אפליקציה לניהול תקציב

אנחנו עסוקים. כל יום, כל היום. עם כל כך הרבה משימות לביצוע ונושאים לזכור ללא סוף - לא פלא שאנו הולכים לאיבוד פיננסית. בדיוק לשם כך התנסיתי באפליקציה לניהול תקציב. הכניסו סדר לחייכם בכל הקשור להוצאות כספיות.

ניהול תקציב משפחתי או אישי   |   אפליקציה לניהול תקציב משפחתי   |   31.10.2021

להתקנת האפליקציה

האפליקציה היחידה בעולם שאוספת ועוזרת לנו לאסוף מידע פיננסי בממשק אחד. תארו לכם שהיה לכם אפליקציה אחת או פלטפורמה שבו בעצם יכולתם לראות גם את חשבונות הבנק, גם כרטיסי אשראי, גם הביטוחים והפנסיות, ההשקעות, הלוואות, משכנתאות ועוד ועוד – זה בדיוק מה שפמיליביז באה לעשות. היום, אם הייתם צריכים לעקוב אחרי הבנקים שלכם וכרטיסי האשראי אז הייתם עושים זאת על ידי כניסה לאתר אחד, שני, שלישי וכו'.

אם זה בעולם הביטוח והפנסיה שלכם הייתם צריכים לצלצל לסוכן ביטוח שלכם או להכנס אל כל האתרים השונים שבכלל אתם לא מבינים מה הם רוצים מכם. פמיליביז בעצם חוסכת לנו את הזמן בזה שהיא אוספת לנו את הכל, מסדרת לנו את המידע במקום אחד ונותנת לנו תובנות מותאמות אישית אלינו. ככה בעצם אנחנו תמיד יכולים להיות מצד אחד עם היד על הדופק ומצד שני להיות רגועים מזה שיהיה מי שישמור עלינו וידע לעדכן אותנו בכל מה שקורה בעולם הפיננסי שלנו והיכן נדרשת ההתייחסות שלנו. היום פמיליביז עוזרת לעשרות אלפי משתמשים שבעצם מנהלים ביחד, כמשפחה, את כל התא הפיננסי שלהם או כיחידים הרוצים להתנהל באופן עצמאי. האפליקציה בעצם נותנת שלושה דברים מרכזיים;

פאנל ניהול לכסף שלכם

כמו שצויין מקודם, כל העולם הפיננסי במקום אחד. זה אומר שאפשר לראות בצורה פשוטה, מונגשת ובשפה שלנו את כל המוצרים שלנו.

כלים להתנהלות

באפליקציה בעצם אפשר לנהל תזרים, להגדיר יעדי הוצאה והכנסה, להשוות תנאים מסויימים בערך, לדוגמה מחירי ביטוח. להשוות בין עמלות מסויימות או דמי ניהול במוצרים פנסיונים. וזה כמובן אם אנחנו נכנסים ובודקים אפשר לראות בעצם את כל המידע הזה בתוך המוצרים השונים.

תובנות מותאמות אישית

בעצם, באזור ההזדמנויות באפליקציה, האפליקציה תודיע לנו אם זה ב Push Notification או פשוט בתוך האפליקציה איפה אנחנו לא במקום הכי טוב שאפשר. כלומר, אם אפשר לשפר את הפנסיה שלי אז האפליקציה תגיד לנו, שוב, כהזדמנות, איפה הפנסיה לא תואמת את הצרכים שלי. אם ההלוואה שלי יקרה או שאפשר לשפר אותה אז האפליקציה תציג לנו הודעה שים לב, יש בעיה בהלוואה, אפשר לקבל בה דמי ניהול יותר או ריבית טובה יותר והנה בעצם מה שהאפליקציה מציעה.

מובן שאפשר לבצע את זה באופן עצמאי או לבקש בעצם מהאפליקציה או מאחד מאנשי הצוות שלנו שתמיד זמינים לשירות המשתמשים שלנו שיעזרו להם בתהליך הזה וילוו אותם בכל מה שצריך בשינויים הנדרשים. כמובן שאם זה אנשים שמשהו שדורש איזשהו רשיון לדוגמה רשיון משוק ההון בשוק הביטוח אז כמובן שיש לנו גם בצוות התמיכה שלנו גם אנשים בעלי רשיון המתאים לכל תחום עיסוק.

ניהול פיננסי באמצעות אפליקציית פמיליביז

זה בעולם התוכן של האפליקציה. בעצם בתוך האפליקציה יש לנו את עמוד הבית ששם אפשר לראות ריכוז של כל המידע הפיננסי שלנו. יש את החלק של הבנקים שאפשר לראות בצורה מאד נוחה את כל החשבונות ביחד או חלוקה לכל החשבונות בנק שלנו – חשבון חשבון וכמובן את התנועות. כלומר, אנחנו לא צריכים להכנס יותר לאתרי או אפליקציות הבנקים. אותו דבר גם בעולמות האשראי, זה לא משנה אם זה אשראי בנקאי או חוץ בנקאי.

באפליקציה בעצם נוכל לראות כמובן לפי חלוקה של חשבונות את כרטיסי האשראי השונים שלנו לפי תאריכי חיוב, לפי התנועות בפנים וכו'. מעבר לכך, בחלק של הביטוחים אפשר יהיה לראות את כל הביטוחים שלנו מסודרים לפי נושאים, לפי ציר זמן כלומר איזה ביטוח דורש חידוש או התייחסות בנקודת זמן מסויימת. אפשר לקבל השוואת מחירים, אנחנו רוצים לחדש את ביטוח הרכב כמובן שהאפליקציה תודיע לנו על זה שביטוח הרכב עומד לפוג תוקף ואיזה הצעה היא כבר מצאה לנו שהיא יותר זולה מההצעה שלנו, כמובן רק אם היא מצאה הצעה יותר זולה ממה שיש לנו היום.

אפשר להכנס לאזור הביטוחים באפליקציה ולחפש את ביטוח הרכב המתאים לנו ועד רמת רכישה. אפשר לרכוש ביטוחי רכב, דירה, נסיעות לחו"ל ובעתיד ביטוחים נוספים אם זה דרך האפליקציה או לבקש מאחד מאנשי הצוות שלנו שיעזרו לכם בתהליך הזה. בעולם הפנסיות אפשר לראות כמובן את כל הפנסיות, את כל הקופות, קרנות השתלמות, כיסויים, כל העולם הפנסיוני שהיום מאד מאד מורכב לנו ואנחנו לא מבינים מה רוצים מאתנו. אפשר לראות בצורה מונגשת, פשוטה עם התשואות שלנו ודמי הניהול.

ממש לראות את המוצרים השונים בפנסיונים שלנו, שלי, של בת הזוג, בן הזוג וכו', אפשר הכל לראות במקום אחד. להבין ולקבל חיוויים על איזה מוצר, נגיד הפנסיה, דורשת את ההתייחסות שלי, אותו דבר גם לקרנות וקופות כמו שאמרתי.

כמה אני שווה

אזור נוסף הוא האזור של כמה אני שווה. כמה כיף לדעת כמה אני שווה, בעמוד זה באפליקציה אנחנו נראה ריכוז של כל הנכסים שלנו. שנכסים זה גם השקעות, חסכונות, נכסים יכולים להיות נדל"ן וכו'. לעומת כל ההתחייבויות, אם יש לנו הלוואות מסויימות או יש לנו בעצם משכנתאות. אפשר לראות הכל במקום אחד בצורה מאד מונגשת וברורה ולהסתכל גם על ראיית עתיד. כלומר אני רוצה לדעת כמה אני שווה עוד חמש שנים, עשר שנים או כל תאריך עתידי.

והאפליקציה תחשב לנו כמה התפתחות הנכסים שלנו תהיה וכמה הצטמצמות התחייבויות בצורה מאד פשוטה ונוחה. דבר נוסף, עמוד היעדים. בסוף אנחנו רוצים להשתפר ברמת ההתנהלות הפיננסית שלנו, התזרימית שלנו שזה אומר שאנחנו רוצים להוציא כמה שפחות, או פשוט לחסוך יותר כסף אם זה לצאת ממינוס או פשוט להגדיל את ההון הפנוי שלנו להשקעות וחסכונות.

אפליקציה לניהול תקציב פיננסי – אפליקציית פמיליביז

אז בעצם האפליקציה עוזרת לנו להגדיר יעדי הוצאה ויעדי הכנסה כמובן אל מול מה שקורה לנו בפועל. היא אוספת מכל חשבונות הבנק וכל כרטיסי האשראי שלנו את כל התנועות ומראה לנו בעצם בצורה מאד נוחה ופשוטה כמה אנחנו מוציאים לדוגמה על בילויים וחופשות, על משק הבית שלנו וכך בעצם בפעם הראשונה, כמובן שהכל בצורה אוטומטית, הממשק מתעדכן כל הזמן – כמה פעמים ביום. בפעם הראשונה אנחנו בעצם יודעים כמה אנחנו מוציאים על משק הבית, כמה אנחנו מבזבזים על בילויים ומסעדות, כמה אנחנו מוציאים על ביגוד.

כך בעצם אנחנו יכולים לראות ולהבין איפה אנחנו צריכים לצמצם או שבכלל אנחנו בסדר גמור ואנחנו מתנהלים ממש נכון וטוב. אותו דבר כמובן בהכנסות, אנחנו רוצים להגדיל את ההכנסות שלנו אז אנחנו יכולים להגדיר בעצם הכנסה שאנחנו רוצים להגיע אליה, יעד הכנסה וכך בכל רגע נתון לראות איך אנחנו עומדים ביעדים שלנו ובהתפתחות לאורך החודש ולא רק כאשר חברת האשראי שולחת לנו את פירוט האשראי ואז אנחנו יודעים להגיד, מאוחר מדי, כמה הוצאתי ושהוצאתי יותר מדי.

כמובן שהאפליקציה שולחת לנו התראות על איך אנחנו עומדים בהשוואה ליעדים שהגדרנו ועוזרת לנו להיות עם היד על הדופק בכל רגע נתון. דברים חשובים שכדאי להכיר זה גם שאפשר לעשות בעצם תמהילי משכנתא וסימולציה של עולם המשכנתאות. אני רוצה לקחת משכנתא אני רוצה לדעת שאני יכול לקחת את המשכנתא על הדירה שאותה אני רוצה לקנות – האפליקציה תעזור לנו בתהליך ותבנה לנו את תמהיל המשכנתא הטוב ביותר לפי הנתונים שלי ולפי הרצונות שלנו לפי הנכס שאותו אנחנו רוצים לקנות.

אפשר לנהל באפליקציה את כל התא המשפחתי, כלומר אני יכול להזמין בן, בת זוג לניהול משותף באפליקציה וכך שנינו יכולים להיות עם היד על הדופק ובעצם ליהנות מכל מה שפמיליביז עוזרת לנו להתנהל כלכלית. חשוב להגיד, בעולמות האבטחה והפרטיות אנחנו בפמיליביז הוא ערך עליון אצלנו. אנחנו דואגים שהמידע יהיה שמור ברמות הכי בטוחות ובתקנים הכי מחמירים. לשם כך יש לנו תקן אבטחת מידע גלובלי

שמגדיר את רמת אבטחת המידע ובעצם סטנדרט אבטחת המידע בשם ISO27001. יש לחברה רשיון מרשות שוק ההון ביטוח וחסכון של משרד האוצר, להתעסק בעולמות הביטוחים הפנסיונים והפיננסיים. יש כמובן לחברה ביטוח בעולמות הסייבר כלומר שני חברות, גם חברה ישראלית בשם מנורה מבטחים חברת ביטוח וגם מבטח משנה אנגלי עשו בדיקות והחליטו שפמילי ביז זה מקום בטוח ובגלל זה גם נתנו את הכיסוי הביטוחי.

מעבר לזה יש לנו מאגר רשום ברשות להגנת הפרטיות ששם בעצם כל המידע נשמר בצורה כמובן ברמת פרטיות מאד מאד גבוהה ואנחנו עובדים בעצם עם אמון הציבור שהם מפקחים עלינו ובודקים שאנחנו דואגים לפרטיות המשתמשים שלנו ובעצם לדאוג שפמילי ביז זה מקום בטוח עבור המשתמשים. המשתמשים שלנו נהנים ומשתפרים כלכלית, ממקסמים את ההשקעות שלהם ואת הנכסים שלהם ובכך בעצם הם ממקסמים את העתיד הכלכלי שלהם. אנחנו רואים את זה גם בתגובות ובפידבקים והרבה מאד המלצות והאפליקציה עוברת מפה לאוזן כי אנשים משתמשים ונהנים מהמוצר וההוצאה המשפחתית משתפרת פלאים ובעצם כך מצליחים לחסוך יותר בהוצאות החודשיות כי האפליקציה מראה להם מאד ברור על מה ניתן לוותר.