שינוי כתובת חברה ברשם החברות

שינוי כתובת ברשם החברות נדרש במידה והחברה עברה כתובת למשרדים אחרים. במקום לעשות זאת כל פעם מחדש, שנו זאת לכתובת המייל של העסק.

שינוי כתובת חברה ברשם החברות אונליין   |   הוספת כתובת מייל לחברה, שינוי כתובת חברה ברשם החברות אונליין   |   12.07.2020

להגשת הבקשה נא לחצו כאן

שינוי כתובת חברה ברשם החברות אפשרית באמצעות השירות החדש של חברת דוחות מידע עסקי. הרבה מאד אנשי עסקים ובעלי חברות, יזמים שונים, משנים מדי פעם את כתובת החברה או את המשרד שלהם וכמובן שצריכים לעדכן את הרגולטור - רשם החברות - בכתובת החדשה. רוב האנשים הללו חושבים, הרבה מאד פעמים שלא בצדק, שעליהם לערב עורך דין בכל עניין שנוגע לפעילות של החברה. במקרה של שינוי כתובת חברה ברשם החברות אפשר להסתפק גם בשירותים שלנו החוסכים בירוקרטיה מיותרת, ומסייעת בפרוצדורות מסובכות לכדי טפסים פשוטים, ברורים והכל אונליין באופן מקוון בלי שצריכים לצאת מתחומי המשרד או הבית.

שינוי/עדכון כתובת חברה בע"מ ברשם החברות - חשוב מאד

שינוי כתובת חברה ברשם החברות מאד חשוב כפי שציינו מעלה, כל זאת בכדי שתמשיכו לקבל את הדואר לכתובת המעודכנת. שלא תשכחו בטעות לשלם שוברים שונים, אגרות, הגשת דוחות שנתיים בזמן כדי שלא תקבלו, חלילה, קנסות שונים ומשונים. עכשיו באמצעותנו תוכלו לבצע תהליך זה אונליין של שינוי הכתובת, עדכון הכתובת, הוספת כתובת נוספת - אונליין בפשטות ובאופן מקוון עד הבית. באמצעות הנציגים המקצועיים שלנו העוברים על כל הפרטים, ממלאים את הטפסים עבורכם ומטפלים בהליך הגשת הבקשה.

כל נושא משרה כהגדרתו בחוק, לרבות מנהל, מנכ"ל, משנה למנכ"ל, דירקטור ולמעשה כל מנהל שכפוף במישרין ו/או בעקיפין למנכ"ל החברה יכול להגיש את הבקשה. הכל בהתאם לסעיף ההגדרות ולסעיף 39 לחוק החברות. כשאנו כמובן ממליצים שאת הבקשה יגיש בעל המניות או דירקטור או מנהל נושא משרה בחברה שרשום ברשם החברות וניתן לזהותו בקלות - כך שהבקשה תעבור בצורה חלקה יותר בצינורות המקובלים.

כדי להגיש בקשת שינוי כתובת חברה ברשם החברות צריך למעשה את פרטי המבקש שמצהיר כי הוא נושא משרה בחברה, בעלים או דירקטור. כמובן, נדרשים גם פרטי החברה וכמובן פרטי הכתובת החדשה שמבקשים לשנות. נציגינו מטפלים בבקשה, משלימים את הפרטים הדורשים השלמה, מדייקים את כל הפרטים ומשגרים לרשם החברות. רשם החברות מתחייב לעדכן את הכתובת החדשה תוך 21 ימי עסקים כאשר בפועל, מהנסיון שלנו, ובעזרת הבקשה שנשלחת ישר השינויים לרוב מתבצעים עוד הרבה קודם. לאחר הגשת בקשת שינוי כתובת חברה ברשם החברות תקבלו מהרשם מסמך רשמי המעדכן את הכתובת החדשה.

עדכנו כתובת דואר אלקטרוני במקום פיסית

יש לנו עוד שדרוג שנוכל להכניס לחיים שלכם ובנוסף לעדכון הכתובת החדשה או אפילו במקום עדכון הכתובת החדשה,  אם תשארו באותה כתובת ורק תרצו לשפר ולהקל על החיים שלכם - תוכלו להזין את המייל של החברה שלכם באמצעותנו, ולקבל את מרבית הדואר הרשמי שמגיע מרשם החברות ישירות לתיבת המייל. זה גם אקולוגי יותר בלי לבזבז ניירות מיותרים וזה כמובן הרבה יותר נוח. מתקבל ישר למייל, ללא עיכובים, בלי צורך להשתמש בדואר ישראל, אין לקחת את המכתב ולשים אותו על השולחן ולשכוח ולאבד אותו - פשוט מקבלים את כל הדואר הרשמי ישירות לתיבת המייל שלכם.

שם החומר תמיד נמצא, נגיש, מסודר, נוח ומאפשר חיפוש לפי תאריכים ומלות מפתח. חסכו לעצמכם את הבירוקרטיה, חסכו שכר טרחה יקר של עורך דין חברות. תוכלו לשנות את כתובת החברה שלכם, להוסיף כתובת פיסית, להוסיף כתובת מייל כך שתוכלו לקבל את החומר בצורה יעילה. הכל באמצעותנו כך שתוכלו לחסוך את הבירוקרטיה, לא לצאת מהבית ולא להוציא כספים מיותרים אשר נחסכים לכם באמצעותנו.