תמצית רישום אונליין

תמצית רישום אונליין

תמצית רישום אונליין   |   חתונה בחו"ל, מסמכים לחתונה, תמצית רישום, תמצית רישום לחתונה   |   29.06.2020

להגשת בקשה נא לחצו כאן

תמצית רישום אונליין הוא שירות שמוצע על ידי חברתנו מסייע לכם להגיש בקשה מקוונת לקבלת תמצית רישום. בלי טופסולוגיה מיותרת, בלי סיבוכים מורכבים ובלי לשבור את הראש. אם עורך דין מסויים ביקש מכם להביא לו תמצית רישום או אם אתם מתכננים להתחתן בחו"ל והפילו עליכם רשימת מסמכים שאף אחד לא שמע עליהם, אם אתם צריכים להוציא דרכון זר ואתם זקוקים לתמצית רישום שבה מפורטת ארץ הלידה של סבא וסבתא. אפילו אם אתם פותחים חשבון למסחר בביטקוין ואתם זקוקים לאיזשהו מסמך מאמת, אפשר לפנות אלינו, לקבלת עזרה מקצועית אונליין ושמים את הדאגות בצד.

להגשת בקשה נא לחצו כאן

מה זה?

תמצית רישום נחוצה במיוחד לצורך חתונה אזרחית במקומות פופולריים לחתונה בחו"ל כמו קפריסין, פראג, איטליה, רוסיה. לכל חתונה אזרחית בחו"ל למעשה יש צורך לדאוג לתמצית רישום שכוללת את הפרטים שלכם, את פרטי המשפחה, כתובות קודמות וכו'. תמצית רישום זה המסמך שבעזרתו מוכיחים את המעמד האישי העדכני ובו אתם מוכיחים שאתם בעצם רווקים, גרושים או אלמנים. ובעצם כך יכולים להתחתן, לא רק לפי הדין הישראלי אלא גם לפי הדין הזר במדינה בה אתם רוצים להתחתן.

במהלך ההזמנה באמצעותנו אתם נשאלים מספר שאלות מנחות וחשובות ובהתאם לשאלות אלה אנו מגישים את הבקשה לתמצית רישום. בין היתר שואלים אתכם האם אתם מעוניינים שיירשם תאריך הלידה העברי בתמצית הרישום, האם תהיו מעוניינים שהלאום או שמות קודמים, תאריך ופרטים על עליה לארץ שזה פרט שחשוב במיוחד לחתונות בחו"ל ולבקשה לדרכון זר ועוד ועוד פרטים מועילים שיכולים לסייע בכל מיני צמתים בחיים.

להגשת בקשה נא לחצו כאן

תמצית רישום לחתונה אונליין

החידוש הוא שלא צריך לרוץ יותר לאף מקום, מגישים בקשה לקבלת תמצית רישום באמצעות טופס פשוט, ברור ומקבלים ישר לדואר את תמצית הרישום הרשמית בהתאם לפרטים הנחוצים לכם כשהיא מודפסת וחתומה ומהווה מסמך ממשלתי לכל דבר ועניין. הנציגים המנוסים שלנו יעברו על הפרטים, יתקנו את הטעויות שמרבית האנשים עושים כשהם מתעסקים עם הבירוקרטיה המעייפת, מטפלים בכל מנגנוני ההזדהות הממשלתיים המתישים ומריצים את כל העניין תוך יום עסקים אחד.

למעשה הבקשה מוגשת תוך יום עסקים, התעודה נשלחת בדואר וכתלות בדואר ישראל מגיעה אל תיבת הדואר שלכם. כל אדם שזקוק לתמצית רישום לכל מטרה שהיא יכול פשוט לעשות זאת דרך האתר. להזין את הפרטים הנחוצים לו ואנחנו דואגים שהפרטים יופיעו בצורה מסודרת בתמצית הרישום והיא נשלחת ישירות לתיבת הדואר שלכם. יתרה מכך, במידה ואתם זקוקים לשלוח את תמצית הרישום לחו"ל עליכם לבצע אימות אפוסטיל. המלה הסינית הזאת, הג'יבריש, אנו יכולים לעזור לכם גם זה.

השירות היעיל שלנו מאפשר לכם לבצע אימות אפוסטיל במשרד החוץ עבור מסמכים ותעודות רשמיות שהופקו על ידי המדינה כמו תמצית הרישום שתוכלו לקבל באמצעותנו ובתנאי שהתעודה המקורית או העתק חתום שלה נמצא פיסית אצלכם.

אם שמעתם את המלה אפוסטיל או צמד המלים תמצית רישום ואין לכם מושג מה לעשות פנו אלינו ואנו נדאג שכל התהליך ייעשה בצורה מהירה, יעילה, נוחה ובלי שתצטרכו לזוז מהספה. עוד חשוב לציין שלמרות הזמנים הלא ברורים אנו ממשיכים לסייע באספקת השירותים אונליין במהירות וביעילות למרות הקורונה ומבלי שתצטרכו להסתובב במשרדי הממשלה עמוסי האנשים, תורים ומסיכות.

להגשת בקשה נא לחצו כאן