שינוי כתובת IP

אתם נמצאים בחו"ל, מנסים לגשת לאתר מסויים ומקבלים שגיאת חיבור. זה קורה כי בעלי האתר חסמו כל IP שהוא לא מקומי. אם ברצונכם להכנס לאתר עליכם להתחבר באמצעות אפליקציית VPN אשר מחליפה למעשה את השער שלכם לאינטרנט. התוכנה מאפשרת לכם לבחור את המדינה ממנה תרצו לגלוש באינטרנט. צרו חשבון, הורידו את האפליקציה, התחברו ובחרו מהיכן להתחיל לגלוש.


שינוי כתובת IP למדינה אחרת אפשרית באמצעות חיבור המכשיר שלכם לספק שירות VPN מאובטח, צד ג', אשר יש לו שרתי גישה לאינטרנט מכל מדינה ומדינה עם כתובות IP מקומיות. בשביל מה אנו צריכים לשנות את כתובת ה IP שלנו?

  • אפליקצית ביט לביצוע תשלומים באמצעות ארנק דיגיטלי ישראלי. חברת ישראכרט, הבעלים של ביט, חוסמת גישה לאפליקציה מחוץ לשטחי המדינה ובכך מונעת אפשרות לביצוע תשלומים לטלפונים ניידים בישראל.
  • אתר יד 2, Yad 2 סגור לגולשים מחוץ לישראל.
  • אפליקציה מומלצת לנטפליקס אתה הממשק שלכם וגם התכנים המוצגים משתנים ממדינה למדינה.
  • חברות אחסון אתרים
  • משרדי ממשלה: בעקבות נגיף קורונה וחובת הצהרת אזרח הנכנס לארץ עליו למלא הצהרת בריאות. אך כשמנסים להכנס לאתר הממשלה מחו"ל מקבלים הודעת שגיאה. 
  • אימות חשבונות.

כיום הכל דיגיטלי, הרבה מאד מידע יש בטלפון, במחשב ובטאבלט שלכם. כשאתם עובדים ו/או משחקים באחד מהמכשירים הללו – אתם מעבירים המון מידע לחברות המשווקות את האפליקציות.

אפליקציית ביט

אפליקציית ביט הנה פלטפורמה להעברת וקבלת כספים מהטלפון הנייד לספק השירות ו/או המוצר שאתם מבקשים לרכוש. ביט עובדת בצורה מאד פשוטה, פותחים חשבון, מוסיפים את מספר חשבון הבנק שלכם - מקשרים את כרטיס האשראי על שמכם בלבד והכל מוכן, אתם מוכנים לקבלת ושליחת כספים באפליקציית ביט.

לאחר כמה שניות תקבלו אישור והחשבון שלכם יוקם. תוכלו להתחיל ולשלם ולקבל תשלום באמצעות  כרטיס האשראי שלכם ללא צורך בארנק. החיוב הוא למעשה עסקת אשראי אך היא יורדת מחשבון הבנק המקושר לאפליקצייה המותקנת בטלפון הנייד.

אחסון אתרים

חברות אחסון אתרים רבות במדינת המוצא, עדיין, לא השכילו להבין כי חלק לא קטן מלקוחותיהם הם נוודים דיגיטליים. נווד דיגיטלי, כשמו כן הוא, אדם, או אשה אשר עובדים מהטלפון ו/או המחשב הנייד שלהם. היות וכל מה שנווד דיגיטלי צריך הוא חיבור איכותי לאינטרנט - השמיים הם הגבול בעקבות כך. חברות רבות לא מאפשרות כניסה לניהול הדומיין ו/או האתר ממיקום שהוא מחוץ לגבולות מדינת המוצא. עם הפתרון שלנו אנו מדמים גישה לאינטרנט מחיבור לוקאלי מקומי כך ששרתי חברת האחסון "חושבים" שהלקוח נמצא במדינת המוצא ומאפשרים לו כניסה.

משרדי ממשלה

משרדי הממשלה בכל מדינה בעולם ובישראל בפרט ממש משתדלים להדביק את קצב הטכנולוגיה, לא תמיד הולך להם. המשרדים חוסמים את הגישה לפורטל השירותים שלהם ממחשבים וניידים מחוץ למדינת ישראל. מהסיבה, שהם חושבים שהיא נכונה, שאזרח הנמצא בחו"ל לא יכול לגשת לשרתים שלהם בכדי לעדכן את פרטיו האישיים, לבקש שינוי כתובת, לבצע איתור נכסי נפטר וכו'.   

VPN

כתובת ה IP שלך, (Internet Protocol), היא למעשה תעודת הזהות שלך ברשת האינטרנט הגלובלית - חלק חשוב ביותר בגלישה שלכם. כתובות IP בדרך כלל הן סטטיות וניתנות לנו על ידי ספקיות האינטרנט. כתובת IP קבועה אפשרית בתשלום חודשי קבוע בחברות התקשורת וחברות אחסון האתרים השונות ברחבי המדינה. כתובות האינטרנט מוגבלות ויש רק  4,294,967,296 כתובות בתקן IPv4.

אתם ממש לא רוצים לחשוף את כתובת ה IP שלכם, ממש כשם שלא תרצו שמספר תעודת הזהות שלכם יטייל ברחבי הרשת ויהיה זמין לכל דכפין ירצה ויפרוץ. משתמשים רבים מבקשים להסתיר את כתובת ה IP של אחד או יותר מהמכשירים שלהם אשר מתחברים לאינטרנט.

מדוע להסתיר את הכתובת?

  • פרטיות 
    שמירת המידע הפרטי שלך באינטרנט וגלישה אנונימית מבלי לחשוף פרטים מזהים אודותיך. 
    "אין לי מה להסתיר" זו תגובה פופולרית לשאלה איך להסתיר את כתובת ה IP שלי. זה לא ממש משנה שאין לכם מה להסתיר,
    זה הרבה מעבר לכך. בדיוק כמו גניבת זהות, כך יכולים לגנוב את הזהות הדיגיטלית שלכם ולבצע פעולות זדוניות ברחבי האינטרנט אשר יקושרו, בסופו של דבר, אליכם.
  • תוכן חסום ברמת מיקום
    לא מעט תכנים חסומים ברשת האינטרנט ומאופשרים ברמת מיקום בלבד.
    כל עוד המיקום שלך עונה על הקריטריונים שהוגדרו באתר ו/או באפליקציה תקבל שירות, ואם לא, לא תקבל שירות. כזה פשוט.
    באמצעות הסתרת כתובת ה IP ובחירת IP לפי המיקום המבוקש שלכם באמצעות הפתרון שלנו תוכלו ליהנות מיתרונות חבילות פרימיום חודשיות אשר אתרים מציעים.
    כגון, הגרסה האמריקנית של חברת התוכן הענקית מארה"ב נטפליקס וכל שירות סטרימינג אחר ללא כל קשר למיקומכם הפיסי.
  • עקבות דיגיטליים
    מניעת שחרור מכוון של מידע אודותיכם לרשת האינטרנט הרחבה. 
    הסתרת כתובת ה IP טובה בעיקר להסתרת עקבות דיגיטליים פסיביים והופכת את כריית המידע אודותיכם לכמעט בלתי אפשרית.

תוכנה לשינוי IP

נקודות WIFI ציבוריות

שימוש בנקודות וויפי ציבוריות הן נפוצות מאד. חיבור ציבורי לרשת האינטרנט נפוץ בכל מקום בעולם היום וברוב המקרים מוצע חינם, אם אתם יודעים את הססמה. היות ואתם משתמשים בכתובות ה IP של ה WIFI הציבורי אשר משותפת במאות ואלפי משתמשים בכל חודש.

שרת VPN

שירות VPN מאפשר לכם חיבור חזק ואיכותי להסתרת כתובת ה IP שלכם. שרת VPN אמין יאפשר לכם ליהנות משלושת העולמות גם יחד במקום אחד. פרטיות, אנונימיות וגישה תוך שמירה יסודית על הפרטיות שלכם ברחבי המדיה.