מונית לנתבג
Waze 033722937

מונית לנתבג 100 ש"ח - הסעות לשדה התעופה בן גוריון

מונית לנתב"ג 100 ש"ח: מבקשים להזמין מונית מעיר מגוריכם בישראל לנתב"ג?  הסעות יומיות מערים מרכזיות בארץ לשדה התעופה בן גוריון אשר שוכן בלוד. הנהגים שלנו יגיעו אליכם 15 דקות לפני שעת האיסוף המבוקשת, ימתינו לכם, יאספו גם מזוודות עבורכם, יוודאו שאתם מתיישבים בנינוחות, חוגרים חגורת בטיחות ומיד תצאו לדרך.

הזמנת מונית לנתבג

אנו מחזיקים בצי מוניות לנתבג, וואנים מפוארים, אוטובוסים ורכבי יוקרה לכל ההסעות שאי פעם תצטרכו לשדה התעופה בן גוריון או לכל מקום אחר בארץ בעתיד. בין אם אתם מבקשים לשכור
אוטובוס לצורך טיול בארץ עם תיירים אשר מגיעים מחו"ל.

אנו נוכל לקחתם משדה התעופה בן גוריון, 50 אנשים באוטובוס, ולהסיעם מיד עם הנחיתה אל בית המלון בישראל או דירת Airbnb שהם שכרו בכל עיר בארץ. כמו כן אנו מספקים שירותי הסעה לנתב"ג לחברות, מוסדיים ופרטיים עם חשבונית מס כחוק בסוף חודש. תשלום אפשרי בכרטיס אשראי, הוראת קבע, מזומן, העברה בנקאית, אפליקציות תשלומים כמו ביט ודומיהם.

אתם חושבים על חופשה בחו“ל ובטח כבר מדמיינים את חדרי המלון וכל האטרקציות. אך חופשה בחו“ל תמיד מתחילה בהזמנת מונית לנתבג, בין אם זה נופשון קצר בתורכיה או טיול תרמילאים אחרי צבא. קודם כל צריך להגיע לשדה התעופה ומשם תוכלו להגיע אל היעד. אך כיצד ניתן להגיע אל נתב“ג? מוניות לנתבג הן אחת מהדרכים, אך בואו נסקור את כל הדרכים השונות ואת היתרונות והחסרונות של כל אמצעי.

אמצעי תחבורה לנתב“ג

תחבורה ציבורית - אוטובוסים

ישנם אוטובוסים אשר מגיעים לנתב“ג אך אלו הם לא בדיוק האוטובוסים אשר עוברים בתחנה שיש לכם מתחת לבית. אם תרצו להגיע לשדה התעופה בעזרת אוטובוס כנראה שאלו יהיו 2-3 אוטובוסים שתצטרכו להחליף בדרך. זה מאריך לכם את הזמן והאמת שגם קשה מאוד לדעת בכמה, אין מדובר אך ורק בזמן הנסיעה אלא גם בפרקי ההמתנה בין אוטובוס לאוטובוס.

וכך אתם עשויים למצוא את עצמכם יוצאים מהבית 6 שעות לפני הטיסה על מנת להגיע בזמן. והאמת שזה גם לא הדבר הכי נוח שיש להתחיל להיגרר עם מזוודה בין אוטובוסים. ולבסוף אסור לשכוח שטיסות יוצאות משדה התעופה 24 שעות ביממה, אך אוטובוסים לא. לכן אם נעשה השוואה בין אוטובוס לבין מוניות לנתב“ג ברור שהמוניות מנצחות.

רכבת

רכבת ישראל יכולה להביא אתכם ישירות לשדה התעופה. והיתרון של הרכבת היא שהיא אינה מושפעת מפקקי התנועה ויכולה להביא אתכם במהירות שיא. אבל בפועל זה לא ממש מתקיים במציאות. גם אם אין שיבושים שביתות או אלוהים יודע מה, עדיין זה לא ממש מעשי. רק בשביל להגיע לתחנת הרכבת תצטרכו לקחת מונית או אוטובוס, כך שבפועל זה לא ממש מעשי.

אז אם תשאלו אותי מה אני מעדיף רכבת או מוניות לנתב“ג, הייתי רוצה להגיד רכבת כי זה יותר זול, אבל בפועל זה לא עובד.

עדיף לי עם רכב?

רכב פרטי

האמת שדבר אינו יכול להיות יותר נוח מהרכב הפרטי. אמנם לא לכולנו יש רכב פרטי, אך אם יש לכם רכב פרטי זוהי יכולה להיות אפשרות משתלמת להגיע לשדה התעופה, זה עולה פחות ממוניות לנתב“ג. אתם יכולים לצאת מתי שבא לכם ואם תיקחו בחשבון את התנועה בשעה שאתם יוצאים תוכלו לתכנן היטב את הזמן. אבל אז נשאלת השאלה מה בעצם עושים עם הרכב כאשר אתם טסים לחופשה בחו“ל? בשדה התעופה ישנה חנייה שתוכלו להשאיר את הרכב, חנייה לטווח ארוך. זה לא הדבר הכי זול בעולם אבל לפעמים זה משתלם עבור נסיעות של כמה ימים. אך אם בן/בת הזוג אינם מצטרפים לטיסה הם יזדקקו לרכב ולא ישמחו על כך שהוא נשאר בשדה התעופה, כך שגם הם יעדיפו שתיקחו מוניות לנתב“ג.

קחו בחשבון שאולי תעדיפו לנוח לפני הטיסה ולא לנהוג בפקקים, ואת זה לא תוכלו לעשות כאשר אתם נוהגים. חבר או בן משפחה שייתן לכם טרמפ - אפשרות אחרת היא לבקש ממישהו שיתן לכם טרמפ. אם יש לכם חבר נחמד זה יכול לחסוך בעלויות של מוניות לנתב“ג. אך בהתחשב בכך שאתם צריכים להיות בשדה התעופה ב 7 בבוקר והחבר שלכם יצטרך להתעורר בארבע בבוקר בשביל לקחת אתכם, זה לא ממש נעים לבקש. אתם גם לא רוצים שינהג עייף ויסכן את עצמו. נראה שמוניות לנתב“ג הן הפתרון שעונה על כל החסרונות האחרים. הן יותר אמינות מהרכבת והן יותר מהירות מאוטובוסים. מוניות לנתב“ג אוספות אתכם מהבית ולוקחות אתכם ישירות לשדה התעופה. אתם יכולים ליהנות משירות 24 שעות ביממה ויש תא מטען עבור המזוודה. וכאשר נהג מיומן לוקח אתכם אתם יכולים לנמנם במהלך הנסיעה,

לשחק בטלפון או אפילו להספיק לשלוח מיילים אחרונים לפני הטיסה. והאמת שגם מבחינת המחיר, התחרות גדולה והמחירים די משתלמים. נראה שהדרך הרגועה ביותר לצאת לחופשה היא באמצעות מוניות לנתב“ג. ניתן לקבוע איתן את האיסוף מראש וליהנות משירות 24 שעות ביממה.

פתרון לנסיעות עסקים

ישנם אנשים אשר מגיעים אל שדה התעופה בשביל לצאת לחופש, אחרים מגיעים לצורך נסיעות עבודה. ישראלים רבים טסים לפגישות, כנסים, תערוכות וענייני עבודה בחו“ל. מוניות לנתב“ג מאפשרות לכם ליהנות מכל היתרונות שהוזכרו וגם לקבל חשבונית על הנסיעה ולרשום אותה בתור הוצאה עסקית. מוניות לנתב“ג מעניקות שירותים רבים לאנשי עסקים וחברות. גם כאשר יש לכם אורחים מחו“ל המגיעים לבקר והם צריכים הסעה לשדה התעופה בן גוריון או איסוף משדה התעופה, תוכלו לסמוך על שירות של מוניות לנתב“ג. אם יש לכם מבקרים עסקיים מחו“ל, חשוב שתשאירו עלים רושם חיובי. מוניות לנתב“ג אשר יחכו להם בשדה התעופה ויסיעו אותם לבית המלון הם הפתרון הנוח ביותר. כך הם יגיעו נינוחים ורגועים לפגישות העסקים החשובות אשר מחכות להם בהמשך.

מוניות לנתב“ג פשוט מעניקות לכם שירות VIP. גם אם יש לכם רכב פרטי זה תמיד הפתרון הכי נוח והכי בטוח. אם שירות מוניות לנתב“ג אינכם צריכים להיות מודאגים מכלום. אם אתם יוצאים לחופשה תוכלו להתחיל את חווית החופשה כבר ברגע שאתם נכנסים למונית. וכמובן כאשר תחזרו לארץ, אותו שירות מוניות לנתב“ג גם אוסף אתכם מהנתב“ג ולוקח אתכם לביתכם בבטחה. זהו הפתרון הטוב ביותר. יתרון נוסף של מוניות לנתב“ג הוא האפשרות לקבל שירות בדקה התשעים. לפעמים בחיים יש דברים בלתי צפויים, למשל אולי איזה חבר הבטיח שהוא יבוא לאסוף אתכם אבל בסוף עשה לכם ברז.

במצב כזה אין סיכוי שתספיקו להגיע שדה התעופה באוטובוס או ברכבת, תוכלו להזמין שירות גם בדקה התשעים ולהספיק להגיע בזמן.

מוניות לנתב“ג - מחירון מונית לנתבג עם מחירים תחרותיים

מונית לנתב"ג מגבעתיים - 100 שקלים ביום ו 110 שקלים בלילה לאדם אחד עם מזוודה אחת. מונית לנתב"ג מראש העין - 100 שקלים ביום ו 110 שקלים בלילה לאדם אחד עם מזוודה אחת. מונית לנתב"ג מתל אביב - 100 שקלים ביום ו 110 שקלים בלילה כיום ישנן חברות רבות המציעות מוניות לנתב“ג והתחרות גדולה. תוכלו למצוא שירות במחירים משתלמים בכל רחבי הארץ.

הקפידו לעבוד עם חברה מוכרת ומוסדרת, כך תוכלו לקבל שירות טוב, מחירים משתלמים והקפדה על כל כללי הבטיחות בהתאם לתקנות משרד התחבורה. על מנת להיות בטוחים שאם מקבלים את המחיר הטוב ביותר תוכלו לבקש הצעות מחיר שונות ולהחליט אם איזו חברה אתם מחליטים לנסוע. כמובן שלא תרצו להתפשר על האיכות, חשוב שמונית נקייה ותקינה מבחינה טכנית תעניק לכם את השירות. עם מוניות לנתב“ג אתם מתחילים את החופשה שלכם ברגל ימין.

נסיון
2014 - present
מונית לנתבג

בשלהי שנת 2014 הקמנו את חברת מונית לנתבג. אנו חבר'ה צעירים בשנות ה 30 לחיינו וביקשנו להביא משב רוח חדש בכל הקשור להסעות אל ומשדה התעופה בן גוריון אשר נמצא בסמוך לעיר לוד. הסעות לקבוצות עד 50 אנשים עם אוטובוסים מפוארים, טיולים ברחבי המדינה עם מדריך ועוד. למידע נוסף הרימו טלפון.