שאלות ותשובות
השאלות הנפוצות ביותר שאנו שומעים מלקוחותינו בכל יום

מדידת שיחות

איך עובד השירות?

מדידת שיחות היא כלי מקובל בכדי לבדוק את ערוצי הפרסום במדיה.

בכדי שתוכלו לדעת היכן יש להשקיע את מירב מאמצי ותקציב הפרסום עליכם לדעת איזה ערוץ פרסום ממיר יותר.

המרה = לקוח פונציאלי היוצר קשר עם העסק שלכם בכדי לרכוש שירות או מוצר (ליד) והפיכתו, מהר מאד, ללקוח משלם בעסק שלכם.

המספרים הם נייחים בקידומת 074 או 072, הקצאה אוטומטית על ידי פלטפורמת רינגלס CEM.

להזמנת מספר וירטואלי למדידת שיחות

תוכנה לניהול לידים

איך זה עובד?

חבילת CEM בסך 350 שקלים לחודש, זאת במידה והשיחות מגיעות לאפליקציה שלנו אצלכם, או מקסימום 15אג' לדקת שיחה נכנסת. 

באמצעות מערכת CEM תוכלו לדעת מהיכן מגיעים שיחות הטלפון לעסק שלכם.

במסגרת התשלום החודשי שלכם, בסך 350 שקלים לחודש, תוכלו לקבל מספרים וירטואלים למדידת שיחות, וואטסאפ ביזנס במספר 054, קבלת פקסים למייל ועוד.

OCE

Optimizing Customer Experience

אין זה משנה אם אתם מוכרים שירות או מוצר, כשהלקוח מגיע לאתר שלכם הוא עובר תהליכים מסויימים עד שהוא מגיע לקופה ומבצע תשלום בפועל. 

אני אעבור על האתר שלכם ואבדוק אותו מנקודת המבט של הלקוח. לאחר מכן תקבלו דוח המפרט בדיוק מה יש לעשות, ואיך, בכדי לקצר את הזמן והפעולות הגורמות לפעולה.

שיפור תהליך המכירה - קיצור זמן ההמרה - לקוחות מרוצים יותר - לקוחות משלמים יותר מהר = הגדלת מחזור המכירות.

לאחרונה בדקתי את האתר של כתבנית כתיבת תוכן והמלצתי להם לקצר את 12 התהליכים המביאים לתשלום ל 3. קראו את הכתבה כאן.

לפרטים נוספים שלחו אלי מייל.

תוכנה לשירות לקוחות

בניית מערך שירות לקוחות אוטומטי וסנכרון כל דרכי התקשורת לממשק אחד

במסגרת חבילת שירות לקוחות רינגלס CEM תבנה בעבורכם אתר אינטרנט מלא עם גלריית תמונות, עמוד צור קשר, דף שאלות ותשובות, יומן פגישות אוטומטי ואף בלוג מסוגנן שתוכלו להעלות כמה תוכן שרק תרצו.

כמו כן, ברגע שיצרתם חשבון עסקי ברינגלס האתר שלכם מתווסף אוטומטית לעמוד אינדקס בעלי מקצוע של רינגלס, שם נמצאים כל בעלי המקצוע.

בנוסף, תקבלו שני מספרים וירטואליים אחד עבור מדידת שיחות, כדי כשתדעו בפועל כמה שיחות אתם מקבלים ביום, שבוע, חודש וכו'. השיחה אם תופיע בממשק הניהול שלכם ברינגלס.

תוכלו להוסיף את כל הטלפונים של העסק למענה האוטומטי של רינגלס PBX.

אם ברצונכם להופיע בגוגל בצורה מהירה ולהתחיל לקבל שיחות מלקוחות עליכם לרכוש את חבילת הקידום האורגני שלנו. כמובן שתקבלו חודש חינם.

המחיר,3,000 שקלים לחודש פלוס מעמ בתשלום שנתי מראש ותוכלו להופיע במלות החיפוש הספציפיות לעסק שלכם בעמוד הראשון בגוגל.

לידים? את הלידים תקבלו מאתנו בחינם, שיחות טלפון תגענה לאפליקציה שלכם כך שאין זה משנה היכן אתם נמצאים בעולם, שיחות נכנסות חינם מישראל.

שליחת הודעה בוואטסאפ ללא איש קשר - הלקוחות יוכלו לתקשר אתכם ישירות מתוך המיני סייט שלכם אצלנו.

נדל"ן באמסטרדם - אתר האינטרנט של דב סבו, מתווך נדל"ן באמסטרדם אשר גרמנו לו להופיע ראשון בגוגל במלות מפתח רבות. כיום הוא מופיע ראשון ברוב מונחי החיפוש, אפילו עברנו את בוקינג ;)

מוסך מוטי ניסים - בעל מוסך למכונאות רכב שהצטרף בחודש מאי, קיבל חודש חינם ובחודש יוני קיבל 98 שיחות טלפון מלקוחות חדשים.

מאבדים שיחות טלפון?

יש לכם הרבה שיחות טלפון מלקוחות שאינכם זוכרים לחזור אליהם מרוב הבלגן?

שירות הקול סנטר האוטומטי של רינגלס CEM ידאג לשרת כל לקוח ולקוח שלכם. אין זה משנה מתי השיחה תתבצע, רינגלס תעביר אותו דרך פעולות מסויימות, אשר בסיומן, תשמר את הלקוח ותרשום לכם את השיחה שלא נענתה בממשק הניהול שלכם.

וכמובן, המאמר שאתם קוראים עכשיו, כך בדיוק ייראה האתר שלכם, לחצו על הכפתור למעלה בצד שמאל והגיעו לעמוד הראשי. רואים את כפתורי ההתקשרות מטה?

כאשר לקוח מגיע לאתר שלכם ברינגלס CEM הוא יכול לקרוא את כל המידע אודות העסק שלכם וכל זה מבלי שעניתם לשיחה שלו.

כתוצאה מהמידע לה הוא נחשף נקיטת פעולה לביצוע המרה תהיה גבוהה יותר היות ואתר עשיר עם כפתורי זמינות לשיחה מיידית משרה בטחון במותג שזה העסק שלכם.

כלומר, לא עניתם לשיחת טלפון של לקוח וביצעתם המרה, היש טוב מזה?

לפרטים נוספים התקשרו ונפתח לכם חשבון לנסיון לחודש ימי נסיון בהם תוכלו לבחון את כל הכלים העומדים לרשותכם בניהול שירות לקוחות בעידן הדיגיטלי.

וזה עוד בלי שדיברנו על קידום בגוגל שאנו עושים לכמה לקוחות שלנו. חפשו בתים באמסטרדם, או מונית באמסטרדם בגוגל והכנסו לאתרים, שם תוכלו לראות את ניהול חשבונכם דרך עיניי הלקוחות.

יש עוד הרבה להראות לכם, התקשרו ;)

אפיון App/Web

מה זה אומר אפיון האפליקציה או הווב?

אפיון הנו מסמך המתאר את תהליכי העבודה אשר האפליקציה, Mobile or Web' שלכם תבצע. אין זה משנה אם זו אפליקציה למובייל או אתר אינטרנט מורכב. מסמך זה הנו המסמך הראשוני שאתם חייבים לפני בכלל כתיבת שורה אחת של קוד. יש לכם רעיון שאתם חושבים שיכבוש את העולם? נהדר. אפיון נכון של כל התהליכים, מההתחלה, יביא להקמת אפליקציה עם בסיס חזק וטוב שכאשר תגדל היא לא תקרוס, ואת זה הרי אף אחד מאתנו לא רוצה.

מסמך זה מהווה בסיס להקמת כל פרוייקט. כמו שלא מתחילים לבנות בניין ללא תכניות, לא ניגשים לכתיבת קוד, מכל סוג שהוא, לפני שיודעים בדיוק, בפרטי פרטים עד לרמת מה יעשה כל כפתור. לשם כך עליכם לשבת עם עצמכם, לבד, בחושך ולהבין בדיוק מה אתם רוצים שהכל ייעשה, קודם כל בראש שלכם. לאחר מכן רשמו, בכתב חופשי תוך כדי שרבוטים ומחיקות, זה מעולה למח, על הנייר בשפתכם שלכם.

לאחר מכן התקשרו אלי, רמי מועלם, אני אשב אתכם ואשאל אתכם הרבה מאד שאלות היות ובסופו של יום אני זה שכותב את התכנית לפרוייקט הבא שלכם. תהליך זה נקרא אפיון. עלות האפיון משתנה מפרוייקט לפרוייקט ונגזרת, בעיקר, מרמת מורכבות הפרוייקט. 

אני מתמחה בשירות לקוחות בעידן הדיגיטלי. לשם כך בניתי את האתר הזה, רינגלס CEM. 

רינגלס CEM - שיפור חווית לקוח והעברת העסק שלכם לאוטומציה רוחבית בכל הקשור לטיפול בלקוחות בעידן הדיגטלי.

יאללה, הרימו טלפון.

בניית אתר אינטרנט

מה בעצם אתה מציע?

שאלה במקום. מה שאני מציע, מבלי להלאות אתכם בכל הפרטים, כי יש כל כך הרבה, לנהל את שירות הלקוחות שלכם. אני למעשה בניתי תוכנה אשר יודעת לנהל את הלקוחות שלכם, חשבו על מענה אנושי לעסקים בלי הקטע האנושי. 

תכננתי את התוכנה כך שכל חווית הלקוח, מכל אספקט שהוא, כלומר מכל דרך תקשורת דיגיטלית המוכרת לנו כיום, תסונכרן למקום אחד.

ובקיצור, רינגלס CEM מנהלת לכם את שירות הלקוחות, אתם מתפנים יותר לעבודה ולא לכאבי ראש, אתם מפיקים יותר ביום יום ומקבלים יותר לידים בכל יום. 

לדוגמה; מוסך מוטי ניסים אשר קיבל 98 שיחות מלקוחות חדשים בחודש יולי 2019. והוא רק חודשיים אתנו ;)

או את דב סבו, מומחה לשיווק נדל"ן באמסטרדם.

אני מציע חודש נסיון חינם בו תקבלו את כל הלידים ללא תשלום. ודבר נוסף, אנו מחשבים את הלידים לפי שיחות הטלפון, המקסימום שתשלמו הוא 15 אגורות לדקה עבור ליד חדש.

צרו קשר

מקדם אתרים מקצועי

מה כוללת חבילת ניהול עסק וכיצד אני יכול להגדיל את הנראות של העסק בגוגל?

חבילת ניהול העסק של רינגלס ב 500 שקלים פלוס מע"מ לחודש כוללת ניהול אוטומטי של השיחות שלא נענו ושל הלקוחות שלכם. בכל פעם שלא תענו לשיחה מאחד או יותר מהטלפונים של העסק אנו נעביר את הלקוח שלכם סדרה של תהליכים עסקיים אשר בסופו של דבר נשמר את הלקוח ונגדיל את ההמרות. בקיצור, אתם תמכרו יותר, בין אם זה שירות או מוצר, גם אם לא תענו לטלפון.

במסגרת החבילה רינגלס תאפשר לכם לבנות מיניסייט הכולל את כל עמודי האתר שאתם צריכים לרבות עמוד שאלות ותשובות, גלריית תמונות וסרטונים, עמוד צור קשר וכו'.

בנוסף, בתוספת של 1,000 שקלים לחודש אנו נבצע קידום אתרים אורגני בגוגל בכדי לנקדם את האתר שלכם בגוגל ונגדיל את החשיפה של לקוחות פוטנציאליים למוצר/שירות שאתם מציעים.

למידע נוסף נא צרו קשר בעמוד צור קשר או בטלפון.

שחזור טלפון שנמחק

שחזור טלפון שנמחק, האם אפשרי?

ובכן, שחזור טלפון שנמחק הוא אפשרי אך יחד עם זאת לא כולם יודעים לעשות זאת כמו שצריך. ישנם חברות מובילות כגון; פורס מאז'ור, TicTac, דוקטור פון ועוד הרבה אחרים וטובים.

רובם ככולם עובדים באמצעות אותה תוכנה פרי הפיתוח של חברת סלברייט הישראלית.

החסרון הגדול ביותר שלהם הוא שהמערכת שלהם אינה מסוגלת לשחזר מידע ש"נדרס". כלומר, בכל פעם שנכנסת הודעה היא נרשמת בזכרון במקום או היתה הודעה קודמת אשר נמחקה.

אצלנו, כלומר אצלי, ניתן לבצע שחזור טלפון שנמחק מהרגע שהוא יצא משערי המפעל.

המחיר עבור שחזור טלפון שנמחק הוא 5,000 שקלים פלוס מע"מ. ניתן לשלם תשלום זה באמצעות כרטיס אשראי ב 12 תשלומים עם ריבית של חברת האשראי.

כמובן, התשלום יהיה אך ורק עבור הצלחה ולאחר שתוודאו כי המידע שנמחק נמצא אצלכם. מדיע נוסף בטלפון 036425425.

זיהוי מספר חסוי

האם אוכל לזהות מספר חסוי לפני שהצטרפתי למנוי באתר?

זיהוי מספר חסוי אחרי שהתקשר לא אפשרי מבחינה טכנית. היות והשיחה שקיבלת בעבר לא עברה דרך השרתים שלנו אזי לא ניתן לחשוף את המספר החסוי.

ביצעתי תשלום, חייגתי את הקוד ועדיין לא עובד לי

יכול להיות שבמכשיר הטלפון שלך לא ניתן לחייג את הקוד ובכך לבצע העברת שיחות אלינו. אם כך המצב ואם לא קיבלת הודעת הצלחה לאחר חיוג הקוד עליך לחייג לחברה הסלולרית שלך ולבקש מהם לבצע העברת שיחות בתפוס בלבד אל 0559781767.

לקוחות סלקום, פלאפון והוט מובייל עלולים להיתקל בבעיה כזו ולכן עליכם להתקשר לחברת הסלולר שלכם לפני ביצוע העסקה ולוודא שהם מעבירים שיחות בתפוס אל 0559781767. במידה ושילמתם לפני שבדקתם זאת לא נוכל לבטל את העסקה ולא יינתן החזר כספי.

מה העלות וכיצד ניתן להצטרף

השירות נמכר בחבילות שבועיות/חודשיות/שנתיות. החל מ 9.99 ש"ח לשבוע. תוכל להצטרף לשירות זיהוי מספר חסוי ולבצע תשלום באמצעות כרטיס אשראי בלבד.

זיהוי מספר חסוי בטלפון כשר

זיהוי מספר חסוי בטלפון כשר לא אפשרי מבחינה טכנית ואני אסביר: אנו משתמשים בתכונת העברת שיחות בתפוס או באין מענה. למכשירי טלפון כשרים, גולן טלקום וטוקמן אין את האפשרות הזו. במידה והנך עדיין מעוניין להשתמש במערכת עליך לנייד את המספר שלך לחברת סלולר אחרת המאפשרת העברת שיחות בתפוס.

זיהוי מספר חסוי בטלפון קווי

זיהוי מספר חסוי בטלפון קווי אפשרי בהחלט תמורת 34.99 שקלים לחודש. כל שעליך לעשות הוא להכנס לאתר. לבחור בחבילת הדוא"ל, גש לקופה, שלם באשראי. שים לב, החיבור לשירות הנו באמצעות מינוי חודשי באשראי אשר תוכל לבטל בכל עת. כל שעליך לעשות הוא לחייג את הקוד הבא: לקוחות בזק – יש לבצע הפניית שיחות באין מענה. הרם את השפורפרת וחייג כוכבית שבע ארבע. המתן רגע ואז הקש את המספר 0509781767. זהו, אתה מוכן, בפעם הבאה שתקבל שיחה חסויה פשוט אל תענה ואנו נשלח למייל שלך את המספר האמיתי של המתקשר. כמה קל, ככה פשוט.

מה כלול במחיר

במחיר המנוי אותו אתה משלם לנו כלול זיהוי מספר הטלפון החסוי של המתקשר.

איך זה עובד ומה קוד ההפעלה?

איך זה עובד? לאחר שביצעת תשלום עליך לחייג את קוד ההפעלה מטה:

*67*0559781767#

וללחוץ על מקש החיוג, סנד. שים לב כי מיד תופיע ההודעה הבאה על גבי המסך: העברת שיחות בתפוס בוצעה בהצלחה. יש ללחוץ על כפתור אישור. מיד כשתקבל שיחה ממספר חסוי נתק את השיחה ואנו נחזיר לך את המספר של המתקשר. במידה ועדיין אינך מקבל את המספר החסוי עליך להתקשר לחברה הסלולרית שלך ולבקש מהם שיעשו בעבורך העברת שיחות בתפוס למספר 0559781767.

עם אילו חברות סלולריות השירות פועל?

שירות זיהוי מספר חסוי פועל לכל מכשיר טלפון ובכל חברה סלולרית למעט; קווי טוקמן, ביג טוק וכו', קווי גולן טלקום. הסיבה הנה פשוטה למדי, למנויים אלה אין אפשרות לביצוע העברת שיחות בתפוס למספר אחר. אותו מספר אשר אנו משתמשים בו בכדי לחשוף את המספר החסוי.

ספייפון

האזנה לאנדרואיד

אם יש באפשרותכם להחזיק את מכשיר הטלפון שאחריו תרצו לעקוב - תצטרכו להתקין תוכנת מעקב אשר תשדר את כל המידע לאתר אינטרנט מאובטח בענן עם שם משתמש וססמה הידועים רק לכם.

FreeFax.co.il

פריפקס - פקס למייל ומייל לפקס

אם יש לכם מספר פקס למייל בפריפקס המתחיל ב 072373 הכנסו לרינגלס. שלחנו לכם את הססמה הזמנית במייל במרץ 2019.

במידה ואינכם זוכרים את הססמה שלכם נא בקשו איפוס ססמה ואנו נשלח לכם את הססמה למייל.

הפקדנו לכם 10שח לשימוש במערכות החבילה הנטענת אשר באמצעותם תוכלו לשלוח פקסים, הודעות טקסט ולבצע שליחת הודעות קוליות.

לקוחות אשר יש להם חשבון בפריפקס עליכם לפתוח חשבון חדש ברינגלס. מיד תקבלו מאתנו 10שח לשימוש.

 

פקס למייל

פקס למייל במחיר 120 שקלים לשנה פלוס מע"מ ללא חידוש אוטומטי.

 

שליחת פקס מהאתר

תוכלו ליצור חשבון ולשלוח פקסים בארץ דרך אתר רינגלס.

כל פקס מחושב לפי עלות שידור ב 0.10שח לדקה. כלומר, אם שלחתם עמוד אחד ולקח לו 35 שניות להישלח - 0.10שח תרד מיתרת חשבונכם.

אם שלחתם 10 עמודים ולקח להם להישלח 5 דקות תשלמו רק 0.50שח. 

 

מייל לפקס

שליחת פקסים בקלות דרך המייל. המערכת תומכת בכל סוגי הקבצים, תמונה, וורד וכו'.

בכל פעם שיישלח הפקס תקבלו בחוזר מייל המיידע אתכם על היתרה העדכנית שלכם.

Rumpelstiltskin.co.il

שינוי מספר טלפון - כמה עולה דקת שיחה?

שירות שינוי מספר בשיחה הנו שירות בתשלום לפי דקת שיחה או חלק ממנה.

ניתן לרכוש דקות באמצעות אפליקציית BIT בלבד.

 

שימו לב:

המערכת מחשבת את השיחה כדקה או כחלק ממנה. גם אם השיחה לא נענתה חשבונך יחוייב, היות וביצעת בפועל את מה שביקשת, הצגת מספר אחר.

כמו כן, האפליקציה אינה זמינה יותר בגוגל פליי וניתן להורידה מכאן.

איך זה עובד?

לאחר שרכשתם דקות, הורדתם את האפליקציה אתם מוכנים להתחיל לשנות מספר טלפון בשיחה.

בשדה הראשון, הזינו את המספר שתרצו שמקבל השיחה יראה באופן רגיל, לדוגמה: 0504074007.

בשדה השני, הזינו את המספר שתרצו שיוצג למקבל השיחה בפורמט בינלאומי תוך השמטת האפס והוספת 972.

כלומר, אם תרצו להציג את המספר 0544094009 עליכם לרושמו באופן הבא: 972544094009.

FreeSMS.org.il

שליחת הודעות טקסט

לקוחות קיימים באתר FreeSMS יוכלו להמשיך ולהשתמש בשירות בצורה רגילה. השירות עבר לרינגלס ולא נוכל יותר למכור שירותי שליחת הודעות טקסט מהאתר.

קניית מספר טלפון וירטואלי

מה זה כולל?

מספר טלפון וירטואלי לעסק הנו מספר טלפון ישראלי וירטואלי נייח בקידומת 072 אשר הנכם שוכרים מאתנו למשך שנה אחת בעלות של 120 שקלים פלוס מע"מ. שימו לב כי מבחינת החוק אסור לנו לשמור את פרטי האשראי שלכם לחיוב עתידי ולכן תקבלו מייל עם בקשת חידוש חודש, שבוע ויום לפני פקיעת תוקפו.

אנו מוכרים כרגע שני סוגים של מספרים וירטואליים;

  • מספר טלפון וירטואלי לקבלת פקס, הודעות קוליות וגם מדידת שיחות לשיווק דיגיטלי.
  • מספר טלפון וירטואלי לקבלת הודעות טקסט. בקרוב גם שליחת ההודעה למייל של המשתמש ואף מענה, השב, וגם שירות סמס למייל - קבלת ההודעות למייל שלכם וגם מייל לסמס, שליחת הודעות טקסט מהמייל שלכם.

שליחת הודעה אוטומטית לשיחה שלא נענתה

איך זה אפשרי?

אתם בעלי עסק? מקבלים שיחות ולפעמים לא עונים להן? באמצעות האפליקצייה שלנו למכשירי טלפון עם מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד בלבד תוכלו להגדיר שליחת הודעה אוטומטית בוואטסאפ או בהודעת טקסט לשיחה שלא נענתה גם אם המתקשר אינו רשום ברשימת אנשי הקשר שלכם.

התוכנה בעלות חד פעמית של 197 שקלים כולל מע"מ.

למידע נוסף ולרכישה

מספר טלפון וירטואלי ישראלי

אני בעל עסק ואיני רוצה לחשוף את מספרי האישי

ובכן, בכדי שלקוחותיך לא יוכלו להתקשר למספר הנייד שלך בשעות לא שעות תוכל לשכור מאתנו לשנה מספר טלפון ישראלי וירטואלי במחיר של 120 שקלים.

כל השיחות הנכנסות תיעננה דרך האפליקציה ולא תחוייב בעלות שיחה נכנסת.

תמלול אוטומטי בעברית בחינם

מה זה כולל?

בהצטרפותכם לתיבת רינגלס פקס אנו נהפוך את מספר הטלפון שלכם לתיבה חכמה.

כל הודעה קולית אשר תושאר במשיבון תתומלל אוטומטית לעברית ותשלח למייל שלכם יחד עם הקובץ הקולי.

השירות בעלות 120 שקלים לשנה.