פיגומים למכירה
Waze 033722936 0723924334

ציוד לבניין - פיגומים להשכרה ציוד לבניין יד 2

הפיגומים הישנים יצאו מן החוק. וכעת, בעקבות חוק הפיגומים החדש (פיגום אירופאי) הפסקנו למכור את הפיגומים הקודמים עם המיטות וכעת אנו היבואנים והמשווקים הבלעדיים של פיגום אירופאי בישראל. התקשרו אלינו להזמנת מיטות פיגום בתקן החדש ישירות מהיבואן הרשמי ותיהנו מהמחירים הזולים ביותר בשוק.

מתקין פיגומים מורשה זה אני - איציק לולייני, אני בן 40, אב גאה לשלושה ילדים ומתעסק בכל מה שקשור לפיגומים, הרכבה, השכרה, הקמה, פירוק, אספקה וכו' וכו' וכיוצא בהללו - אני הכתובת. איציק הוא מתקין פיגומים מקצועי אשר יש לו פיגומים למכירה ולהשכרה - כולל הרכבה באתר וחתימה. אנו מספקים את הפיגומים שלנו לכל חלקי הארץ בכל ימות השבוע למעט שישי ושבת. אצלנו תקבל פיגומי זקפים משומשים במצב מעולה עם כל מה שאתה צריך; קופלינגים, קשירות, מעקות, סולמות וכו'.

בין אם אתם קבלנים, שיפוצניקים או אולי מסוג האנשים שאוהבים לעשות את הדברים בעצמם, אתם זקוקים לציוד. כל מי שבונה או משפץ זקוק לציוד לבניין, התואם לסוג העבודה שהוא עושה. לפעמים יש צורך לרכוש ציוד בניין, לפעמים אפשר להסתפק בהשכרת ציוד לבניין. הכל תלוי כמובן בהיקף העבודה ובעלויות הציוד. ציוד לבניין יכול לאפשר לכם לבצע את העבודה בצורה מהירה יותר וגם להשיג איכות יותר גבוהה. אך הציוד קשור גם להיבטים הבטיחותיים של העבודה. על מנת ליהנות מהציוד לבניין ולהפיק ממנו את התועלת, חשוב למצוא ספק מתאים ואמין.

עליכם למצוא ספק לציוד בניין אשר יכול לספק לכם את כל סוגי הציוד, זאת על מנת למנוע מצב שבו תקנו סולם אצל ספק אחד, השכירו מערבל בטון אצל ספק אחר ובסוף תצטרכו לחפש גם גנרטור להפעיל את הציוד. אם מצאתם ספק אחד אשר יכול להעניק לכם פתרון מלא לכל סוגי הציוד, זה נותן לכם גם יעילות ואפילו חיסכון. במידה ואתם שוכרים ציוד לבניין, חשוב לעבוד עם ספק לציוד בניין אשר דואג לתחזוקה טובה ונכונה של כל הציוד, ויש לכם כתובת לפנות אליה במקרה של תקלות.

חס וחלילה לא תרצו לעקב את פרויקט הבנייה והשיפוצים בגלל שמערבל הבטון התקלקל או משהו בסגנון. כמו כן, בין אם אתם רוכשים ציוד לבניין או מחפשים ציוד להשכרה, חשוב שכל הציוד יעמוד בתנאי הבטיחות. כמו כן חשוב לוודא שהספק יכול לספק לכם שירות מהיר ובזמינות מלאה. בדרך כלל אצל ספקי ציוד לבניין אשר גם מייבאים

ציוד תוכלו למצוא את הזמינות הכי גדולה של ציוד ואת השירות המהיר ביותר. אלו הם פרטים מאוד חשובים, מכיוון שכאשר מתעורר צורך במכונה מסוימת ואינכם מקבלים אותה בזמן, הדבר עלול לפגוע בקצב התקדמות הפרויקט. קבלנים רבים עובדים במסגרת חוזה ויש להם התחייבויות לגבי לוח הזמנים. אי עמידה בלוח הזמנים עלולה לגרור סנקציות כלכליות ופגיעה במוניטין של הקבלן. לכם חשוב למצוא ספק ציוד לבניין אשר עובד יחד אתכם ומעניק לכם פתרון לכל בעיה.

ציוד לבניין - הכול תחת קורת גג אחת

פרויקטים של שיפוצים או כל עבודות בנייה הם למעשה פרויקטים מורכבים ובעלי שלבים רבים. לכל שלב יש מסגרת זמן והשלב הבא תלוי בשלב שקדם לו. לכן חשוב לחפש ספק ציוד לבניין אשר יכול לספק לכם ציוד המתאים לכל השלבים השונים של הבנייה או השיפוצים.

ציוד לקבלני שלד

ברשימת הציוד לבניין תוכלו למצוא ציוד אשר מתאים לקבלנים השלד, כמו למשל מערכות ליציקת תקרות ומערכות ליציקת קירות. שימוש במערכות המתאימות יסייע לכם להגדיל את היעילות ולחסוך בעלויות למ“ר.

ציוד בטיחות

ענף הבנייה הוא ענף שבו יש סיכונים רבים. סכנות רבות קשורות לכך שמדובר בעבודה בגובה, ולכן חשוב להשתמש בציוד הבטיחות המתאים. כאשר אתם מחפשים ציוד לבניין אל תשכחו את ציוד הבטיחות.

פיגומים

אתר בנייה תמיד דורש שימוש בפיגומים וזהו פריט חובה ברשימה של ציוד לבניין. ישנם סוגים שונים של פיגומים לבניין. חשוב שתקפידו שאלו יהיו פיגומים תקניים ובטיחותיים אשר ניתן להרכיב בקלות והם מתאימים לגובה העבודה הנדרש.

ציוד הריסה

במקרים רבים בנייה מתחילה דווקא בהריסה. בין אם זו הריסה נקודתית של קיר, או הריסה של מבנה שלם, ישנו צורך בציוד מיוחד להריסה. ציוד אשר יכול לכלול פטישי אוויר, ציוד לעגורנים ועוד.

ציוד הרמה

באתר בנייה יש גם צורך בציוד הרמה. בין אם אלו במות הרמה אשר נועדו לבצע עבודות בגובה, או בין אם זה ציוד אשר מאפשר לכם לשנע את חומרי הבניין והציוד לעבר הקומות הגבוהות בהן הוא נזקק. אצל ספקי ציוד לבניין אתם עשויים למצוא גם פתרונות של ציוד הרמה.

לצורך שלבי הבנייה השונים, הכוללים עבודות שלד, עבודות אינסטלציה ותשתיות, עבודות חשמל, ריצוף וגימורים, תזדקקו לסוגים שונים של ציוד אשר יכול לכלול: מערבלי בטון, פטישי אוויר, מכונות פוליש מקצועיות, שואבי אבק תעשייתיים, מכונות ריתוך, מדחסים, גנרטורים, כלי עבודה ידניים וחשמליים. חפשו ספק ציוד לבניין אשר יכול להציע לכם את כל היוד המתאים במקום אחד.

ציוד לבניין מיועד כמובן לאנשי המקצוע והקבלנים אשר יודעים כיצד להשתמש ולתפעל את הציוד בצורה נכונה. אך ספק ציוד לבניין יכול גם לייעץ לכם בבחירת הציוד המתאים ביותר לסוג העבודה שאתם מתכוונים לבצע.

ציוד לבניין - קנייה או השכרה

כאשר אתם מחפשים ציוד לבניין אתם יכולים לרכוש את הציוד, או להיעזר בציוד להשכרה. הכל תלוי בהיקף העבודה שלכם. ברמת העיקרון ניתן להגיד שכאשר מדובר בפרויקט חד פעמי, תעדיפו להשכיר את הציוד. אך במידה ואתם קבלנים בתחום הבנייה סביר להניח שתעדיפו לרכוש ציוד לבניין, ואולי להיעזר בשירותי השכרת ציוד באופן נקודתי עבור מקרים מיוחדים.

אם מדובר בפרויקט חד פעמי, אשר בסיום הפרויקט לא יהיה לכם מה לעשות עם הציוד, עליכם לעשות את השיקול הכלכלי ולבדוק האם כדאי לכם לרכוש או להשכיר. בעצם עליכם לעשות את התחשיב הכלכלי ולראות מה עולה יותר, לרכוש את הציוד או להשכיר אותו לתקופת הזמן הנדרשת. אך בשביל להצדיק רכישת ציוד לבניין ראוי שהפער לטובת הרכישה יהיה משמעותי, הרי עליכם לקחת בחשבון גם עלויות תחזוקה ותיקונים במקרה של תקלות (אם רכשתם את הציוד).

ברוב המקרים האמת נמצאת אי שם באמצע - קבלנים נוהגים לרכוש חלק מהציוד ולהשכיר חלק מהציוד.
היתרונות של השכרת ציוד לבניין

ברוב המקרים השכרת ציוד לבניין מאפשרת לכם לחסוך בהוצאות. אם צריך מערבל בטון לכמה ימים, ממש לא כדאי לרכוש מערבל בטון יקר, יהיה משתלם יותר להשכיר. כמו כן עליכם לקחת בחשבון שישנן עלויות תחזוקה של הציוד, ואילו כאשר אתם בוחרים בהשכרת ציוד לבניין אינכם נזקקים להשקיע בתחזוקה, לא מבחינת הזמן ולא מבחינת הכסף.

השכרת ציוד לבניין גם מעניקה לכם זמינות וגמישות יותר גבוהה בכל הנוגע לשימוש בציוד. אם פתאום מתעורר צורך, ניתן מייד להשכיר את הציוד הדרוש ולקבל את הציוד במהירות. זה מעניק לכם פתרון נקודתי ויעיל. אם אתם מתכננים פרויקט בנייה או שיפוצים, חשוב שתעבדו לפי תכנית מסודרת. ערכו את כל החישובים של חומרי הבנייה והציוד הדרוש. אם אתם רוכשים את הציוד השתדלו לבצע רכישה מרוכזת אשר עשויה לחסוך לכם בעלויות.