מארזים לט"ו באב 

ט“ו באב הוא אחד המועדים היפים בלוח השנה העברי. הוא מצוין בחמישה עשר לחודש אב והוא נחשב יום בסימן פיוס ונחמה בעם ישראל. כיום הציבור הישראלי מתייחס ליום זה כאל חג האהבה הישראלי, התחליף היהודי ל 14 בפברואר. הסיבה לכך מגיעה ממסכת תענית המלמדת אותנו כי ביום זה בנות ירושלים לבושות לבן ויוצאות לרקוד בכרמים בכדי למצוא שידוך. 

כן… באותם הימים לא היו מועדונים, ברים או אפליקציות כמו טינדר או גרינדר. בהחלט ראוי לשמר את המסורת ולהמשיך לחגוג את האהבה ולייחל לכל אחד שימצא את שאהבה נפשו. אבל מה לכל זה ולמארזים לט“ו באב. איננו יכולים להתעלם מכך שהזמנים השתנו וכיום בנות ישראל אינן יוצאות לפזז בין הכרמים, וגם איננו מעניקים גמל במתנה על מנת להרשים את משפחתה של אהובתנו.

היום דברים מתנהלים בצורה קצת אחרת ויש לנו דרכים אחרות להפגין אהבה וחיבה כלפי היקרים לנו. מארזים לט“ו באב הם אחת הדרכים הנעימות לציין את היום שקיבל צורה של חג וולנטיין יהודי. ובהחלט מגיע לנו יום שכזה בו נוכל לחגוג את האהבה והחברות. מארזים לט“ו באב יכולים להיות מארזי מתנות רומנטיים אשר נעניק לבני ובנות הזוג, אך בהחלט כדאי גם למצוא מארזים לט“ו באב המתאימים גם בתור מתנות למשפחה וחברים, להם נרצה להראות אהבה לאו דווקא במשמעות הרומנטית.

כאשר אנו אוהבים מישהו או מישהי אנו רוצים להעניק לאהובינו מתנה יפה מכל הלב. אך באופן אירוני, ככל שאנו אוהבים יותר אנו מקדישים יותר מחשבה לבחירת המתנה המתאימה והולכים לאיבוד כי אנו פשוט לא יודעים מה אפשר להעניק במתנה לכבוד חג האהבה. לכל אדם יש את המתנה המתאימה עבורו, כך שאין איזו תשובה אחת אשר מתאימה לכולם. ומסיבה זו הבאנו עבורכם רשימה של רעיונות למתנות ומארזים לט“ו באב. אנו מקווים שתמצאו כאן השראה.

מארזים לט"ו באב - מארזי מתיקות עילאית

מארזי קינוחים מתוקים ליום האהבה יכולים להיות פתרון מעולה לט“ו באב, גם לבני ובנות זוג וסתם לכל מי שאוהבים. הרי מה יכול להיות יותר מתוק מהאהבה? מארזי שוקולדים ודברים טובים יכולים להיות צורה נהדרת לשאת את מסר האהבה. לקראת ט“ו באב תוכלו למצוא במקומות רבים מארזים לט“ו באב המכילים שוקולדים ודברים מתוקים, והכול מעוצב בקונספט האהבה. בקונדיטוריות רבות תוכלו להזמין מארזים לט“ו באב הכוללים עוגות מתוקות בעיצובים מיוחדים וכמובן ניתן להזמין עם הקדשה אישית. אם תרצו לשחק אותה בגדול, הזמינו מארז כזה והפתיעו את אהובכם או אהובתכם במקום העבודה.

מארזי אלכוהול ופרלינים - עוד סוג של מארזים מתוקים שיכולים להתאים בתור מארזים לט“ו באב הוא מארזי הפרלינים היוקרתיים אשר מכילים גם איזה בקבוק ליקר קרמי ומתוק. מארז שכזה גם יכניס אתכם לאווירה וגם יעשה לכם מתוק.

מארזים לגבר

גם את הגברים צריכים לפנק במארזים לט“ו באב אבל לפעמים מארזים מתוקים עם לבבות אדומים זה קצת יותר מידי בשביל המאצ‘ו הישראלי. מסיבה זו ישנם מארזים מיוחדים המתאימים לגברים, כמו למשל מארזי מתנה המכילים בקבוק אלכוהול יוקרתי וקצת נשנושים יכולים לדבר יותר אל ליבו של הגבר הישראלי.

תוכלו לנסות להרכיב לבד את המארז עבור הגבר או לחפש מארזים מוכנים באינטרנט או בחנויות המתנות לגבר. עוד מתנה שיכולה להתאים כאשר מחפשים מארז לגבר היא מארז המכיל בושם ומוצרי טיפוח לגבר. באופן דומה ניתן למצוא מארזים מוכנים, אשר ברוב המקרים מציעים מחיר אטרקטיבי, או לבחור באופן אישי את המוצרים, לקנות אריזה יפה ולהרכיב משהו בהתאמה אישית.

הלבשה תחתונה

הלבשה תחתונה סקסית יכולה להיות רעיון מעולה עבור זוגות המחפשים מארזים לט“ו באב. ישנם מארזים המשלבים הלבשה תחתונה, שמנים לעיסוי ועוד הפתעות נעימות לפינוק זוגי עבור כל הזוגות. מתנה שכזו היא מתנה מאוד שימושית לזוגות אוהבים שבטוח ייהנו ממנה יחדיו.

מארזים לט"ו באב

ואלו הם רק כמה מהרעיונות, אך בהחלט תוכלו למצוא גם רעיונות אחרים בהתאם לאופי האנשים אשר עבורם מיועדת המתנה. מארזים לט“ו באב הם דרך מעולה לחגוג את היום הזה, אך בהחלט ישנן גם צורות אחרות לחגוג את היום, כמו למשל שובר ליום ספא זוגי, או חופשה משותפת המלאה בפינוקים משותפים. אם תרצו לבחור את המוצרים ולהכין מארז ליום האהבה באופן אישי, תוכלו למצוא בחנויות קופסאות צבעוניות, סלסלות וכל מיני סוגים של מארזים וקישוטים. עם קצת יצירתיות ובחירה נכונה של הדברים שתרצו לשים בתוך המארז, תוכלו להרכיב מארז מושלם ובעיקר מתוק עם המון סוכר - לכבוד חג האהבה.

היכן ניתן למצוא מארזים לט“ו באב

לקראת ט“ו באב כל החנויות אשר מציעות מתנות מתחילות להתעורר ומציעות מארזים לט“ו באב, ואפילו מבצעים משתלמים. כמעט בכל מקום תוכלו למצוא מארזים מיוחדים - חנויות פרחים, חנויות למוצרי טיפוח, חנויות להלבשה תחתונה, חנויות מתנות, חניות מתוקים וקונדיטוריות, חנויות מתנות לגבר, חנויות אלכוהול ועוד. וכמובן תוכלו לחפש גם באתרי האינטרנט המציעים מתנות.

כמובן שעל מנת להימנע מלחצים ולהבטיח שתמצאו את המתנה האופטימלית, לא מומלץ להשאיר את נושא המארזים לט“ו באב לרגע האחרון. כדאי שלפחות שבועיים מראש תתחילו לתכנן. אם אתם מתכננים לרכוש משהו שבו חשובה הטריות, כמו למשל עוגה מתוקה, תוכלו לבצע את הרכישה ביום עצמו, אך תכננו את הכול לפני ותדעו איפה לרכוש. במידה וצריך להזמין מראש עשו זאת וכך המתנה תהיה מוכנה ברגע הנכון.

לתשומת לבכם ט“ו באב 2021 נחגג ביום שבת ה 24 ביולי!

לא לשכוח את כרטיס הברכה

ישנם הרבה רעיונות ואפשרויות עבור מארזים לט“ו באב. אבל אסור לנו לשכוח שהכוונה היא הדבר הכי חשוב; אתם יכולים לרכוש מארזים מוכנים אבל חשוב להוסיף להם את הנגיעה האישית, זו אשר נוגעת בלב ונשארת גם אחרי שיגמרו כל המתוקים והדברים שיש במארז. לכן הוסיפו כרטיס ברכה עם כמה מילים מהלב. גם אם אינכם מחשיבים את עצמם לכישרון גדול בתחום הכתיבה, תהיו בטוחים שהאנשים שאוהבים אתכם ישמחו לכל דבר אישי ואמתי שבא מהלב. אז שיהיה לכם ט“ו באב שמח ומלא באהבה!