רואה חשבון בתל אביב

משרד רואי חשבון ציון עוזרי בתל אביב, ברחוב המעפילים 30, כבר כמעט 40 שנים במקצוע. במשרדו של מר עוזרי תקבלו יחס של משפחה. ציון, איש מיוחד אשר שוחה היטב בכל הקשור למספרים יעניק לכם שירות מקצועי ואמין לאורך כל הדרך העסקית שלכם. הגשות מע"מ לעסקים וחברות, הסדרים מול שלטונות מס ההכנסה, דוחות שנתיים, דיווחי רווח והפסד, החזרי מס שבח ועוד. משרד רואי חשבון דיגיטלי ללקוחות המנגיש את כל אמצעי יצירת הקשר עם העסק. אין זה משנה אם אתם מפעילים עסק כעוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ - ציון ידאג לשרת אתכם נאמנה.

בואו נדבר על רואה חשבון בתל אביב, תחומי עיסוקו וכצד בוחרים רו“ח. החוק מגדיר מי הוא רואה חשבון, ומהו תחום אחריותו (ראיית חשבון):  פירושו - בדיקתם, בקרתם או אישורם של כל מאזן, חשבון ריווח והפסד, חשבון הכנסות והוצאות, חשבון תקבולים ותשלומים וכל חשבון כיוצא בהם, ומילוי כל תפקיד אחר שנתייחד או שיתייחד בחיקוק לרואה חשבון, להוציא ניהול חשבונות; "רואה חשבון" - מי שבידו רישיון בר תוקף שניתן לפי חוק זה. בפועל, כל עסק נזקק לשירותיו של רואה חשבון. אם יש לכם עסק, רוצים לפתוח עסק ואפילו אם אתם שכירים, רואה חשבון בתל אביב יכול לעמוד לשירותכם במגוון של שירותים עסקיים הכוללים:

עזרה בפתיחת עסק

מעוניין לפתוח עסק חדש, לא יודע האם אתה צריך לפתוח עוסק מורשה, חברה בע“מ או אולי אתה בכלל תחת הקריטריונים של עוסק פטור. רואה חשבון בתל אביב יסביר לך את ההבדלים בין עוסק מורשה או חברה בע“מ, ויסייע לך לבדוק מהו הצעד הנכון אשר מתאים למודל העסקי שלך. כמו כן רואה החשבון יכול לסייע בכל הליכי פתיחת התיקים ברשויות (מע“מ, מס הכנסה וביטוח לאומי).רואה החשבון גם יכול לסייע לכם להבין אילו הוצאות הן הוצאות מוכרות ואלו לא, וכיצד להתנהל נכון על מנת לשמור על החוק מצד אחד, אך גם לעשות אופטימיזציה של תשלום המסים.

הגשת דוח שנתי

חברות נדרשות להגיש דו“ח שנתי למס הכנסה, ובמקרים מסוימים גם שכירים. גם אם ניהלתם את החשבונות שלכם באופן עצמאי במהלך השנה, רואה חשבון בתל אביב יסייע לכם בהכנת הדו“ח השנתי על מנת להבטיח שתנצלו בצורה האופטימלית את כל הזכויות והטבות המס אשר החוק מעניק לכם.

ייעוץ מס

רואה חשבון בתל אביב מעניק שירותי ייעוץ ותכנון מס המתאים לכל אדם פרט או עסק.חוקי המיסוי הם חוקים מורכבים;  מצד אחד אף אחד לא אוהב לשלם מס הכנסה או מסים אחרים, אך מצד שני החוקים מעניקים לכם הרבה כלים אשר יפחיתו את נטל המס. תמיד מומלץ לפנות לרואה חשבון, בטרם כל השקעה או צעד עסקי, על מנת לבחון מהן האפשרויות האופטימליות מבחינת המיסוי.

הנהלת חשבונות

רואה חשבון בתל אביב מעניק שירותי הנהלת חשבונות לעצמאים (עוסק פטור, עוסק מורשה) וגם הנהלת חשבונות לחברות, כלומר הנהלת חשבונות חד צדדית וגם הנהלת חשבונות כפולה, בהתאם למקרה והדין התקף לגביו. במסגרת שירותי הנהלת החשבונות, רואה החשבון יבצע את הדיווחים השוטפים למס הכנסה; יסייע לעסק בתכנוני מס שוטפים; הגשת דוח שנתי למס הכנסה; הכנת משכורות וכל דוח אחר שיש להגיש.

בדיקה חשבונאית של עסקים

גם כאשר אנו רוצים לקנות או למכור עסק קיים, כדאי לנו לעשות זאת בעזרתו של רואה חשבון בתל אביב. רואה החשבון יכול לסייע לנו לבצע הערכת שווי לעסק אותו נרצה למכור, אך באותה המידה גם לבצע בדיקת נאותות חשבונאית לגבי עסק שנרצה לרכוש או להשקיע בו. רואה החשבון יבדוק את כל ההיבטים החשבונאיים והפיננסיים של העסק, על מנת לבדוק את אמינותם ותקינותם. רואה החשבון יסייע לכם להתנהל בזהירות ובאחריות.

רואה חשבון לעמותות

גם עמותות ללא מטרת רווח נזקקות לעזרה המקצועית של רואה חשבון. גם לעמותות יש התנהלות כספית, הכנסות והוצאות ותשלום משכורות. למרות שהתנהלותן הפיננסית היא שונה, הן עדיין צריכות להתנהל על פי החוק. רואה חשבון בתל אביב מסייע לשמור על ההתנהלות המקצועית והחוקית של העמותה. עבודתו כוללת את פתיחת התיק ברשויות המס, הנהלת חשבונות חודשית, הגשת דוחות שנתיים לרשויות המס; הגשת דוחות לרשם העמותות; עריכת דוחות עבור גופים התומכים בעמותה וכו‘.

מיסוי בינלאומי

בעולמינו הגלובלי רבים מבצעים השקעות בחוץ לארץ, או מנהלים פעילות עסקית בינלאומית. מספיק שתרכשו נדל“ן להשקעה במדינה זרה, וכבר נוצרים מצבי מס מורכבים אשר צריכים לקחת בחשבון את חוקי מס במדינת ישראל, החוקים במדינה שבה השקעתם וגם אמנות בינלאומיות. רואה חשבון בתל אביב הוא האיש אשר מלווה אתכם בתכנוני מס מורכבים וענייני מיסוי בינלאומי.

איך נבחר רואה חשבון

לאחר שנוכחתם לדעת שכל חברה, עצמאי וגם חלק מהשכירים נזקקים לרואה חשבון, נשאלת השאלה כיצד לבחור את רואה החשבון המתאים. אתם זקוקים לשירותים מקצועיים אשר ישפיעו על החלטותיכם העסקיות ויש להן משמעויות כלכליות ומשפטיות. לכן אסור לזלזל וחייבים לבצע בחירה נכונה ומושכלת. אז כיצד בוחרים רואה חשבון בתל אביב? להלן כמה טיפים חשובים אשר יעזרו לכם לבחור את רואה החשבון שלכם.

  1. ניסיון לפני הכול
    אם יש דבר אחד אשר לא כדאי להתפשר עליו הוא הניסיון של רואה החשבון. כאשר מחפשים רואה חשבון בתל אביב, חשוב להבין שיש הרבה הבדל בין ידע תאורטי לבין ניסיון בפועל. זה ממש כמו נהיגה ברכב. לכן בוודאי לא תרצו להתפשר על הניסיון של רואה החשבון. שימו לב לנקודה חשובה, תחום ראיית החשבון הוא תחום מורכב מאוד ויש בו הרבה נישות. אם אתם רק צריכים עזרה בהגשת דו“ח אז כנראה שכל רואה חשבון מנוסה יכול לעשות זאת, אך אם למשל יש כאן סוגיות של מיסוי בינלאומי, עליכם להיעזר ברואה חשבון אשר מבין בתחום; כלומר רואה חשבון שיש לו ניסיון בנישה של מיסוי בינלאומי או בנישה הרלוונטית.
     
  2. פירמת רואי חשבון או משרד רוח קטן
    בישראל פועלים כמה משרדי רואי חשבון גדולים ומוכרים. משרדים אלו נהנים מהרבה יוקרה, אך לא בהכרח מעניקים את השירות האופטימלי עבור הצרכים שלכם. יש לכך כמה סיבות: ראשית כל אתם משלמים יותר על היוקרה מאשר על השירות. שנית, אותם משרדים גדולים מעניקים את עיקר תשומת הלב ללקוחות הגדולים, ואם יש לכם עסק קטן אתם צפויים להיות בתחתית סולם העדיפויות שלהם. חשוב שתקבלו יחס אישי, אתם זקוקים לרואה חשבון בתל אביב אשר תמיד יעמוד לצדכם. רואה חשבון אשר אפשר להרים אליו טלפון בכל שאלה ולקבל תשובה מהירה ויחס אישי.
     
  3. עלות מול תועלת
    גובה שכר הטרחה הוא במידה מסוימת שיקול, אך כמו שאומרים אתם רוצים ”תמורה בעד האגרה“. שימו דגש על איכות השירות והניסיון ואל תבחרו רואה חשבון בתל אביב על פי שכר הטרחה.
    הזול ביותר הוא בדרך כלל חסר ניסיון, אך מצד שני גם היקר ביותר הוא לא בהכרח הטוב ביותר. הפעילו שיקול דעת ענייני ותשקללו הכול ביחד.
     
  4. רואה חשבון מומלץ
    כאשר מחפשים אחר רואה חשבון בתל אביב, אל תתביישו לבקש המלצות מחברים, קולגות ובעלי עסקים שאתם מכירים. אם עסק בעל סדר גודל דומה או אופי פעילות דומה, מרוצה מרואה החשבון שלו, אז סביר להניח שגם אתם תהיו מרוצים.
     
  5. פגישה ראשונית
    כדאי לתת מקום גם לאינטואיציה שלכם, לתחושות הבטן. לכן כדאי שתקיימו פגישה ראשונית. זוהי תהיה הזדמנות עבורכם לשאול את כל השאלות, להתרשם מהתשובות ולתאם ציפיות לגבי העבודה המשותפת.
     
  6. מול מי עובדים
    שימו לב לנקודה חשובה, מול מי אתם עובדים בפועל. במשרדים גדולים יתכן שתואמה לכם פגישה עם אחד הבכירים, או מי שיש לו ניסיון ברכישת לקוחות, אך האם בפועל הוא רואה החשבון אשר מולו תתנהלו, או בסופו של דבר התיק שלכם יוקצה לאדם אחר. חשוב שתבדקו את זה ותוודאו שהפגישה הראשונית תערך ביניכם לבין האדם שמולו אתם עתידים לעבוד באופן שוטף.