שואב אבק דייסון

חברת דייסון מציעה מגוון רחב של שואבי אבק לבית, למשרד, לרכב ולמעשה לכל מקום אפשרי בו מצטבר אבק. שואבים ידניים או אלחוטיים במבחר דגמים. להלן סקירת שואבי אבק דייסון להזמנה מיידית אונליין.

dyson   |   24.03.2022

כולנו אוהבים לשמור על הניקיון בבית. ואחת הבעיות שיש לנו בבית זה האבק המצטבר, ולפעמים גם שיערות של אנשים או חיות המחמד שלנו. אלו יכולים להצטבר על ספות, שטיחים ומשטחים שונים בכל רחבי הבית, וגם ברכב; ולא תמיד קל לנקות אותם. השערות והאבק נוטים להיאחז בתוך סיבי השטיחים והריפודים ולא כל שואב אבק יודע להתמודד אתם. 

אבק בבית יכול גם לגרום לנו לבעיות אלרגיות ובעיות בריאותיות ולכן חשוב להסיר אותו ביסודיות, ואת זה אנו יכולים לעשות בעזרתו של שואב אבק דייסון. חברת דייסון היא חברה בריטית המייצרת מכשירי חשמל לבית. החברה פועלת כבר למעלה מ 30 שנה, מוצריה נמכרים במדינות רבות וזוכים להצלחה בכל העולם.

היא ידועה בזכות מוצריה האיכותיים המתבססים על טכנולוגיות מתקדמות. וידועה בזכות שואבי האבק שלה, אך ישנם גם מוצרים נוספים כמו מייבש שיער דייסון, מחליק שיער דייסון ועוד. במאמר זה נדבר על שואבי האבק של דייסון ונסקור את הדגמים המרכזיים - דייסון V15, דייסון V8, דייסון V10, דייסון V12 ודייסון V11. איזה דייסון הכי מומלץ? אחת השאלות השכיחות היא איזה דייסון הכי מומלץ. 

דייסון מציעה מבחר של שואבי אבק מסוגים שונים, כולם בעלי יכולות גבוהות ותכונות מתקדמות, כלומר כולם מומלצים. אך הדגמים השונים מציעים תכונות שונות, כמו עוצמת שאיבה גדולה יותר, זמן פעולה ממושך יותר ועוד. להלן סקירה קצרה של התכונות המרכזיות של כמה מהדגמים המובילים, סקירה אשר תסייע לכם לבחור את שואב האבק המתאים עבורכם.

דייסון V8

שואב אבק נייד, קל ואלחוטי המעניק לכם פתרון מושלם לשימוש ביתי. שואב האבק פועל על סוללה עוצמתית המאפשרת לו 40 דקות עבודה. אתם יכולים להסתובב בבית בחופשיות ולנקות כל מקום, גם את הרכב, ללא המגבלה של הכבל החשמלי המסורבל; כך תוכלו לנקות בחופשיות. יש לו ידית ארוכה והוא מתאים לכל סוגי המשטחים, מהרצפה ועד התקרה. משקלו הקל, הידית הארוכה והמבנה הארגונומי הם יתרון כאשר רוצים לנקות מקומות גבוהים. 

ניתן גם לפרק את הידית ולהשתמש בו בתור שואב אבק קטן לרכב; הפירוק מתבצע בלחיצת כפתור.  לשואב דייסון V8 שאיבה עוצמתית ומברשת חובטת אשר מוציאה את כל הלכלוך, כולל שערות של בעלי חיים. בסיום העבודה ניתן בקלות לרוקן את מכל האבק. 

יש לו מנוע חזק המסתובב בקצב של  107,000 סל“ד, אך בעל פעולה שקטה במיוחד. מארז המנוע מווסת את זרימת האוויר בצורה המונעת את רעידות ורעשים. הוא כולל מגן אקוסטי המפחית את הרעשים למינימום.

דייסון V15

המילה האחרונה בתחום שואבי אבק ואחד המוצרים החזקים ביותר של דייסון.  דייסון V15 מגיע עם טכנולוגיית לייזר המאפשרת לכם לגלות את האבק ולייעל את הניקיון שלכם. השואב מודד את כמות האבק הנשאבת במהלך פעולתו, ומגביר את עצמתו במידת הצורך. 

שואב דייסון V15 כולל צד דיגיטלי המציג לכם את נתוני השאיבה בזמן אמת. הוא מגיע עם מנוע חזק במיוחד (Hyperdymium)המסתובב במהירות של 125,000 סיבובים לדקה. מנוע זה שואב כל מה שנמצא בדרכו, חלקיקי אבק קטנים וגם גדולים. מוטמעת בו מערכת של 14 ציקלונים היוצרים כוח צנטריפוגלי חזק המונע את סתימת הפילטר. 

הסוללה החזקה שלו מאפשרת לכם ליהנות מ 60 דקות עבודה, אך הזמן מתקצר בעת עבודה בעצמה מקסימלית. ניתן לרכוש סוללה נוספת ולהחליף אותה בקלות על מנת לנקות ברציפות וללא צורך בהטענה נוספת. לשואב אבק דייסון V15 יש מערכת סינון מתקדמת המונעת את פליטת החלקיקים הקטנים והאלרגנים בחזרה לחלל; המערכת מסוגלת לסנן חלקים של עד 0.3 מיקרון.

דייסון V10

זהו שואב האבק האלחוטי החזק ביותר. תכונותיו המרכזיות הן שאיבה חזקה, זמן סוללה ארוך ומכל גדול במיוחד. הוא עושה שימוש בחומרים מתקדמים, חומרים אותם תוכלו למצוא גם בתעשיית החלל. בזכותם הוא נהנה מעמידות ומשקל נמוך. שואב אבק דייסון V10 יסייע לכם לנקות את הבית בצורה יסודית. 

יש לו מנוע דיגיטלי המסתובב במהירות של 125,000 סיבובים לדקה ומעניק לכם עצמת שאיבה מפתיעה ביחס לגודלו. הוא מצויד בבולמי זעזועים המאפשרים לכם להחזיק אותו בקלות גם כאשר הוא פועל בעוצמות גבוהות. יש לו מערכת ציקלונים עם כוח של 79,000 כוחות G. 

היא מסחררת את האוויר לעצמה של הוריקאן ולוכדת את כל חלקיקי האבק. המנוע החזק מצויד מערכת אקוסטית המעמעמת את הרעש ומבטיחה לכם פעולה שקטה.  

לשואב מערכת סינון המונעת פליטה של חלקיקים קטנים בחזרה לאוויר. הסוללה המתקדמת של דייסון V10 ׁ(סוללת קובלט ליתיום-יון) כוללת 7 תאים בעלי קיבולת גבוהה. יש לה מערכת ניהול צריכת חשמל המבטיחה כי עצמת השואב לא תפחת עם התרוקנות הסוללה.

דייסון V12

דגם זה הנו חזק ועצמתי המגיע בגרסה קלילה ונוחה מאוד לשימוש. שואב אבק דייסון V12 נחשב לשואב האבק האלחוטי הקל ביותר.  שואב אבק זה כולל אלומת לייזר ירוקה בעזרתה תוכלו לראות בבירור את כל חלקיקי האבק ולוודא שלא תפספסו כלום. השואב מגיע עם מברשת בעלת עיצוב ומבנה מיוחד הנועד לתת פתרון משולם לצורך שאיבת שערות ופרווה של בעלי חיים. למברשת זו תכונת Anti–Tangle המאפשרת לשאוב את הפרווה מבלי שהיא תסתבך ותסתום את המברשת. 

גם בשואב אבק זה תוכלו למצוא מערכת סינון מתקדמת המבטיחה כי האבק יישר בתוך המכל ולא ייפלט בחזרה לחלל. שואב דייסון V12 מגיע עם מבחר אביזרים בעזרתם תוכלו לבצע את כל פעולות הניקיון הוא כולל 5 מברשות מסוגים שונים; אביזרי שאיבה המתאימים לשאיבה בפינות ומרווחים צרים, וקליפס לאחסון המברשות.

שואב אבק דייסון V11

דייסון V11 הוא אחד הדגמים הנמכרים ביותר. ישנם דגמים שונים כמו דייסון אבוסלוט V11 ודייסון טורק.  זהו שואב אבק אלחוטי עם זמן פעולה של 60 דקות. הוא מגיע עם מנוע מנוע ™Dyson Hyperdymium הפועל במהירות של 125,000 סיבובים לדקה.

בשילוב עם טכנולוגיית הציקלונים הוא מעניק לכם יכולת שאיבה אדירה שאינה גורמת לסתימת הפילטר ואינה מפחיתה את עצמת השאיבה. דייסון V11 הוא כולל מסך שליטה LCD מהמציג את העצמה וזמן הסוללה. 

עוד תכונה פרקטית של שואב האבק הוא זיהוי סוג המשטח והתאמה אוטומטית של העצמה; כך תוכלו לעבור בחופשיות בין הרצפה לבין השטיח, ללא צורך בשינוי או החלפת אביזרים. ניתן להשתמש בו גם בתור שואב אבק לרכב. הוא מגיע עם תחנת עגינה תואמת המאפשרת אחסון נוח עד השימוש הבא.

מה ההבדל בין דייסון אנימל לאבסולוט V11?

אם אתם מתלבטים בין דייסון V11 אנימל לאבסולוט, להלן ההבדל בין שני המכשירים. דגם אבסולוט נחשב לדגם היוקרתי ביותר, אך ההבדל הוא בעיקר במברשות והאביזרים הנוספים שהוא מגיע איתם. דגם אבסולוט מגיע עם מבקשת המיועדת לפרקטים ומברשת טורק היודעת להתאים את את עצמה לכל סוג של משטח.

מה אפשר לעשות עם שואב דייסון

שואב אבק דייסון הוא כלי רב שימושי לצורך ניקיון הבית, המשרד ואפילו הרכב. אתם יכולים לשאוב בעזרתו כל משטח ולהסיר את האבק העקשן ביותר. ניתן להשתמש בו לצורך שאיבת שטיחים, ווילונות. מזרנים, ספות, מרצפות, מדרגות, יציאות המזגן, ארונות, שמיכות ומצעים, וכל מקום שיש בו אבק; אפילו המקומות שקשה להגיע אליהם. ולא רק אבק, ישנן מברשות מיוחדות המיועדות לבוץ. 

המוצרים של דייסון מגיעים עם תחנת עגינה אותה ניתן לקבע לקיר. תחנת העגינה עשויה אלומיניום ויש לה מראה אסתטי ומינימליסטי. לאחר שקובעה אל הקיר, ניתן בקלות לתלות עליה את שואב האבק. זהו פתרון המעניק לכם אחסון נוח וחסכוני במקום של שואב דייסון והאביזרים הנלווים. כפי שהבנתם חברת דייסון משקיעה הרבה במחקר ופיתוח, והדבר ניכר במוצריה. 

שואבי האבק השונים כוללים טכנולוגיה והנדסה מתקדמת. בזכותם השימוש בשואב האבק יותר נוח ויותר אפקטיבי. בעזרת הטכנולוגיות המיוחדות של דייסון הם מצליחים לספק יתרונות על פני שואבי אבק אחרים. שואבי אבק זולים במקרים רבים מרעישים בצורה מוגזמת, שואבים בצורה חלשה וגורמים לפיזור אבק בחדר; הטכנולוגיות של דייסון פותרות את כל הבעיות הללו.

כל שואבי האבק של דייסון הם שואבי אבק אלחוטיים. התלות בכבל חשמלי מגבילה מאוד את עבודות הניקיון שלכם. היא הופכת אתכם לתלויים בנקודת חשמל בכל מקום שבו אתם רוצים לנקות. כך אתם עשויים למצוא את עצמכם משתמשים בכבל מאריך, דבר המסרבל את הניקיון. בעזרת שואבי אבק אלחוטיים אתם יכולים לנקות בקלות ובחופשיות. אתם יכולים להסתובב בחופשיות בכל חדרי הבית ולנקות בצורה רציפה. אתם יכולים להגיע אל המקומות הגבוהים, מתחת לרהיטים ואפילו לנקות את הרכב.

איך מנקים/מרוקנים דייסון

ניקוי שואב אבק דייסון הוא דבר פשוט וקל. אתם בוודאי מכירים את שואבי האבק המיושנים, עם שקיות האבק המלוכלכות והמגושמות, בדייסון לא תמצאו אותם. הסרת האבק מהמכל היא דבר פשוט וקל. ניתן לרוקן אותו בלחיצת כפתור ישירות לפח האשפה. לצורך. הניקוי, יש להסיר את המכל ואת המסננים של שואב האבק. את המסננים ניתן לשטוף במים זורמים. חשוב לייבש היטב בטרם מחזירים ומשתמשים בשואב האבק. 

את המכל יש לרוקן לפח האשפה ובמידת הצורך ניתן לשטוף אותו עם מים וסבון. כמובן שכל החלקים חייבים להיות יבשים לפני שמרכיבים בחזרה. עם ישנה ירידה בביצועים של שואב האבק, יתכן כי ישנה חסימה. לצורך הסרת החסימה נתקו את המכשיר מהחשמל. לאחר מכן השירו את השרביט והצינור. 

גם בראש המנקה ומוט המברשת עשוי להצטבר לכלוך הגורם חסימות, בחוברת ההוראות של שואב האבק תוכלו למצוא הוראות מפורטות המסבירות איך מנקים דייסון V11.

דייסון שירות לקוחות

אחד הדברים המתסכלים ביותר הוא לרכוש מוצרי חשמל לבית ולא לקבל שירות ותמיכה כאשר ישנן בעיות. תמיד חשוב לכם שיהיה שירות לקוחות אשר יכול לספק לכם הדרכה ועזרה בכל הנוגע לשימוש במכשיר ופתרון בעיות. כאשר רוכשים שואב אבק לבית, חשוב לעשות זאת אצל ספקים מוכרים המעניקים לכם שירות לקוחות. 

מהבחינה הזו דייסון היא חברה גדולה ואמינה ומציעה לכם שירות לקוחות הפותר כל בעיה ועונה על כל שאלה. דייסון שירות לקוחות זמינים בוואטסאפ, טלפון ודואר אלקטרוני. 

כמו כן יש להם מרכז שירות בפתח תקווה. חברת דייסון מעניקה שנתיים אחריות על מוצריה וניתן לקבל שירות בבית הלקוח. דייסון משנה את חוקי המשחק לסיכום שואב אבק דייסון הוא שואב אבק מתקדם המסייע לכם לשמור על הניקיון בבית. לא כל שואבי האבק מסוגלים לנקות באותה היעילות ובאותה הנוחות. למשל במקרים רבים ישנן שערות אשר אינן נשאבות ביעילות, מהבחינה הזו דייסון לשיער הוא פתרון מושלם, גם עבור שערות אדם וגם עבור שערות בעלי חיים.  

בעזרת שואב דייסון תוכלו לנקות את הבית בקלות ובמהירות.  חברת דייסון משנה את כללי המשחק והופכת את ניקיון הבית לקל וחוויתי.