת לקוחות אל החנות הוא תמיד אתגר הגוזל משאבים רבים. אך כאשר אתם פותחים חנות פופ אפ ומתארחים במקום בעל תנועה, אתם פשוט מנצלים זאת לטובתכם. חנויות הפופ אפ יכולות להיות גם שלוחה זמנית של חנות קבועה בקניון. למשל חנויות לכל בית צפויות למכירות שיא לקראת חג הפסח. לכן הן מצטיידות בסחורה רבה, מביאות צוות גדול של עובדים למשמרת ולעתים עושות שימוש זמני בשטח נוסף ופותחים חנות פופ אפ של המותג.

חנויות פופ אפ כמקפצה מיתוגית

עד עכשיו הסתכלנו על הנושא בעיקר מנקודת מבט של מילוי חלל ומקסום רווחים. אך האמת שחנויות פופ מסוימות הפכו את עצמן לדבר הכי טרנדי ושיקי שאתם יכולים לדמיין. אם עד עכשיו התייחסנו לחנות פופ אפ כחנות אשר רוכבת על טרנד, מסתבר שחנות פופ יכולה להיות גם זו אשר מביאה לנו את הטרנד. מסתבר שעבור יזמים רבים, בעיקר מתחום העיצוב, חנות פופ אפ היא הפלטפורמה הטובה ביותר עבור חדשנות. ישנם יזמים אשר לקחו את הנושא צעד אחד קדימה והקימו חנות פופ אפ נודדת אשר מעניקה במה לחדשנות עיצובית.

כך הם מציעים לצרכן חנות הנודדת בין נקודות מכירה שונות, אך גם מחליפה את הסחורה ותמיד מתחדשת. וכאשר הקונספט מוצלח, הלקוחות מצפים בקוצר רוח להגעתה של החנות וזה נחשב למשהו מיוחד שכולם רוצים לראות.

חנויות פופ אפ לקידום מכירות

הקונספט של חנויות פופ אפ יכול להתאים גם למי שעוסק בקידום מכירות. קידום מכירות הוא בעצם פרסום אשר נעשה במסגרת קמפיין המוגבל בזמן. חנות פופ אפ יכולה להתאים גם למי שעושה קידום מכירות ורוצה חשיפה גדולה. למשל חברה אשר מכניסה מוצר חדש בתחום המזון יכולה להקים חנות פופ לקידום מכירות אשר תאפשר לעוברים ושבים לקבל טעימות ממוצריה. או חברה המציעה שירות חדש יכולה להקים חנויות פופ על מנת לגייס לקוחות במודל של דמי מנוי.

תעשיית הפופ אפ

ההצלחה של חנויות פופ, וההבנה שזהו יכול להיות הרבה יותר מפתרון לסתימת חורים, אלא גם כלי אסטרטגי, הביאה רבים להתעניין בהקמת חנות פופ אפ. אלו יכולים להיות מיזמים חדשים אשר מחפשים פתרון חסכוני, אך גם חברות ענק שאינן מוגבלות בתקציב ומוכנות להשקיע סכומים נכבדים בחנות פופ אפ, לצורך השגת מטרות מיתוגיות. העניין הגדול בחנויות פופ אפ הביא להתפתחות של ענף שלם בו ישנם מומחי נדל“ן המתמחים בנישה;

מעצבים העוסקים בעיצוב חנויות פופ אפ וחברות המייצרות חנויות פופ אפ קומפקטיות אשר ניתן להרכיב ולפרק בקלות. נראה שישנו גם אתגר גדול ביצירת החיבור בין בעלי המותגים אשר רוצים להציע את מרכולתם לצרכן, לבין בעלי השטחים המסחריים אשר יכולים להתאים למטרה זו הקמת חנויות פופ אפ. למזלנו בזכות האינטרנט ניתן למצוא את הפלטפורמות אשר מאפשרות ליצור את אותו החיבור.