איך להיות ראשון בגוגל

להיות מקום ראשון בגוגל זו משאת נפשם של כל בעלי העסקים בעולם כיום. אנו יודעים לעשות זאת באמצעות כתיבת תכנים אינפורמטיביים ייחודיים, הוצאת קישורים לפי מלות מפתח לאתר שלכם וכתוצאה מכך האתר שלכם יופיע גבוה בשלט החוצות הגדול בעולם.

איך להיות ראשון בגוגל   |   כמה עולה להיות ראשון בגוגל, קידום אתרים, קידום העסק   |   20.11.2019

במקום לקנות דומיין, לשלם עבור אחסון, עיצוב, תכנות והקמת אתר - קבלו אתר מוכן עם חשיפה מהירה בגוגל אורגני ושלמו רק עבור עסקאות בפועל. להופיע ראשון בגוגל הנה משאת נפשם של כל בעלי העסקים ברחבי העולם, ויש לא מעט כאלה. שיווק דיגיטלי הוא תחום עצום הטומן בחובו הרבה מאד פרטים קטנים. אנו מציעים לכם בעלי העסקים לקבל מאתנו טראפיק אורגני איכותי ולשלם 10% עמלת מכירה. כן. לא מכרתם - לא שילמתם.

להיות ראשון בגוגל אורגני וקבלת לידים, לקוחות, חדשים המחפשים את המוצר ו/או השירות שהעסק שלכם מציע. אופציה שניה היא לשכור אתר במחיר החל מ ₪500/חודש ללא הגבלה על מספר הפניות (לידים) לעסק. בעל עסק, לא כל בעל אתר שמבקש להיות ראשון בגוגל באמת מגיע לחברות שיווק אשר מביאות, הלכה למעשה, עבודה ולקוחות חדשים בכל יום. אנו מציעים לך פלטפורמה ייחודית אשר תנהל את כל הלידים בעבורך.

עם שקיפות מלאה על כל צעד של הלקוח בעסק הוירטואלי שלך אצלנו. הרי כולנו צריכים להתפרנס ולשם כך הקמנו את רינגלס CEM. מה שאנו פיתחנו הנה תוכנה אשר תספק לכם לידים חדשים על בסיס יומי, יש כבר לקוחות שעוברים את המאה בחודש - בתשלום חודשי קבוע ללא הפתעות. בעת רישומכם לרינגלס לחבילת הלידים, משלוש שאילתות, תקבלו פניות מלקוחות פוטנציאליים בכל יום ועל הדרך נקים לכם מרכז שירות לקוחות אוטומטי.

בנוסף, המערכת תוסיף את כרטיס העסק שלכם ברינגלס, לשלושה עמודי אינדקס בצורה אוטומטית. מה זה אומר עמוד אינדקס? שאלה מצויינת. בעיקרון, אנו נכניס אתכם לשלושת השאילתות (מונחי החיפוש שאתם מקלידים בגוגל) המובילות לפי הסטטיסטיקות של רינגלס CEM ברחבי האינטרנט. כמו כן, אנו נעביר את שירות הלקוחות שלכם בעסק, אין זה משנה כמה טלפונים יש לכם שם, לאוטומציה. 

כלומר, אתם רק תצטרכו לפתוח את החשבון שלכם ברינגלס ולענות לטלפון. כל עניין הבאת הלקוחות החדשים אליכם - להיות ראשון בגוגל - עלינו!

עסק וירטואלי - מה המשמעות

כשאנו אומרים עסק וירטואלי אנו מתכוונים לסניף של העסק שלכם במרחב הוירטואלי. כלומר, ללא קשר לעבודות השיווק אשר אתם עושים במבחר ערוצי הפרסום השונים - שלבו זאת יחד עם עסק וירטואלי בעל זרועות תמנון ארוכות, בדמות פוסטים אשר יאונדקסו ויהיו מהר מאד ראשונים בגוגל במבחר מלות מפתח המניעות לפעולה. המחיר, כאמור, החל מ ₪1,500/חודש.לקבלת לקוחות חדשים מהאזור שלכם - חילקנו את המדינה לשישה אזורים, כדי שיהיה נוח יותר. ברינגלס אין תחרות בין העסקים השונים ואנו עובדים עם לקוח אחד בכל קטגוריה/אזור שירות.

צרו קשר

מקום ראשון בגוגל אורגני

בצ‘ק ליסט של כל עסק יש היום אתר אינטרנט. זהו אפילו לא משהו שיש לחשוב עליו פעמיים, העסק שלכם חייב אתר אינטרנט. וכאשר מדברים על הקמת אתר אינטרנט בוודאי שתרצו להיות מקום ראשון בגוגל. אתרי האינטרנט הם אמצעי המקשר בין העסק לבין הלקוחות. באמצעות אתרי אינטרנט אפשר להעביר מסרים שיווקים, לתקשר עם הלקוחות, להעניק שירות ולבצע מכירות. אתרי האינטרנט הם דרך המאפשרת לכם לקדם לקוחות במורד משפך השיווק ולסגור מכירות. אבל בלי להיות ראשון בגוגל זה פשוט לא עובד. 

כאשר אדם מחפש שירות או מוצר הוא תמיד מתחיל בחיפוש באינטרנט. אם מישהו מחפש לרכוש טיסה לצרפת או גרמניה, ישנם עשרות אתרים היכולים להעניק לו את השירות הזה. הלקוח לא מחפש את האתר, אלא את כרטיס הטיסה. אם יש לכם אתר המציע כרטיסי טיסה, בוודאי שתרצו להיות ראשון בגוגל. זה נכון לגבי כל תחום. כולנו יודעים שהגולשים בוחרים קודם כל את תוצאות החיפוש הראשונה. גוגל עושה את כל המאמצים על מנת לתת לגולשים תוצאות חיפוש איכותיות.

לגוגל שיטות מתוחכמות על מנת לדרג ולסווג את האתרים והם עושים זאת בצורה מאוד מוצלחת. הגולשים למדו כי המקום הראשון בגוגל מביא אותם למה שהם מחפשים. מעל 90% מההקלקות בתוצאות החיפוש של גוגל הן על התוצאה הנמצאת במקום הראשון, תוצאות פחותות מגיעות למקום השני והשלישי. ואחריהם המספרים ממש אפסיים. המסקנה היא ברורה, זה או להיות ראשון בגוגל, או לא להיות בכלל. כאשר אתם מציעים כרטיסי טיסה, מוכרים מזרונים או ביטוח חיים, אם אתם לא במקום הראשון אתם מפסידים לקוחות.

איך להיות מקום ראשון בגוגל אורגני

שאלת מיליון הדולר היא איך להיות ראשון בגוגל. על מנת להיות ראשון בגוגל צריך לציית לכללים של גוגל, לשפר את איכות האתר ולהשתמש באינספור פרקטיקות במטרה לגרום לגוגל להציג את האתר שלכם במקום הראשון ובהקשר של מילות חיפוש מסוימות. זהו בעצם התחום של קידום אתרים אורגני. תוכלו למצוא אינספור מדריכים באינטרנט ומאמרים העוסקים בנושא, אך בשורה התחתונה מדובר בנושא מורכב ומסובך הדורש עבודה מקצועית ועשוי לקחת זמן. הדרך להיות ראשון בגוגל אינה קלה ויש לה גם עלויות - בדרך כלל מדובר בעבודה של כמה חודשים עד אשר משיגים תוצאות.

כמה עולה להיות ראשון בגוגל

אחת הבעיות היא שאתם אינכם היחידים הרוצים להיות במקום ראשון בגוגל. כל אתר רוצה להיות ראשון בגוגל וישנם אתרים רבים המתחרים בכם על המקום הראשון במנוע החיפוש. אם יש לכם חנות פרחים, אתר למכירת נעליים או שירותי מרכזיות לעסקים אינכם היחידים. אם אמרנו שעל מקדמי האתרים לעבוד כמה חודשים על מנת להשיג תוצאות אז לא סיפרנו לכם את כל האמת. גם העבודה שהמתחרים שלכם עושים יכולה להשפיע על ההצלחה של מאמצי הקידום. להיות ראשון בגוגל זה עניין תחרותי.

אם הגעתם למקום הראשון ישנם כוחות רבים אשר פועלים לטובתכם ולא קל להוציא אתר איכותי מהמקום הראשון. אך עבודה טובה של המתחרים בנושא קידום האתרים, וחוסר השקעה מצידכם יכולים לפגוע במעמד שלכם ולדחוק אתכם כלפי מטה בתוצאות החיפוש. באופן כללי אפשר להגיד כי בכל ענף שוררים תנאים אחרים וישנם תחומים בהם קשה להיות ראשון בגוגל וישנם תחומים בהם… עוד יותר קשה להיות ראשון בגוגל. 

ומה לגבי קידום ממומן בגוגל?

ובכן ישנה עוד שיטה המאפשרת לכם לקצר את הדרך ולהגיע אל המקומות הראשונים בהליך מקצור - קוראים לזה קידום ממומן. יש לכך יתרונות אבל גם חסרונות. היתרון של קידום ממומן בגוגל הוא האפשרות להגיע אל המקום הראשון באופן מיידי. אתם פשוט מריצים קמפיין ואם הוא מנוהל נכון אתם מופיעים בראש תוצאות החיפוש. החיסרון הוא שברגע שהקמפיין מסתיים אתם חוזרים למקומכם הטבעי. על מנת להישאר במקום הראשון אתם תצטרכו תמיד להמשיך לשלם לגוגל עבור הכניסות לאתר. אבל לקידום ממומן ישנו חיסרון נוסף. 

האתר המקודם אינו מופיע כמו כל תוצאה אחרת אלא מסומן בתור מודעה. ישנם מחקרים המראים כי הגולשים שמים לכך לב ורבים מהם נוטים לדלג על תוצאות הקידום הממומן. ישנן תועלות לקידום  ממומן, איננו פוסלים זאת, אך על מנת להיות ראשון בגוגל אין תחליף לקידום אורגני.

להיות ראשון בגוגל עם רינגלס

בחיים לא הכול שחור ולבן וישנם גם פתרונות אחרים היכולים לאפשר לכם להגיע אל המקום הראשון בגוגל. בסופו של דבר אתם רוצים להשיג המרות, זוהי בעצם המטרה של המקום הראשון בגוגל. במקום להשקיע בקידום האתר שלכם בגוגל או בקמפיין לדף נחיתה אתם יכולים להשתמש בפלטפורמה של רינגלס בתור המנוע ליצירת לידים עבורכם. השירות של רינגלס הוא שירות בתשלום אך הם מבצעים את קידום האתרים ומוודאים שתקבלו את התנועה והלידים החמים.

באמצעות הפלטפורמה של רינגלס ניתן לקדם כל אתר בהתאם למילות החיפוש הרלוונטיות. היתרון של רינגלס הוא שזהו אתר גדול ומוכר אשר כבר נמצא במקום הראשון בגוגל. רינגלס אינה מתחיל את העבודה מאפס, זוהי פלטפורמה מוכרת ומוערכת על ידי גוגל. כל מה שנדרש זה לבצע התאמות מסוימות על מנת להגדיר את מילות המפתח הרלוונטיות וליהנות מהיתרון של רינגלס.

זהו פתרון שהוא גם נוח וגם יעיל. אינכם צריכים להתאמץ על מנת לקדם את האתר להיות ראשון בגוגל, אפשר לומר כי את רוכבים על ההצלחה של רינגלס. על מנת להשיג לידים והמרות אתם רוצים שהאתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש. כאשר אתם עובדים עם המערכת של רינגלס אתם זוכים בסוג של כרטיס ביקור דיגיטלי המאפשר לכם להגיע לראש תוצאות החיפוש ולקבל את כל הפניות. רינגלס פשוט עושים את קידום האתרים עבורכם.

בשונה מקידום ממומן בגוגל, תוצאות החיפוש שלכם מופיעות בצורה אותנטית, כלומר לא מופיעה המילה AD (מודעה) המרתיעה גולשים רבים. המילה מודעה אינה מופיעה כי זוהי אינה מודעה, אלא דף באתר רינגלס המקדם את העסק שלכם. למעשה, רינגלס מאפשרת לכם לא רק להיות מקום ראשון בגוגל אלא גם ליהנות ממשק ניהול יעיל. המערכת מאפשרת לכם לתקשר בקלות עם הלקוחות ולהגדיל את ההמרות. כל שיחת טלפון מופיעה במערכת ויש לכם מעקב קל ונוח. בין אם השתכנעתם או לא, דבר אחד בטוח - העסק שלכם חייב להיות ראשון בגוגל.

לרינגלס ישנן יכולות מוכחות וכדאי לרתום אותן לטובת הקידום שלכם. השוק תחרותי ואם אתם לא תעשו זאת, אחרים יעשו זאת.