סיור טעימות בשוק לוינסקי

סיור טעימות בשוק לוינסקי: ירקות, פירות, מתוקים, מאפים, בשר, עופות, דגים וכל מה ששתרצו. בואו לסייר עמנו ולהבין מדוע השפים הגדולים ביותר בוחרים לרכוש בעצמם פה

סיור בשוק לוינסקי   |   אוכל בשוק לוינסקי   |   15.06.2020

סיור טעימות בשוק לוינסקי של שנת 2020. אמנם הקורונה פגעה בכל שכבות האוכלוסייה ברחבי העולם אך השווקים, לשמחתנו, נותרו עומדים בעינם. רוצים לשלב סיור שהוא חוויה לכל חמשת החושים? תוכלו לטעום, להריח, לראות את כל הצבעים ולשמוע את הרוכלים בשוק אשר מבשרים על מרכולתם. השפים הגדולים ביותר מגיעים הנה בכל בוקר בכדי לרכוש את הסחורה הטריה ביותר בעצמם כי הרי אין כמו מגע ידיים בסחורה. אביתר, בעל החברה, מסייר עם ישראלים ותיירים כבר שבע שנים ברחבי העיר תל אביב בכלל ושוק לוינסקי בפרט. בין אם סיורים ברחבי העיר באמצעות קורקינטים, אופניים - לאביתר הפתרונות להנעים את זמנכם הפנוי.

להזמנת הסיור לחצו כאן

סיור בשוק לוינסקי

השכנים המתגוררים למרגלות שוק לוינסקי במרוצת השנים ראו אותו הופך משוק למקום בילוי אורבאני חדש בתל אביב. ניתן למצוא בשוק תרבות חדשה ופורצת דרך, אוכל טעים מכל התרבויות, והוויב? אוח, הוויבים שיש שם, לא מהעולם הזה. שוק לוינסקי נסגר בשנים האחרונות לתנועת כלי רכב והפך למדרחוב, בניצוחה של עיריית תל אביב. השוק רחב ידיים ותנועת רכבים אסורה - מאפשר לנו לבצע סיור טעימות בשוק לוינסקי תוך שמירה על ריחוק חברתי באופן מותאם לימי קורונה. בשוק תמצאו דוכני מזון מוכן, פירות, ירקות, בשר, עופות, דגים, דברי מתיקה, בקלוואות, זנגולה ועוד כל כך הרבה טובים ואחרים.

להזמנת הסיור לחצו כאן

סיור בשוק לוינסקי

אני מזמין אתכם למסע חובק עולם, חוצה יבשות, טעמים וניחוחות וכל זה במקום אחד - שוק לוינסקי. השוק אשר הוקם בשנות השלושים של המאה הקודמת ונקרא על שמו של הסופר אלחנן לב לוינסקי משך אליו עולים יוונים, בולגרים, פולנים, בוכרים, עולים מארצות הבלקן וצפון אפריקה. אלה יצרו מקום תוסס, שופע בניחוחות, צבעים ומזון חובק עולם אשר יעביר בכם רטט בכל ביס.

סיור טעימות בשוק לוינסקי מתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות:

  • קבוצות מוגבלות משתתפים בהתאם להנחיות.
  • מסיכות ואלכוג'ל יחולקו לכם, חובה לעטות מסיכה בכל משך הסיור.

נו, ומה אוכלים?

  • טחינה עם טאץ' שלא מהעולם הזה.
  • מאזטים ממיטב המסעדות.
  • תבלינים עם סגולות רפואיות.
  • בורקס תורכי של פעם.
  • קאפקייקס מתוק מאמריקה.

אני שומרים לעצמנו את הזכות לשנות לכם את הטעמים מדי פעם, כדי שלא יהיה משעמם בפה ;) במידה ויצטרפו אלינו תיירים שפת ההדרכה, על ידי המדריכים המקצועיים שלנו, תהיה באנגלית.

להזמנת הסיור לחצו כאן