נדלן השקעה בתי מלון

הרבה אנשים שואלים אותי, בני, איך עושים את זה? מה מסתכלים? איך בודקים? מה שואלים? ברשותי יש שטח של 15 דונם בכריתים שביוון עם בית עם חלונות טורקיז מעל הנחל,

בית מלון בחו"ל להשקעה   |   חופש, ים, כרתים, שמש   |   20.04.2020

שלום לכולם, לאור הביקוש והאהבה והערצה והאהדה והרצון לעוד ידע בני דון, שזה אני, החלטתי לשתף אתכם ברכישת חלום - עסק מלונאי או תיירותי להשקעה - מעבר לים. הרבה אנשים שואלים אותי, בני, איך עושים את זה? מה מסתכלים? איך בודקים? מה שואלים? ברשותי יש שטח של 15 דונם בכריתים שביוון עם בית עם חלונות טורקיז מעל הנחל, ליד הים, עם שקט ושלווה והגעתי לזה מחלום, הגעתי לזה אחרי שש פעמים בגיל 28 שביקרתי וחלמתי וראיתי ושאלתי וחככתי ואז רכשתי את המקום ובעתיד הלא רחוק יהיה שם כפר שאנשים יוכלו לבוא ולעשות שם סדנאות ולאכול טוב וליהנות.

אז מה חשוב לדעת בעצם ברכישת נכס מסחרי בחו"ל או מלונאי? כמה דברים;

כמובן לאיזה מטרה רוצים לייעד אותו? אם זה מלונאות, כזאת או אחרת, איזה רמה, איזה קהל יעד ומה רוצים להשיג, בעיר, טבע, או שקט או רעש. כידוע לכם אני בחרתי בשקט. רעש יש מספיק מבפנים.

בית מלון להשקעה בכרתים

חשוב לדעת את המיקום כיזה לא השטח שלנו ולא הארץ שלנו, מה החוקים מבחינת מיסוי, אישורי בנייה, אם אתה צריך אזרחות בכדי להקים עסק כזה, מה הסכמי הסחר בין הארץ שאתה חי לארץ שאתה רוצה לרכוש בה. כלומר, מה המסים שתשלם ברגע שתרצה להכניס כסף מחו"ל לארץ ואם יש הסכם שכזה.

לבחור עורך דין טוב שישרת את האינטרסים שלך ושעשה כמה עסקאות באזור הנוכחי כי הרבה פעמים יש סיווגים של אזורים גם במדינות ובערים גדולות. מי שעשה עסקאות באזור, לראות שלא עובדים עליך, לא מרמים אותך ואכן השטח או הנכס רשום על הבעלים שטוען לכך ולאחר מכן באמת להחליט מה רוצים לעשות. היה והלכנו ורכשנו ועשינו ועכשיו אנחנו רוצים ליצור משהו, עסק, שגם יניב לנו הנאה וגם יניב לנו הכנסה.

ועל כך אנחנו נדבר במפגש הבא שלנו – נדל"ן עם בני.