קייטרינג ל 100 איש חתונה

חומרי גלם טריים ואיכותיים אשר נרכשים בבוקר של כל אירוע הם אלה אשר מבדילים אותנו מחברות קייטרינג אחרות.

בופה בשרי לחתונה   |   06.05.2020

קייטרינג לחתונה קטנה בעקבות הגבלות הממשלה עקב מגיפת קורונה. אני מחתנת בעזרת השם בעוד חודש וחצי את הבן שלי. בגלל המצב שינינו גם תאריך ואת  הקונפסט של האירוע והעברנו את זה לוילה בעזרת השם בנתניה אנחנו מחפשים חברת קייטרינג אמינה לבופה בשרי ל 100 אנשים בערך, בתקווה שיאשרו לנו בעקבות נגיף קורונה. יכול להיות שאם לא יאשרו לנו מאה אז נעשה זאת ברוטציה, יבואו לחופה קצת, יהיו קצת ואז, אין לי ברירה,

זה הגודל של המשפחה. אז פחות או יותר  זה הטווח של האנשים. את רוצה בשרים על האש? פחמימות, קטניות, סלטים, כל מיני דברים כאלו. האורחים ישבו סביב שולחנות, קמים לבופה לוקחים צלחת או ממלאים ומתיישבים. מתחשק להם עוד, קמים לוקחים עוד צלחת. כלי הגשה מלאים, יפים ואיכותיים - צלחות מזכוכית, גם כוסות יין וכוסות שתייה קלה. את הצלחות אני משכיר מחברה חיצונית, כמה שתעלה השכירות זה מה שהלקוח משלם, אם לי בתור ספק יהיה מחיר יותר אז זה שלך, אני לא מרוויח על כך.

מבחינת האוכל, אוכל הבופה הסטנדרט כזה לבופה שזה בשרים ברמה מאד מאד גבוהה שזה בעצם אנטריקוט, אסאדו, פרגיות, המבורגרים, קבבים, דברים כאלו, אלא אם כן רוצים להוסיף בכיוון של צלעות כבש וכבד אווז.

קייטרינג לחתונה קטנה - 100 איש

האנטריקוט, אסדו, והשיפודים או אנטריקוט מסתובב שיושב על שיפוד שמסתובב שחותכים סלייסים לאורחים, כמו שווארמה בנדורה, זה מסתובב שוכב, לא מסתובב עומד. זה מגיע בצלחת, בטורטיה, בעיקרון אוכלים זאת בצלחת במקום יחד עם מיני תפוחי אדמה שבאים מאד טוב ביחד, או שעועית ירוקה. בשרים יש מבחר של ארבעה חמישה סוגי בשרים, סטייק פרגית במרינדה, אנטריקוט מסתובב. אפשר מנה ראשונה, שניה, שלישית פסטלים סיגרים וכו'. את רוצה את הכל במהלך כל האירוע או שאת רוצה את זה, קודם שייקחו את המנה הראשונה ואחר כך את השניה? כי פסטל ואנטריקוט

קייטרינג לחתונה קטנה 

זה לא יהיה גדול כמו שתכננו ודמיינו, זה היה אמור להיות 700 אנשים, הכל ירד. באופן טבעי גם הכל ירד כי עכשיו אני גם מצמצמת בגלל שחודשיים אני גם לא עובדת וזה משמעותי מאד ההכנסות שלי אז הכל תקע אותנו כמו לא יודעת מה אז אני מנסה כן שזה יצא לפועל. חשוב לי האסתטיות והנקיון, זה חשוב לי מאד. אני כן צריכה לעשות פשרות, שוב, אני כן רוצה שזה יהיה, שישבעו אבל זה לא צריך להיות עוד אחד ועוד פעם ועוד פעם.

עושים בר ארוך שזה בעצם בשרים; אנטריקוט, אסאדו שחותכים במקום בבישול ארוך, קבבים, המבורגרים, פרגיות במרינדה, אורז, תפוחי אדמה, שעועית ירוקה. אלה הם הבשרים. יהיה בר סלטים של 15 סוגי סלטים שבאים שמים בצלחת, שום דבר לא יהיה על השולחן, על השולחן אנחנו שמים כוסות, שתיה קלה, סכום, צלחות יהיו אצלנו, קחו צלחת, מלאו ושבו. כמובן שהשולחנות ערוכים עם מפות, מפיות וכל מה שצריך, זה מגיע ביחד עם הצלחות והכוסות כחלק מהעסקה.

מגוון סלטים, חומוס, טחינה, חצילים, קולסלו, מטבוחה וכל מה שהולך היום לבופה בחוץ. אחרי זה קינוחים שזה בר פירות, קינוחים אישיים, חמישה סוגי קינוחים פרווה, פירות, אנשי צוות, כמובן עם הגשה מלאה, מלצרים, נקיון והכל. אנו מדברים על סדר גודל של 180 שקלים לאדם.

לפרטים נוספים נא התקשרו, שלחו הודעת וואטסאפ או טקסט, מייל או מלאו טופס צור קשר בכפתורים למטה.