מה לעשות עם הכסף שלי

דירות בארצות הברית: רציתי לחלוק אתכם את המסלול שעברתי בחיים אשר הביא אותי לעצמאות כלכלית והכנסה פסיבית חודשית קבועה מבלי לעשות כלום. רוצים גם?

השקעות נדל"ן בארה"ב   |   נדל"ן כהשקעה פסיבית   |   25.03.2020

דירות בארצות הברית; היי חברים, שמי משה ורציתי לחלוק אתכם את המסלול שעברתי בחיים אשר הביא אותי לעצמאות כלכלית והכנסה פסיבית חודשית קבועה מבלי לעשות כלום. קיבלתי סכום של כסף שכתוצאה מתאונת פציעה בתאונת דרכים מחצית הכסף השקעתי בקניית דירה בתל אביב עם משכנתא על חצי מהדירה. האמת שרציתי לקנות דירה נוספת בישראל אבל בזמנו, בגלל חוק מכירת הדירה השניה, הפכו את המשכנתא משליש, המקדמה, לחצי מהסכום ולכן לא יכולתי לקנות יותר דירה בישראל, קרי שניה והלאה. לכן חיפשתי אפיקי השקעה נוספים ודרך חברה של אמא שלי ועשתה כמה השקעות בארצות הברית והיתה מרוצה – הפנו אותי לבחור שזה המקצוע שלו, יש לו חברה ולמעשה קונים, משדכים בין ישראלים לבין בעלי נכסים בארצות הברית. נפגשתי אתו, הבין את הרצון שלי בדירה, בדרך כלל דירות להשקעה בארה"ב שאתה רוצה לקנות במחיר נמוך כדי למכור במחיר גבוה יותר כמה שנים לאחר מכן.

דירות בארצות הברית כהשקעה פסיבית - מה לעשות עם הכסף שלי

אני העדפתי ללכת להשקעה סולידית יותר שהרעיון שלה הוא השקעה יותר מאוזנת מבחינת הרווח בין היום לפעם. יחסית אחוזי השכירות הם גבוהים. הדירה עלתה 72,000 דולר והשכירות ברוטו היא 950 דולר, נטו מזה נשאר בין 600 ל 700, הברוטו זה 12 אחוז תשואה, בנטו זה בין שש לשבע או שמונה, תלוי בשנים, והחלטתי ללכת על זה למרות הסיכון כמובן. הוא עזר לי עם כל הטופסולוגיות הרלוונטיות כדי לפתוח חברה וחשבון בנק בארצות הברית כי הבית הוא בבעלות חברה. הדירה מנוהלת על ידי חברת ניהול שלוקחת שמונה אחוז לחודש ומטפלת בכל הבעיות לכשהן צצות. כמובן הדירה היתה ריקה כמה חודשים, היו הוצאות כמו להחליף מזגן, 3,000 דולר, זה יותר משלושה חודשי שכירות. זה לא תמיד חיים קלים להחזיק דירה בצד השני של העולם אבל באופן כללי זה נהדר.