מיניסייט

מיניסייט מלא לעסק הוא הפתרון האולטימטיבי לניהול התקשורת הדיגיטלית בין העסק ללקוחות שלך. עם מערכות דיוור, קול סנטר אוטומטי ואף מרכזיה בענן

פרסום דיגיטלי   |   מיני סייט, מיניסייט   |   14.07.2019

מיניסייט - ישנם דברים טובים שבאים באריזות קטנות וזה נכון במידה מסוימת גם עבור פרסום דיגיטלי. כן, דברים קטנים שבאים באריזות קטנות לא תופס רק בדברי מאכל או הפתעות. גם לצד אתרי אינטרנט "כבדים", גדולים ומאוד מושקעים, ניתן למצוא אתרים יותר קטנים ותכליתיים. לאתרים הללו יש מקום וחשיבות. נהוג לכנות אותם מיניסייט וכדאי להבין מהי משמעותם.

בין אתר לבין דף נחיתה

ניתן להתייחס אל צורת אתר זו בתור משהו שנמצא בין לבין. מצד אחד, זה לא בדיוק אתר רגיל מבחינת רמת הפירוט. מצד שני, זה גם לא בדיוק דף נחיתה, שכולל אך ורק דף אחד, עם מסר מאוד ישיר וברור. פתרון זה הוא בין אתר לבין דף נחיתה. לא גדול ומפורט כמו אתר ממוצע אבל מספק יותר מידע ופרטים עבור הגולש שהגיע אליו.

מיניסייט - בשביל מה אני צריך את זה בכלל?

אחרי שראינו מהו מיני סייט, צריך להבין בשביל מה זה טוב. אתר קטן מסוג זה יכול להתאים במגוון מצבים. למשל, אתר קטן שכזה יתאים מאוד אם רוצים להקים אתר ולעשות זאת מהר מאוד. זה יכול להיות שלב ביניים, פרק זמן שבו האתר המקיף נמצא עדין בפיתוח. אתר מסוג זה גם יכול להוות חלופה לאתר רגיל, אם רוצים עלות יותר חסכונית ולא רוצים להשקיע יותר מדי. מיניסייט עשוי להתאים גם במקביל לאתר רגיל ומקיף לכל דבר. למשל, אם לחברה יש אתר והוא יוצאת במבצע או משיקה מותג נוסף, היא יכולה להשיק אתר קטן במיוחד לתכלית הממוקדת הזאת.

מיניסייט - כך תזהו מיניסייט שבנוי נכון

אתר קטן צריך לבנות בצורה שונה מבחינה קונספטואלית, לעומת אתר רגיל. איך תזהו אם בנו אתר כזה כראוי? קודם כל, האתר הקטן צריך להיות מאוד ממוקד ומאוד ברור. הגולש חייב להבין תיכף ומיד מה המסר שרוצים להעביר, מהו היתרון עבורו, מה מציעים לו או רוצים להראות לו. לא מקובל להעמיס פרטים או לעסוק בהרבה נושאים. בנוסף, פתרון זה עשוי לשאוף להניע למטרה. למשל, לבקש מהגולש לענות על שאלות, לספק חוות דעת כצרכן או להשאיר פרטים בתור ליד לכל דבר.