קידום אתרים אורגני

כבעלי עסקים אתם חייבים להיות באינטרנט, זה הרי ברור כשמש היום. הלקוחות שלכם נמצאים בהרבה מאד ערוצים שאתם יכולים לפנות אליהם והראשון ביניהם הוא גוגל באמצעות קידום ממומן או אורגני. אנו נקדם את האתר או הפוסט שלכם בצורה אורגנית אשר תבטיח לכם טראפיק איכותי לאורך זמן.

קידום אתרים SEO   |   קידום אתרים SEO, קידום אתרים אורגני   |   09.07.2019

קידום אתרים אורגני משמעו קידום אתרים טבעי אשר מיועד לקדם את העסק בתוצאות החיפוש של גוגל בסדר יורד. ראו דוגמה לאתרים שקידמנו באינטרנט יש דרכים מגוונות לשווק את העסק.  שימוש בפרסומות אשר אינן מכוונות מטרה, בדיוק כמו לזרוק רשת גדולה למים ולחכות שהלוקוס יגיע ;) או, קידום ממומן, אשר שם, כל עסק לפי התחום שלו, רבים על כל הופעה = לא מעט כסף.  וכמובן, מה שבנה את רובינו: קידום אתרים אורגני.

למרות שזוהי לכאורה אפשרות אחת מיני רבות, כמעט כל מי שרוצה נוכחות מקוונת ישקיע מאמץ בביצוע קידום אתרים אורגני שנם כאלה, שיש להם די הרבה זמן פנוי והם ינסו לבצע קידום אתרים אורגני באופן עצמאי. זה בהחלט אפשרי. חד עם זאת, עבור מרבית העסקים או בעלי המקצוע, די מהר מחלחלת ההבנה כי כדאי להיעזר באנשי מקצוע. הם אלה שמבצעים את שרשרת הפעולות המתמשכת, שמשיגה תוצאות. קידום האתר במנועי החיפוש מספר אחד בעולם.

קידום אתרים אורגני - כללים

על מנת להגביר את ההבנה בנושא זה, בחרנו לפרט לפניכם כמה כללים בנושא קידום אתרים אורגני (ומדובר על SEO, כלומר אופטימיזציה למנועי חיפוש)

  • יש להשתמש בכותרות ובכותרות משנה כראוי וכן לתאר את העמודים השונים של האתר בצורה נכונה.
  • אין לוותר על מפת האתר, שאותה מחפש מנוע החיפוש (באופן אוטומטי) כדי להחליט באילו חיפושים האתר הזה ועמודים מתוכו יהיו רלוונטיים.
    זה נדבך חשוב ביותר בכל קידום אתרים ראוי לשמו.
  • לא מאמרים משוכפלים – יש להימנע מהעלאת מאמרים מועתקים או משוכפלים. יש להשתמש במאמרים ייחודיים שמעניקים לגולש ערך מוסף.
  • יש לעשות שימוש הגיוני במילות מפתח ולא "להפציץ" את האתר במילות מפתח ללא תכלית אמיתית.
    מאז שצעד כזה השיג תוצאות, מנועי החיפוש התבגרו והשתכללו. קידום אתרים איננו רק צעד מכאני או חסר נשמה.
  • קישורים איכותיים וטובים - שיתופי פעולה עם אתרים ועם קישורים אחרים צריך להתבצע בתשומת לב. עדיף לבחור קישורים טובים, מאתרים טובים.
  • סבלנות - קידום אתרים אורגני זה לא דבר שמראה תוצאות בין לילה. ככל שהאתר נמצא באוויר יותר זמן וככל שמגיעים אליו יותר גולשים והתעבורה גבוהה, כך גם מתקדם הקידום.

 

לסיום, נציין ונדגיש כי קידום אתרים אורגני בא להשלים אמצעים אחרים, לרבות שימוש בפיצ'רים, סרטוני תדמית, פעילות ברשתות חברתיות. אך בשום פנים ואופן, אין לוותר על הקידום האורגני. כפי שמראים כל הסימנים, זהו אמצעי קידום חשוב ביותר, שצפוי להישאר איתנו עוד זמן רב.