רפלקסולוגית קוראת בכפות הרגליים אבחון וטיפול - עד הבית

היי חברים, שמי סיוון ואני רפלקסולוגית המאבחנת ומטפלת בנפש האדם דרך כפות הרגליים. לקוחותיי העניקו לי את השם קוראת בכפות הרגליים. אני מגיעה עד אליכם באזור המרכז המורחב. עם 14 שנות נסיון ומאות לקוחות מרוצים אני מזמינה אתכם לטיפול רפלקסולוגיה בכפות הרגליים למשך שעה, אשר לאחריו תרגישו כמו חדשים ותוכלו לרחף מעל פני האדמה. הטיפול מוענק בבית הלקוח/ה ומוכר בקופות החולים עם החזר של עד 70 אחוז.

 

אני מטפלת ברפואה משלימה, טיפולי גוף ונפש. לא ניתן להפריד בין הגוף לנפש, כך לימדה אותנו ההיסטוריה. ברגע שמאזנים קצת את הנפש, את הגוף, הדברים בחוץ גם מתחילים להתאזן. העסק שלי מדבר על שקט בראש ושקט בנפש. בעיקר שקט בנפש. להחזיר את השלווה לחיים.

רפלקסולוגית עד הבית

למה אנשים בעצם מגיעים אלי?

מגיעים המון ספורטאים, אנשים שרצים, שיש להם כאבי גב, הם מסתובבים עם גב נוקשה, לא מצליחים להזיז אותו, הצוואר תפוס, השכמות תפוסות, הם סובלים. הכל משותק כשכואב הגב. אני חושבת לעצמי למה בעצם, למה להסתובב כשכואב לך הגב? אחרי טיפול של שעה אצלי בקליניקה נשים יוצאות כחדשות. לא כואב הגב, לא כואב הצוואר, השכמות משוחררות, האוויר נכנס לגוף כמו שצריך, אפשר לרוץ, ללכת ולטייל וכל זאת בטיפול בן שעה.

מה זה בעצם עיסוי?

עיסוי זה כמו ללוש בצק, אנחנו לשים עד שהכל חלק ואחיד, אין יותר גושים בגוף. אותו דבר בעיסוי, אנחנו מטפלים בכל הגוף ואנחנו עוברים על הכל כדי לוודא שלא נשארו בפנים קבוצות חלב שכל הגוף משוחרר, שהאוויר יכול להכנס כמו שצריך, שהגב נמתתח, שהגוף רגיש, שהכל במקום. את נכנסת לטיפול בצורה מסויימת, בדרך כלל עם כאבים, ואת יוצאת חדשה.