שאלות ותשובות
השאלות הנפוצות ביותר שאנו שומעים מלקוחותינו בכל יום

פתיחת חשבון אמריקאי

מה אני צריך בכדי לפתוח חשבון בארצות הברית?

אנו, חברת י.ג. עציון בע"מ, עובדים בשיתוף עם Bank Of America בארצות הברית. במסגרת השירות ללקוח אשר מבקש לפתוח חשבון בנק, בדרך כלל עסקי, בארצות הברית - אנו מספקים פתרון כולל באמצעות הליך מסודר וחוקי לחלוטין! אנו אף נייתר את הצורך של הלקוח לנסוע פיסית לארה"ב. בכדי לפתוח חשבון בנק אמריקאי עליך להצטייד במסמכים. נא צור קשר בטלפון או בהודעה דרך עמוד צור קשר.

גילוי מרצון ארה"ב

גילוי מרצון ארה"ב, מה זאת אומרת?

גילוי מרצון ארה"ב הכוונה היא לנושא המס שאזרחי ארצות הברית משלמים. אזרחי ארה"ב אשר לא דיווחו את הכנסתם השנתית ואחזקת חשבונותיהם הפיננסיים, זכאים בהתאם לתקנות כיום) לבחור האם ברצונם ליישר את ההדורים עם שלונות המס האמריקאיים.

גילוי מרצון ארה"ב מאפשר שני דרכים לפתרון;

1. גילוי מרצון על חשבונותיהם אשר מעבר לים - Offshore Voluntary Disclosure Program או, בראשי תיבות - OVDP.

2. דיווח פשוט - Streamlined Procedure.

יש שוני מהותי בין שתי האפשרויות לעיל בכך שהראשונה נותנת מענה לנישומים אשר בכוונה הסתירו מידע פיננסי מרשויות המס בארצות הברית.

השניה הנה לאזרחי ארצות הברית אשר חוסר ההתאמות בין הדיווח לשלטונות המס לבין הכנסתם בפועל נובעת מאי ידיעת החוק. השיטה פשוטה יחסית אבל אינה מבטיחה חסינות מהליכים פליליים כנגד העוסק אם במהלך הזמן יתברר כי חוסר הדיווח בוצע בכוונת תחילה.

 

פתיחת חשבון בנק בארצות הברית

מה אני צריך בכדי לפתוח עסק בארצות הברית?

הדבר היחיד שאתה צריך זה אותי. התקשר אלי והגיע לפגישה, ללא התחייבות, במהלכה אסביר לך את כל התהליך והבירוקרטיה הדרושה לך לשם פתיחת חשבון בנק אמריקאי עסקי בארצות הברית באחד מהבנקים לבחירתך.